others/special
مدال‌آوری قهرمانان، ورزش همگانی را در کشور به حرکت در می‌آورد

در گفتگوی تفصیلی رسانه KHAMENEI.IR با رئیس فدراسیون تکواندو مطرح شد

مدال‌آوری قهرمانان، ورزش همگانی را در کشور به حرکت در می‌آورد

|هادی ساعی
مردم ما خیلی قدرشناسند. واقعاً می‌گویم؛ خیلی قدرشناسند، ورزشکارهایشان را دوست دارند و به آن‌ها احترام می‌گذارند و اهمّیّت می‌دهند. و به نظر من، این بهترین سرمایه‌ی ورزشکارها است، بهترین سرمایه‌ی ماها است که هر جا می‌رویم، مردم به ما لطف می‌کنند، محبّت دارند و ما هم یک جاهایی که کم می‌آوریم، یاد این لطف و محبّت‌ها می‌افتیم.
ورزش قوی، مدیر قوی می‌خواهد

|گفت‌وگو|

ورزش قوی، مدیر قوی می‌خواهد

|فضل الله باقرزاده
ورزش اکنون یک مقوله‌ی اجتماعی، فرهنگی و سیاسی است. ما باید از ورزش برای بهبود فرهنگ خود استفاده کنیم. نمی‌گویم که فرهنگ از ورزش جداست؛ بلکه ورزش خود یک مقوله‌ی فرهنگی است.
اگر به برنامه هفتم پایبند باشیم،‌ می‌توانیم ورزش را متحول کنیم

در گفتگوی تفصیلی رسانه KHAMENEI.IR با رئیس فدراسیون وزنه‌برداری مطرح شد

اگر به برنامه هفتم پایبند باشیم،‌ می‌توانیم ورزش ر...

|سجاد انوشیروانی
ورزش واقعاً اگر با آن قدرتی که دارد برای بازتاب در دنیا و جایگاه و رتبه‌اش به کار گرفته شود، می‌تواند به لحاظ فرهنگی و معنوی تأثیرگذار باشد و مردم کشورمان را به انگیزه‌ای قوی برساند. مردم ما باید شادی و انگیزه‌ی بالایی داشته باشند و قطعاً ورزش قهرمانی این مؤلفه را در خود جای داده است.
با الگوسازی و الگوپروری می‌توانیم به قلّه‌های ورزش برسیم

رئیس فدراسیون شمشیربازی مطرح کرد

با الگوسازی و الگوپروری می‌توانیم به قلّه‌های ورزش...

|علیرضا پورسلمان
ورزشکاری که می‌رود در صحنه‌های بین‌المللی مدال می‌گیرد، تبدیل می‌شود به الگو و این الگو را ما باید حفظ بکنیم، این الگو را باید اشاعه بدهیم و این بستر را تقویت کنیم. این ورزشکار اگر رعایت بکند مسائلی را که دیگران در آن‌ها به او نگاه می‌کنند، تبدیل می‌شود به الگویی که دیگران هم از او تبعیّت می‌کنند.
از ورزشکار هم باید مثل یک سرباز حمایت کرد

در گفت‌وگو با دبیرکل کمیته ملی المپیک مطرح شد

از ورزشکار هم باید مثل یک سرباز حمایت کرد

|سیدمناف هاشمی
ورزشکاران ما نشان داده‌اند که مثل یک سرباز برای کشور هستند؛ یک سرباز، هم برای ملّتش، هم برای خانواده‌اش، هم برای خودش؛ یعنی آینده‌ی خودش را هم می‌تواند بسازد. و از این‌ها مهم‌تر، من می‌گویم اگر کوتاهی‌های ما و گذشتگان اتّفاق نمی‌افتاد، ما حدّاقل در ده رشته باید به فینال نزدیک می‌شدیم.
 
پايگاه اطلاع‌رسانی دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آيت‌الله‌العظمی سيدعلی خامنه‌ای (مد‌ظله‌العالی) - مؤسسه پژوهشی فرهنگی انقلاب اسلامی