others/special
کرانه باختری باید مثل غزه مسلح شود

کرانه باختری باید مثل غزه مسلح شود

این اعتقاد ما است که کرانه‌‌ى باخترى هم مثل غزه باید مسلح بشود. دست قدرت [لازم است‌‌]. کسانى‌‌که علاقه‌‌مند به سرنوشت فلسطینند، اگر میتوانند کارى بکنند، کار این است؛ در آنجا هم باید مردم را مسلح کنند. تنها چیزى که ممکن است از محنت فلسطینى‌‌ها بکاهد، عبارت است از همین که دست قدرت داشته باشند، بتوانند قدرت‌‌نمایى بکنند؛ والا با برخورد رام و مطیع و سازش‌‌کارانه، هیچ کارى به نفع فلسطینى‌‌ها انجام نخواهد گرفت. ۱۳۹۳/۰۵/۰۱
شکل‌گیری نسل جدید مقاومت در کرانه غربی

گفت‌وگو با عضو مجلس فلسطین

شکل‌گیری نسل جدید مقاومت در کرانه غربی

هنگامی که گروه‌های مقاومت در کرانه‌ی باختری مطابق استراتژی مطرح شده، مسلح شوند، نسل جدیدی از نیروهای مقاومت تشکیل خواهد شد که همچون هم‌وطنان خود در نوار غزه عمل خواهند کرد و در مقابل رژیم صهیونیستی به دفاع از خود خواهند پرداخت.
تجهیز کرانه غربی، منجر به پیروزی نهایی خواهد شد

گفت‌وگو با آقای حسین رویوران

تجهیز کرانه غربی، منجر به پیروزی نهایی خواهد شد


بایستی اسرائیل را دچار بحران و در نتیجه وادار به عقب‌نشینی کرد و یقیناً بهترین راه جهت رسیدن به این هدف، ادامه‌ی مقاومت در برابر اسرائیل و وارد کردن آن به جنگ‌های پی‌درپی است.
رهبر انقلاب دو پرچم «اسلام» و «فلسطین» را در جهان برافراشته است

صلاح زواوی، سفیر فلسطین در ایران:

رهبر انقلاب دو پرچم «اسلام» و «فلسطین» را در جهان ...


آن‌چه که در مناطق اشغالی ۱۹۴۸ و در اردوگاه‌های فلسطینیان در جریان است، بدون شک نشان‌دهنده‌ی آغاز شمارش معکوس برای نابودی رژیم صهیونیستی است.
با وحدت جهان اسلام، اسرائیل از بین رفتنی است

گفتگو با سخنگوی جنبش جهاد اسلامی

با وحدت جهان اسلام، اسرائیل از بین رفتنی است

رژیم صهیونیستی یک بخش کوچک از یک طرح بزرگتر است که توسط قدرت‌های بزرگ اداره می‌شود. بدون این‌که امت اسلامی توان خود را به کار گیرد، نمی‌توان کاری از پیش برد. منظور بنده از توان امت اسلامی، امکانات نظامی نیست بلکه تنها با قیام و وحدت، اسرائیل از بین می‌رود.
معرکه اصلی، احیای مقاومت در کرانه باختری است

خالد قدومی، نماینده‌ی حماس در ایران:

معرکه اصلی، احیای مقاومت در کرانه باختری است

طرح موضوع مسلح کردن کرانه‌ی باختری و برافروختن مجدد مقاومت به‌ویژه پس از تحقق این پیروزی بزرگ در غزه، قدم گذاشتن به راه صحیح در جهت آزادسازی قدس شریف است و بی‌تردید می‌تواند موازنه‌ی قوا را به نفع مقاومت در فلسطین تغییر دهد.
«پهلوی آسیب‌پذیر» رژیم صهیونیستی

چرا تجهیز کرانه باختری مهم است؟

«پهلوی آسیب‌پذیر» رژیم صهیونیستی

اصطلاحی در میان اسرائیلی‌ها وجود دارد که بر اساس آن از کرانه‌ی باختری به عنوان «پهلوی آسیب‌پذیر اسرائیل» یاد می‌کنند. بسیاری از کارشناسان نظامی بر این باورند که اگر دامنه‌ی جغرافیایی جنگ به کرانه‌‌ی باختری هم برسد، اسرائیل نمی‌تواند با کرانه‌ دربیفتد...
پايگاه اطلاع‌رسانی دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آيت‌الله‌العظمی سيدعلی خامنه‌ای (مد‌ظله‌العالی) - مؤسسه پژوهشی فرهنگی انقلاب اسلامی