فضیلت, انسان, سازمان صدا و سیما, اخلاق اسلامی, مسئولان و اصحاب فرهنگ و هنر اگر در مدیریت و برنامهسازی رسانهای، دین، اخلاق و فضیلت حاکم باشد، یقیناً رسانهها وضع بهتری خواهند داشت و وضع بشریت از آنچه که امروز هست، بهتر خواهد شد.۱۳۸۵/۰۲/۲۶
صدا و سیما, سازمان صدا و سیما, کیفیت برنامه های صدا و سیما در همهی برنامهها نگرش به محتوا را الزامی کنید؛ همهی برنامههای شما باید پیام داشته باشد.۱۳۸۳/۰۹/۱۱
گفتمانسازی, صدا و سیما, سازمان صدا و سیما بهوسیلهی برنامههای خوب و برنامهسازیهای خوب، گفتمانهای مورد نیاز جامعه را - كه گاهی باید موضوعی را به شكل گفتمان عمومی درآورد - تامین و تضمین كنید.۱۳۸۳/۰۹/۱۱
صدا و سیما, سازمان صدا و سیما, کیفیت برنامه های صدا و سیما ماموریت محوری رسانه ی ملی عبارت است از مدیریت و هدایت فكر، فرهنگ، روحیه، اخلاق رفتاری جامعه، جهتدهی به فكر و فرهنگ عمومی، آسیبزدایی از فكر و فرهنگ و اخلاق جامعه، تشویق به پیشرفت- یعنی روحیه دادن- و زدودن احساس عقبماندگی.۱۳۸۳/۰۹/۱۱
سلاح ارتباطات رسانهای, رسانه و دستگاههای ارتباطی(مخاطب), تلویزیون, سازمان صدا و سیما امروزمهمترین ابزارجنگ بین قدرتهادردنیارسانه است وامروزحتی قدرتهای بزرگ هم بارسانهها دارند کار میکنند.۱۳۸۳/۰۲/۲۸
ارزشهای اجتماعی, احیاء مسائل ارزشی اسلام, ارزشهای والای الهی, سازمان صدا و سیما از پیامهایی که بهنظر من بایستی روی آن تکیه کرد، این است که ارزش را در ذهنهای مردم باید زنده کنید.۱۳۸۱/۱۱/۱۵
سازمان صدا و سیما, دشمنتراشی, توسعه تفاهم اجتماعی, امنیت روانی از پیامهایی که حتماً باید منتقل شود، نفی دشمنسازیهای موهوم، توسعهی تفاهم اجتماعی و ایجاد امنیت روانی در جامعه است.۱۳۸۱/۱۱/۱۵
صدا و سیما, سازمان صدا و سیما صدا و سیما باید حقیقتا به وسیلهی اعتلا تبدیل بشود و در خدمت تفكر انقلاب و اسلام و رسوخ این فكر در ذهن و فكر و روح و عمل مردم جامعهی خودمان و نیز مردم دیگری كه در شعاع تبلیغات صدا و سیما قرار دارند، باشد.۱۳۶۹/۱۲/۱۴