others/content
نسخه قابل چاپ

به گزارش شما | وحدت و درکنار هم بودن مسئولین در نماز جمعه

همزمان با سالروز شهادت امام رئوف، حضرت علی بن موسی الرضا علیه‌السلام،‌ نماز جمعه تهران به امامت ولی امر مسلمین،‌ حضرت آیت‌الله خامنه‌ای اقامه شد.
مشاهدات و گزارش‌های شما که در قالب‌های فیلم‌، عکس، صوت، یادداشت، نوشته‌های وبلاگی و... برای ما ارسال شده است، از امروز و به مرور در این پایگاه اطلاع‌رسانی منعکس می‌شود:

وحدت و درکنار هم بودن مسئولین در نماز جمعه
ارسال کننده:
محمدعلی
اگر فرصت دست بدهد و بتوانی آن‌جلوها بنشینی، حس کنج‌کاوی‌ات هم گل می‌کند و بعضی‌وقت‌ها گردن می‌کشی که ببینی چه کسی آمده و چه کسی نیامده و این آقا که الآن آمد چه‌کاره است و آن یکی را کجا دیده بودم و امثال این جست‌وجوهای ذهنی. جایی که نشسته بودم از طرفی نزدیک به محل نشستن مسئولین بود و از طرف دیگر نزدیک به جایگاه خبرنگاران.
صدای چیلیک‌چیلیک دوربین‌های عکاسی توجه آدم را جلب می‌کرد.
گاهی که سر در گریبان برده بودم از سرمای استخوان سوز، ناگهان صدای دوربین ها بالا می گرفت و می فهمیدم که یکی دیگر از آقایان به جمع مسئولین اضافه شده است.
خلاصه این که جمع همه جمع بود و من آرزو می کردم همین خوش‌وبش‌ها و در کنار هم‌بودن‌ها و وحدت مسئولین را بیرون از این دایره نیز ببینم.
 
اگر شما هم درباره نماز جمعه تهران، مطلبی نوشته‌اید، از اینجا ارسال كنید:
نام :
پست الکترونیکی :
نظر شما :
ضمن تشکر ، نظر شما با موفقیت ثبت شد.
پايگاه اطلاع‌رسانی دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آيت‌الله‌العظمی سيدعلی خامنه‌ای (مد‌ظله‌العالی) - مؤسسه پژوهشی فرهنگی انقلاب اسلامی