others/content
نسخه قابل چاپ

کتابنامه؛ ویژه‌نامه انتشار تقریظ رهبر انقلاب بر کتاب تنها گریه کن

https://farsi.khamenei.ir/themes/fa_def/images/ver2/breadcrump.gifhttps://farsi.khamenei.ir/themes/fa_def/images/ver2/breadcrump.gif در مراسم یازدهمین پاسداشت ادبیات جهاد و مقاومت که به مناسبت هفته‌ی کتاب و کتابخوانی و همزمان با آیین ملی تجلیل از مادران شهدا و تقدیر از نویسندگان کتاب‌های مرتبط با دفاع مقدس برگزار شد، تقریظ حضرت آیت‌الله خامنه‌ای بر کتاب «تنها گریه کن» منتشر شد.

کتاب «تنها گریه کن»، روایت زندگی «سرکار خانم اشرف سادات منتظری، مادر شهید محمد معماریان»، در دوران مبارزات انقلاب اسلامی، جنگ  تحمیلی و پس از آن است که به قلم خانم اکرم اسلامی تدوین و توسط انتشارات حماسه یاران منتشر شده است.

پایگاه اطلاع‌رسانی KHAMENEI.IR به‌مناسبت «یازدهمین پاسداشت ادبیات جهاد و مقاومت» و انتشار تقریظ رهبر انقلاب بر کتاب «تنها گریه کن»، ویژه‌نامه‌ی «کتابنامه» را منتشر میکند. این ویژه‌نامه شامل گفت‌وگوهایی با خانم اشرف سادات منتظری راوی کتاب، خانم اکرم اسلامی نویسنده کتاب، یادداشت‌های تعدادی از فعالان حوزه ادبیات دفاع مقدس و یک شعر ترکیب‌بند در رسای مادران و همسران شهدا است.
https://idc0-cdn0.khamenei.ir/ndata/news/49056/tanha_14000830-1.jpg
....
نام پرونده : تنها گریه کن
لطفاً نظر خود را بنویسید:
نام :
پست الکترونیکی :
نظر شما :
ضمن تشکر ، نظر شما با موفقیت ثبت شد.
پايگاه اطلاع‌رسانی دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آيت‌الله‌العظمی سيدعلی خامنه‌ای (مد‌ظله‌العالی) - مؤسسه پژوهشی فرهنگی انقلاب اسلامی