others/special
چرا به او علاقه داشتم؟

چرا به او علاقه داشتم؟


چرا شخصیتی چون دکتر کاظمی آشتیانی اینچنین مورد توجه و تأیید رهبری قرار گرفته و در بُرهه‌های مختلف به‌ عنوان نمونه و الگو به جامعه و به‌خصوص جوانان و نخبگان معرفی می‌شود؟ چه نقاط شاخص و برجسته‌ای در روحیه و عملکرد ایشان نهفته است که اینگونه مورد توجه و علاقه‌ی رهبری بوده است؟
رویش جهادی

رویش جهادی

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای: «سعید کاظمی آشتیانی شخصیت ارزشمند کانون امید و ابتکار و نوآوری بود. افسوس خوردم. وی یکی از فرزندان صالح انقلاب و از رویش‌های مبارکی بود که آینده‌ی درخشان علمی در کشور را نوید می‌دهند.» ۱۳۸۴/۱۰/۱۵
پایگاه اطلاع‌رسانی KHAMENEI.IR به مناسبت سالروز درگذشت دانشمند مؤمن و جهادگر، مرحوم دکتر سعید کاظمی آشتیانی، مؤسس پژوهشکده رویان، لوح «رویش جهادی» را منتشر می‌کند.
https://farsi.khamenei.ir/themes/fa_def/images/home/rect-1-n.gif بازخوانی
 
نماهنگ | رویانتان رویان باد

نماهنگ | رویانتان رویان باد



پایگاه اطلاع‌رسانی KHAMENEI.IR به مناسبت سالروز درگذشت دانشمند مؤمن و جهادگر، مرحوم دکتر سعید کاظمی آشتیانی، مؤسس پژوهشکده رویان، نماهنگ «رویانتان، رویان باد» را منتشر می‌کند.
دکتر کاظمی آشتیانی به روایت دوستان

سه خاطره درباره شخصیت دکتر کاظمی آشتیانی

دکتر کاظمی آشتیانی به روایت دوستان

سعید همیشه به اوج قله‌ی عزت و بزرگی نگاه می‌کرد و همیشه دوست داشت کاری کند کارستان. او برنامه‌ریز بود و ذهن منسجمی داشت. به چیزهایی می‌اندیشید که ذهن خیلی بزرگ‌ترها به آن قد نمی‌داد. به همه‌ی ما آموخت که باید بنیان‌گذار کارهای خیلی بزرگ به عظمت انقلاب بود.
دکتر کاظمی آشتیانی، فرزند صالح انقلاب

دکتر کاظمی آشتیانی، فرزند صالح انقلاب


علت اینکه من به مرحوم سعید کاظمی اینقدر علاقه داشتم و الان هم در دلم و در ذهنم برای آن جوان عزیز، ارزش و جایگاه قائلم، همین است. حرکت او، نحوه‌ی کار او، مدیریت او، پیگیری او، یک مجموعه‌ی کاملی بود از آن چیزی که آدم دوست میدارد و آرزو دارد.
الگویی برای مدیریت جهادی

درباره‌ی خصوصیات علمی و مدیریتی دکتر کاظمی آشتیانی

الگویی برای مدیریت جهادی


نیت پاک دکتر کاظمی و اخلاصی که در این کارها داشت، خیلی از مشکلات را حل می‌کرد. واقعاً کار را به‌خاطر رضای خدا و سربلندی نظام جمهوری اسلامی انجام می‌داد و تمام قدرت مدیریت عالی‌اش را در این مسیر به خرج می‌داد.
پیام تسلیت در پی درگذشت دکتر سعید کاظمی آشتیانی

پیام تسلیت در پی درگذشت دکتر سعید کاظمی آشتیانی


با تأسف و تلخکامی خبر درگذشت دانشمند مؤمن و جهادگر، مرحوم دکتر «سعید کاظمی آشتیانی» را دریافت کردم و بر فقدان آن شخصیت ارزشمند که کانون امید و ابتکار و نوآوری بود، افسوس خوردم. وی یکی از فرزندان صالح انقلاب و از ...
پايگاه اطلاع‌رسانی دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آيت‌الله‌العظمی سيدعلی خامنه‌ای (مد‌ظله‌العالی) - مؤسسه پژوهشی فرهنگی انقلاب اسلامی