news/content
پیوندهای مرتبطبياناتبيانات
نسخه قابل چاپ
1370/10/12

برگزاری مراسم جشن عبادت و تکلیف دختران دانش‌آموز استان بوشهر با حضور رهبر انقلاب

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر انقلاب اسلامی در ادامه سفرشان به استان بوشهر صبح امروز در مراسم ویژه «جشن عبادت و تکلیف» بیش از پنج هزار دختر دانش آموز این استان که در محل مصلای بوشهر برگزار شد شرکت کردند و آنان را مورد تفقد و ملاطفت خویش قرار دادند.

در این اجتماع معنوی و شورانگیز، دختران دانش آموز در هاله ای از عصمت و پاکی و در حالی که مقنعه های سفید مزین به گل بر سر و شاخه های گل دردست داشتند سرودهایی را در سپاس و تشکر از حضور رهبر انقلاب اسلامی و توجهات معظم له به دانش آموزان، اجراء کردند.

مقام معظم رهبری در این مراسم ضمن سخنان کوتاهی جشن عبادت و تکلیف دختران دانش آموز را به آنان و اولیائشان تبریک گفتند و این نوباوگان را به قدردانی از این دوران شیرین عمر و فراگیری و آشنایی با آداب عبادت، نماز و نیایش به درگاه خداوند متعال سفارش کردند.

رهبر انقلاب اسلامی همچنین ازنقش معلمان و اولیاء مدارس استان بوشهر در آموزش و تعلیم و تربیت دانش آموزان این استان تشکر کردند و مبلغ پنجاه هزار ریال به هر یک از دانش آموزان تکلیف شده به عنوان هدیه اختصاص دادند.

برچسب‌ها: استان بوشهر؛
آخرین‌ها
پايگاه اطلاع‌رسانی دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آيت‌الله‌العظمی سيدعلی خامنه‌ای (مد‌ظله‌العالی) - مؤسسه پژوهشی فرهنگی انقلاب اسلامی