others/special
پیام مهم رهبر انقلاب به جوانان اروپا و آمریکای شمالی

در پی حوادث اخیر فرانسه صورت گرفت:

پیام مهم رهبر انقلاب به جوانان اروپا و آمریکای شمالی

بسم‌ الله الرّحمن الرّحیم
به عموم جوانان در اروپا و امریکای شمالی
حوادث اخیر در فرانسه و وقایع مشابه در برخی دیگر از کشورهای غربی مرا متقاعد کرد که درباره‌ی آنها مستقیماً با شما سخن بگویم. من شما جوانان را مخاطب خود قرار میدهم؛ نه به این علّت که پدران ...
درباره‌ی انگیزه‌ی سیاه‌نمایی علیه اسلام تحقیق کنید

انیمیشن

درباره‌ی انگیزه‌ی سیاه‌نمایی علیه اسلام تحقیق کنید


درباره‌ی انگیزه‌های سیاه‌نمایی گسترده علیه اسلام پرسش و کاوش کنید.
Study and research the incentives behind this widespread tarnishing of the image of Islam
«نامه را رساندم»

«نامه را رساندم»

پس از انتشار نامه‌ی حضرت آیت‌‌الله‌ خامنه‌ای به جوانان غربی، تلاش‌های زیادی در شبکه‌های اجتماعی، تشکل‌های مردمی و فضاهای دانشجویی صورت گرفت تا این پیام به مخاطبانش رسانده شود. شما می‌توانید فعالیت‌های خود برای رساندن نامه‌ی رهبر انقلاب به جوانان غربی را از طریق این صفحه ارسال نمایید.
پیام رهبر انقلاب، مکمل نامه امام خمینی بود

گفت‌وگو با دکتر محمدجواد لاریجانی:

پیام رهبر انقلاب، مکمل نامه امام خمینی بود

وقتی پیش‌نویس پیام امام تهیه شد، مرحوم حاج‌احمدآقا به من زنگ زدند و گفتند امام فرمودند شما این پیام را نگاه کنید و اگر نظری دارید، بگویید. نامه را گرفتم و آمدم خدمت حضرت آقا که در آن زمان، رئیس‌جمهور بودند. تقریباً ۴۸ ساعت امام به ما وقت دادند که روی آن کار کنیم ...
فهم راهبردی از علت توهین‌های غرب

| یادداشت |

فهم راهبردی از علت توهین‌های غرب

از اواخر دهه‌ی ۱۹۹۰ میلادی و پس از آسودگی خاطر گردانندگانِ جریان جهانی از خطر کمونیسم، گزارش‌های متعددی در خصوص سطح مواجهه‌ی تمدنی اسلام سیاسی با الگوی غرب منتشر گردید؛ خطری که در لایه‌ای فراتر از رقابت اقتصادی-سیاسیِ چین نوظهور بود. 
فیلم کامل نامه به جوانان اروپا و آمریکای شمالی

در دو نسخه فارسی و English

فیلم کامل نامه به جوانان اروپا و آمریکای شمالی


در این نماهنگ می‌توانید پیام رهبر انقلاب به عموم جوانان در اروپا و آمریکای شمالی را به همراه مشاهده‌ی تصاویری از موضوعات مورد اشاره‌ی ایشان در دو نسخه فارسی و انگلیسی ببینید و بشنوید.

باگذشت‌زمان،اهمیت پیام رهبر انقلاب بیشترمی‌شود

گفت‌وگو با دکتر عباس الامامی:

باگذشت‌زمان،اهمیت پیام رهبر انقلاب بیشترمی‌شود

مضامین پیام همان مفاهیمی است که اسلام نیز در چهارده قرن پیش، انسان‌ها را به آن دعوت کرد. با این تفاوت که در آن زمان، بشریت آمادگی پذیرش این مفاهیم را نداشت. این مفاهیم قلوب انسان‌ها را زنده می‌کند و فاصله‌ی میان انسان‌ها را با وجود تفاوت‌های آن‌ها، کم می‌کند.
درسى در حوزه دیپلماسى با غرب

یادداشتی از دکتر سعدالله زارعی

درسى در حوزه دیپلماسى با غرب

بعضی از سیاست‌مداران با استناد به سنت گفت‌وگو، جای دیپلماسی رسمی را -که البته امر کاملاً لازمی هم هست- با دیپلماسی فرهنگی عوض کرده‌اند. این در حالی است که طرف مقابل، که غرب است، همواره در مواجهه با نظام و دولت جمهوری اسلامی، از ادبیات تند مطالبه‌گرایانه استفاده کرده.
مرزهای ساختگی

پوستر

مرزهای ساختگی



رهبر انقلاب در پیام به جوانان اروپا و آمریکای شمالی: امروز که ابزارهای ارتباطاتی، مرزهای جغرافیایی را شکسته است، اجازه ندهید شما را در مرزهای ساختگی و ذهنی محصور کنند.
از مرزهای ساختگی عبور کنید

انیمیشن

از مرزهای ساختگی عبور کنید

امروز که ابزارهای ارتباطاتی، مرزهای جغرافیایی را شکسته است، اجازه ندهید شما را در مرزهای ساختگی و ذهنی محصور کنند.
Today, the communication media have removed the geographical borders. Hence, don’t allow them to besiege you within fabricated and mental borders
سه عامل پشت پرده‌ اسلام‌هراسی

گفت‌وگو با دکتر کوین برت، استاد دانشگاه ویسکانسین

سه عامل پشت پرده‌ اسلام‌هراسی

موج هیستریک اسلام‌هراسی که با مسئله‌ی «شارلی‌ابدو» شروع شد و تعصب مضحک سیاست‌مداران و روزنامه‌نگاران غربی، رهبر معظم را برآن داشته است تا مستقیماً به‌سراغ مردم غرب و به‌خصوص به‌سراغ جوانان بروند که احتمالاً بیش از سایر اقشار به این پیام دل خواهند بست.
وضعیت ویژه مغرب‌ زمین

گفتاری از رئیس مرکز اسلامی هامبورگ

وضعیت ویژه مغرب‌ زمین

پیام رهبر انقلاب به جوانان اروپا و آمریکای شمالی، بیش از همه مؤید وجود وضعیت و شرایط ویژه‌ای است که در این منطقه‌ی جغرافیایی و فرهنگی وجود دارد. البته در عین حال، محتوای پیام و رسالت تعیین‌شده در آن می‌تواند مربوط به همه جوانان در شرق و غرب عالم باشد.
سد عاطفی

پوستر

سد عاطفی



رهبر انقلاب خطاب به جوانان اروپا و آمریکای شمالی: من از شما میخواهم اجازه ندهید با چهره‌پردازی‌های موهن و سخیف، بین شما و واقعیّت، سدّ عاطفی و احساسی ایجاد کنند و امکان داوری بیطرفانه را از شما سلب کنند.
پیامی برای شما

پوستر

پیامی برای شما



پوستری با موضوع پیام مهم رهبر انقلاب به عموم جوانان در اروپا و آمریکای شمالی
آیا تا کنون مستقیما قرآن خوانده‌اید؟

انیمیشن

آیا تا کنون مستقیما قرآن خوانده‌اید؟


اسلام را از طریق منابع اصیل و مآخذ دست اوّل آن بشناسید. با اسلام از طریق قرآن و زندگی پیامبر بزرگ آن (صلّی‌الله‌علیه‌وآله‌و‌سلّم) آشنا شوید. من در اینجا مایلم بپرسم آیا تاکنون خود مستقیماً به قرآن مسلمانان مراجعه کرده‌اید؟
پیامی برای شکستن «محور تروریسم»

تأملی بر پیام رهبر انقلاب به جوانان اروپا و آمریکای شمالی

پیامی برای شکستن «محور تروریسم»

در شرایطی که رسانه‌های وابسته به «محور تروریسم»، تمام قوای خود را برای بازنمایی تصویری خشن و دروغین از اسلام و تشدید کینه‌ها به کار گرفته‌اند، ناگهان پیامی از یکی از تأثیرگذارترین رهبران مذهبی و سیاسی جهان اسلام، جوانان اروپا و آمریکا را مخاطب قرار می‌دهد و ...
دستخط رهبر انقلاب | پیام به جوانان اروپا و آمریکای شمالی

پوستر

دستخط رهبر انقلاب | پیام به جوانان اروپا و آمریکای...



دستخط رهبر انقلاب در نامه به جوانان اروپا و آمریکای شمالی
پايگاه اطلاع‌رسانی دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آيت‌الله‌العظمی سيدعلی خامنه‌ای (مد‌ظله‌العالی) - مؤسسه پژوهشی فرهنگی انقلاب اسلامی