news/content
پیوندهای مرتبطبياناتبياناتخاطراتخاطراتخاطراتخاطرات
نسخه قابل چاپ
1370/10/12

دیدار مسئولان اداری استان بوشهر با رهبر انقلاب

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی در دومین روز از سفرشان به استان محروم بوشهر شب گذشته مسئولان و مدیران ادارات، سازمانها و ارگانهای دولتی این استان را بحضور پذیرفتند و طی سخنانی اهمیت تلاش مستمر آنان در خدمت به مردم با ایمان، شریف، نجیب و با فرهنگ استان بوشهر را مورد تأکید قرار دادند.

مقام معظم رهبری در این دیدار انسجام، وحدت و همکاری میان مسئولین دستگاههای مختلف نظام دراستان بوشهر را امری مهم و با ارزش دانستند و با اشاره به سیاست رژیم های منحوس قاجار و پهلوی در اعمال تبعیض و محرومیت در مناطق دور افتاده از مرکز، تصریح کردند که جمهوری اسلامی ایران مصمم است تمامی تلاشها و امکانات خود را برای محرومیت ‌زدایی از مناطق محروم کشور بکار گیرد.

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای همچنین وجود هشت سال جنگ تحمیلی، محاصره اقتصادی و توطئه های گوناگون دشمنان اسلام را دلیلی بر تأخیر در انجام کارهای زیر بنایی در کشور ذکر کردند و افزودند: امروز نظام جمهوری اسلامی ایران به دیرباورترین تحلیل گران جهان ثابت کرده است که طبیعت نظام حق، زوال پذیر نیست. درخت انقلاب و نظام اسلامی به لحاظ بنای مستحکم و استوار آن همواره در حال ثمر دادن به مشتاقان و حق طلبان جهان است و قدرتهای جهانی ناچار شده اند آن را به عنوان یک واقعیت غیرقابل انکاری بپذیرند.

رهبرانقلاب اسلامی در پایان سخنانشان توجه مسئولان امور اداری استان بوشهر را به ضرورت هوشیاری، احساس مسئولیت، نظارت بر صحت کار و استحکام و سرعت در انجام کارهاجلب کردند و خوشرویی آنان در برخورد با مراجعین و تبیین مسائل و مشکلات برای مردم این منطقه را حائز اهمیت دانستند.

بر پایه ی همین گزارش پیش از سخنان حضرت آیت‌الله خامنه‌ای، آقای صحرائیان استاندار بوشهر گزارشی از وضعیت سیاسی، اقتصادی،اجتماعی و فرهنگی این استان را به استحضار مقام معظم رهبری رساند و طی آن خدمات دولت در انجام کارهای اساسی و محرومیت زدایی از استان بوشهر را بر شمرد.

آخرین‌ها
پايگاه اطلاع‌رسانی دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آيت‌الله‌العظمی سيدعلی خامنه‌ای (مد‌ظله‌العالی) - مؤسسه پژوهشی فرهنگی انقلاب اسلامی