هویتسازی دانشآموزان بر اثر عوامل مختلفی که در اطراف آنهاست و برایشان ارزشگذاری و ارزندهسازی میشود، شکل میگیرد. نوشتافزار یا عوامل و ابزارهایی که بومی هستند در صورتی میتواند برای دانشآموزان جنبه هویتبخشی داشته باشد که ارزندهسازی رخ دهد.
اولین آسیب، تصورات کلیشهای است که هر دو گروه نسبت به هم دارند. یعنی حوزویان نسبت به دانشگاهیان یا دانشگاهیان نسبت به حوزویان. آسیب دوم، بحثهای سیاسی و سیاستزدگی است. بحث سوم حزبگرایی است که متأسفانه گاهی به این سمت میرویم...
لطفا به منظور مشاهده بهتر سایت و مرور ایمن در اینترنت ، مرورگر خود را به نسخه بالاتر ارتقاء دهید
یا از دیگر مرورگرها استفاده کنید.