others/content
نسخه قابل چاپ

عکس‌نوشتی از دکتر موسوی بلده

مهمان کرامت

|عکس‌نوشتی از دکتر موسوی بلده، استاد و پیشکسوت قرآنی|
قبل از پیروزی انقلاب اسلامی ایران و در یک حرکت بدیع، حدود چهل تن از اساتید و قاریان پیشکسوت، جوان و نوجوان تهرانی در قالب جلسه‌ی پُربرکت استاد ابراهیم پورفرزیب (مولایی) به مشهد مقدس مشرف شدیم. این برنامه تا پیروزی انقلاب اسلامی تا آنجا که بیاد دارم حداقل سه بار تکرار شد که هر بار حدود یک هفته به طول می‌انجامید.

جلسه‌ی تلاوت قرآن هر صبح و شب در حسینیه‌ی محل اقامت تشکیل می‌شد و تمامی اساتید و قاریان مشهد در این جلسات حضور یافته و در کنار قراء تهرانی به تلاوت می‌پرداختند. برخی شبها هم ما به جلسات قرآن اساتید مشهدی می‌رفتیم؛ اساتیدی چون مرحوم  استاد مختاری و مرحوم استاد توسلی و... فضای پرشور و با صفا و ملکوتی حاکم بر این جلسات به هیچ عنوان قابل توصیف نیست.
https://farsi.khamenei.ir/ndata/news/20743/C/13910525_0120743.jpg
در یکی از همین سفرها در  سال ۱۳۵۵ شمسی جمع قراء تهرانی و مشهدی در مسجد کرامت در جلسه حضرت آیت‌الله خامنه‌ای حضور یافتیم که به جلسه‌ای به یاد ماندنی و خاطره‌انگیز تبدیل شد. در این جلسه ایشان با علاقه‌ی وافر به تلاوت قاریان دقت داشتند و تذکراتی می‌دادند و قاریان به ویژه نوجوانان را تشویق می‌نمودند. در آخر این جلسه، عکس‌هایی به یادگار گرفتیم که این عکس یکی از آن‌هاست.

در این تصویر استاد مرتضی سادات فاطمی، استاد مولایی، مرحوم استاد اربابی، استاد عباس صیرفیان‌پور و استاد سید حسین موسوی بلده نیز حضور دارند.
 
در اين رابطه بخوانید :
....
لطفاً نظر خود را بنویسید:
نام :
پست الکترونیکی :
نظر شما :
ضمن تشکر ، نظر شما با موفقیت ثبت شد.
پايگاه اطلاع‌رسانی دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آيت‌الله‌العظمی سيدعلی خامنه‌ای (مد‌ظله‌العالی) - مؤسسه پژوهشی فرهنگی انقلاب اسلامی