others/special
یک بهانه دست خدا بدهید

گفتاری از حجت‌الاسلام‌والمسلمین فاطمی‌نیا

یک بهانه دست خدا بدهید

ما عادت کرده‌ایم همه چیز را برای ثوابش انجام دهیم. استادی داشتم که می‌گفت: شما برای فهمیدن بخوانید، ثواب به پای خودش می‌آید / اگر برخی می‌بینند برکت در زندگیشان نیست، خدا می‌داند برمی‌گردد به سوء خُلق. برمی‌گردد به آن کینه‌های باطنی.
علل محدود بودن اطلاعات تاریخی درباره امام هادی(ع)

گفتاری از دکتر رجبی دوانی

علل محدود بودن اطلاعات تاریخی درباره امام هادی(ع)

بیشتر مورخان به مسائل سیاسی و عرصه‌ی سیاست عالم اسلام توجه داشتند. مثلاً بیشترین اطلاعات ما از زندگانی پر برکت امام رضا علیه‌‌السلام مربوط به آن مقطع کوتاه ولایتعهدی ایشان است. چون ولایتعهدی یک مسأله‌ی سیاسی بوده است.
محصول تدبیر امام هادی(ع)

یادداشتی از دکتر قنبری

محصول تدبیر امام هادی(ع)

سازمان وکالت از سوی امام معصوم دارای چنان قوام و استحکامی شد که مجموعه نیازهای فکری، اقتصادی، سیاسی و اجتماعی مسلمانان را تولیت و کفایت می‌کرد و مراکز با عظمت علمی و حدیثی محصول تدبیر والای حضرت امام هادی علیه‌السلام است.
گفتاری از حضرت آیت‌الله سبحانی درباره امام هادی(ع)

گفتاری از حضرت آیت‌الله سبحانی درباره امام هادی(ع)

می‌گوید: دیدم امام هادی در آن جا مشغول کار است و عرق از پای او می‌ریزد. عرض کردم: دوستان شما کجا هستند؟ اجازه دهید ایشان این کار بکنند. حضرت فرمودند: نه، بهتر از من با دسترنج خود زندگی کردند؛ جدم رسول‌الله و علی بن ابی‌طالب و پدرانم.
بیانات بعد از مراسم روضه‌خوانی در سالروز شهادت امام علی النقی علیه‌السلام

|بازنشر به مناسبت شهادت امام هادی علیه‌السلام|

بیانات بعد از مراسم روضه‌خوانی در سالروز شهادت اما...

در آستانه‌ی سالروز شهادت دهمین اختر تابناک آسمان امامت و ولایت حضرت امام علی النقی الهادی علیه‌السلام پایگاه اطلاع‌رسانی دفتر حفظ و نشر آثار آیت‌الله خامنه‌ای متن و صوت بیانات رهبر انقلاب را درباره‌ی حیات نورانی این امام همام منتشر می‌کند.
پايگاه اطلاع‌رسانی دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آيت‌الله‌العظمی سيدعلی خامنه‌ای (مد‌ظله‌العالی) - مؤسسه پژوهشی فرهنگی انقلاب اسلامی