others/special
پیام خطاب به جوانان فرانسه در پی اقدام توهین‌آمیز رئیس‌جمهور فرانسه درباره پیامبر اعظم(ص)

پیام خطاب به جوانان فرانسه در پی اقدام توهین‌آمیز رئیس‌جمهور فرانسه درباره پیامبر اعظم(ص)

از رئیس جمهور خود بپرسید: چرا از اهانت به پیامبر خدا حمایت می‌کند و آن را آزادی بیان می‌شمارد؟ آیا معنی آزادی بیان این است: دشنام و اهانت، آن هم به چهره‌های درخشان و مقدس؟ آیا این کار احمقانه، توهین به شعور ملتی نیست که او را به ریاست خود انتخاب کرده است؟
سوال بعدی این است که چرا تردید در هولوکاست جرم است؟ و اگر کسی چیزی در این‌باره نوشت باید به زندان برود، اما اهانت به پیامبر آزاد است؟
افراط‌گرائی لائیک روی دیگر افراط‌گرائی داعش است

بررسی شکل‌‌گیری بنیادگرایی سکولار در فرانسه؛

افراط‌گرائی لائیک روی دیگر افراط‌گرائی داعش است

| محمدباقر خرمشاد
چون فرانسوی‌ها خودشان را پیشتاز تمدن غرب در لائیسیته و سکولاریسم می‌دانند، بسیار بر اصول و بنیادهای سکولاریسم و لائیسیته تأکید می‌کنند. به حدی که باعث شکل‌‌گیری نوعی بنیادگرایی سکولار و لائیک در درون فرانسه شده است که شبیه بنیادگرایی در القاعده و داعش در درون جهان اسلام است.
اهانت به مقدسات وحشی‌گری مدرن است

بررسی ریشه اقدامات مکرون در گفتگو با سفیر اسبق ایران در فرانسه؛

اهانت به مقدسات وحشی‌گری مدرن است

| حمیدرضا آصفی
نقض‌کردن آزادی‌های اجتماعی به بهانه‌ی آزادی‌های فردی، نشانی از وحشی‌گری و ظلمت است. غرب به بهانه‌ی آزادی فردی در جهت ترویج زشتی‌ها و بسیاری از ناهنجاری‌ها برآمده که بتواند جوامع مختلف را از درون تهی کند. آن چیزی که در غرب دارد اتفاق می‌افتد و به مقدسات دیگران اهانت می‌شود و ابایی هم ندارند، وحشی‌گری مدرن است.
گزارش خبری | کاریکاتور آزادی

گزارش خبری | کاریکاتور آزادی

رهبر انقلاب اسلامی پس از اظهارات امانوئل مکرون، رئیس جمهور فرانسه در تأیید کاریکاتور توهین‌آمیز به پیامبر اسلام صلوات‌الله‌علیه‌وآله که باعث خشم مسلمانان در سرتاسر جهان شد، در پیامی خطاب به جوانان فرانسوی این اقدام توهین آمیز را محکوم کردند و از جوانان فرانسوی خواستند تا از رئیس جمهور خود بپرسند: «چرا تردید در هولوکاست جرم است؟ و اگر کسی چیزی در این‌باره نوشت باید به زندان برود، اما اهانت به پیامبر آزاد است؟».
به خیال رهبری اروپا!

بررسی انگیزه‌های مکرون از توهین به مقدسات اسلامی؛

به خیال رهبری اروپا!

| حجت‌الله ایوبی
تلاش‌های بی‌حاصل دوره‌های گوناگون برای ایجاد اسلام فرانسوی، جنگ روسری، ممنوعیت کمک به اماکن دینی و مذهبی و محدویت‌های شدید دینی در این کشور نمونه‌هایی از تفکر لائیسیته و سیاست ذوب فرهنگ اسلامی در فرهنگ دموکراسی است.
چرا تردید در هولوکاست جرم است؟

چرا تردید در هولوکاست جرم است؟

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای: «چرا تردید در  هولوکاست جرم است؟ و اگر کسی چیزی در این‌باره نوشت باید به زندان برود، اما اهانت به پیامبر آزاد است؟» ۱۳۹۹/۰۸/۰۷
پایگاه اطلاع‌رسانی KHAMENEI.IR براساس این بخش از پیام رهبر انقلاب اسلامی خطاب به جوانان فرانسه، لوح «چرا تردید در هولوکاست جرم است؟» را منتشر میکند.
 
پشت پرده اهانت به مقدسات

ابعاد اسلام‌ستیزی غرب و راهکارهای مقابله با آن؛

پشت پرده اهانت به مقدسات

پشت صحنه‌ی این حرکت شرارت‌بار، سیاست‌های خصمانه‌ی صهیونیسم و امریکا و دیگر سران استکبار جهانی است که به خیال باطل خود می‌خواهند مقدسات اسلامی را در چشم نسل‌های جوان در دنیای اسلام از جایگاه رفیع خود فروافکنده و احساسات دینی آنان را خاموش کنند.
آزادی بیان به سبک اروپایی

آزادی بیان به سبک اروپایی

| سیدمسعود شجاعی طباطبایی
کاریکاتور یک زبان واکنش سریع بین‌المللی است. وقتی کاریکاتوری علیه پیامبر(ص) ما کار می‌کنند، ما هم اصل آزادی بیانشان را زیر سؤال می‌بریم و بحث هولوکاست را به چالش می‌کشیم؛ دیوانه می‌شوند. زمانی فقط آقای ناجی العلی در مقابل هیمنه‌ی رژیم صهیونیستی و دولت آمریکا و دولت‌های غربی ایستاد، امّا حالا این‌ها با صدها کاریکاتوریست از تمام کشورهای دنیا مواجه‌اند...
نماهنگ | جاوید محمد(ص)

نماهنگ | جاوید محمد(ص)

پایگاه اطلاع‌رسانی KHAMENEI.IR براساس شعری که آقای محمدحسن مهدویانی در دیدار سال ۱۳۹۲ جمعی از شاعران با رهبر انقلاب درباره محکومیت توهین به پیامبر اسلام صلّی‌الله‌علیه‌وآله‌و‌سلّم خواندند، نماهنگ «جاوید محمد(ص)» را منتشر میکند.
مرور سریع | بیانیه رهبر انقلاب در پی اهانت یک نشریه فرانسوی به ساحت مقدس پیامبر اعظم

مرور سریع | بیانیه رهبر انقلاب در پی اهانت یک نشری...

حضرت آیت‌الله‌خامنه‌ای در بیانیه‌ای، اهانت اخیر یک نشریه فرانسوی به ساحت نورانی پیامبر اعظم صلّی‌الله‌علیه‌وآله‌و‌سلّم را محکوم کردند. پایگاه اطلاع‌رسانی KHAMENEI.IR بیانیه رهبر انقلاب را در این نماهنگ مرور میکند.
حقه بازی

حقه بازی

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای: ««بهانه‌ی آزادی بیان برای محکوم نکردن جرم بزرگ اهانت به چهر‌ه‌ی  قدسی حضرت رسول اعظم (صلّی الله علیه و آله) که از سوی برخی سیاستمداران فرانسوی گفته شده کاملاً مردود و غلط و عوام‌فریبانه است.» ۱۳۹۹/۰۶/۱۸
پایگاه اطلاع‌رسانی KHAMENEI.IR براساس این بخش از بیانیه رهبر انقلاب درپی اهانت اخیر یک نشریه فرانسوی به ساحت نورانی پیامبر اعظم صلّی‌الله‌علیه‌وآله‌و‌سلّم، لوح «حقه بازی» را منتشر میکند.
 
پايگاه اطلاع‌رسانی دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آيت‌الله‌العظمی سيدعلی خامنه‌ای (مد‌ظله‌العالی) - مؤسسه پژوهشی فرهنگی انقلاب اسلامی