news/content
نسخه قابل چاپ
1393/10/17
در آستانه سالگرد قیام ۱۹دی برگزار شد:

دیدار مردم قم با رهبر انقلاب

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر انقلاب اسلامی صبح امروز (چهارشنبه) در دیدار پرشور هزاران نفر از مردم قم، با اشاره به ضرورت مقابله با تلاش بیگانگان برای تحریف واقعیت‌های انقلاب و به فراموشی سپرده شدن رویدادهایی مانند ۱۹ دی ۱۳۵۶ و نهم دی ۱۳۸۸ افزودند: دشمنی استکبار با ملت ایران، پایانی ندارد و مسئولان باید با تکیه بر نیروهای داخلی، حربه تحریم را از دست دشمن غیرقابل اعتماد خارج کنند و با دلبستن به نقطه‌های روشن حقیقی، وظایف خود را در تحقق آرمان‌های درخشان انقلاب و ملت انجام دهند.

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای با تبریک ایام میلاد پیامبر عظیم الشأن اسلام صلوات‌الله‌علیه‌وآله و حضرت امام صادق علیه‌السلام، قیام نوزدهم دی ۱۳۵۶ را رویدادی تاریخی، بزرگ و تعیین کننده خواندند و گفتند: انگیزه‌هایی وجود دارد تا روزها و حوادث بزرگ و تعیین‌کننده‌ی انقلاب اسلامی و سه دهه‌ی اخیر به فراموشی سپرده شود اما تا وقتی ملت زنده است و دل‌های مؤمن و دارای انگیزه و زبان‌های حق‌گو حضور دارند، چنین اتفاقی نخواهد افتاد.

رهبر انقلاب اسلامی زنده نگه داشته‌شدن ۱۹ دی ۱۳۵۶، ۲۲ بهمن ۱۳۵۷، ۹ دی ۱۳۸۸ و دیگر مقاطع سرنوشت‌ساز ملت ایران را حرکتی مجاهدت آمیز خواندند و گفتند: جبهه مقابل نظام اسلامی به نسل دوم و سوم انقلاب امید بسته بود تا آنها را از انقلاب اسلامی رویگردان کند اما همین نسل سوم و جوانهای کشور بودند که حادثه عظیم ۹ دی را بوجود آوردند و آن سیلی محکم را به صورت کسانی که سعی داشتند مسیر انقلاب را با فتنه منحرف کنند، نواختند.

رهبر انقلاب اسلامی با یادآوری مجدد اهمیت تاریخی حادثه ۱۹ دی سال ۱۳۵۶ در قم، گفتند: نوزدهم دی مبدأ یک حرکت عمومی در کشور شد و ملت ایران را وارد میدان مبارزه با رژیم طاغوت کرد که در نهایت بساط رژیم ستم شاهی از این کشور برچیده شد.

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای سپس با اشاره به انگیزه‌هایی که برای تحریف حقایق و واقعیات رژیم پهلوی وجود دارد، به چند خصوصیت آن رژیم اشاره کردند و افزودند: دیکتاتوری سیاه و استفاده از قساوت آمیزترین روش‌ها و وحشیانه‌ترین شکنجه‌ها در زندانهای مخوف، یکی از خصوصیات رژیم پهلوی بود و همه‌ی مدعیان امروز حقوق بشر نیز با تمام وجود از چنین رژیمی حمایت می‌کردند.

ایشان با اشاره به نقش صهیونیست‌ها و آمریکایی‌ها در ایجاد دستگاه جهنمی ساواک در رژیم گذشته و ایجاد خفقان شدید در کشور افزودند: افشاگری‌های اخیر درخصوص زندان‌های مخفی و شکنجه‌های سازمان سیا در آمریکا نیز نشان می‌دهد ادعاهای آمریکایی‌ها در حمایت از آزادی بیان به هیچ وجه با واقعیات همخوانی ندارد.
رهبر انقلاب اسلامی وابستگی ذلت‌آمیز به قدرت‌های خارجی را یکی دیگر از خصوصیات رژیم پهلوی برشمردند و خاطرنشان کردند: در آن دوران آنچه که منافع قدرت‌های بیگانه و به‌ویژه آمریکا، اقتضا می‌کرد، در سیاست‌ها و رفتارهای داخلی، منطقه‌ای و بین‌المللی دنبال و ملت ایران بشدت تحقیر می‌شد.

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای افزودند: علت بغض و کینه و دشمنی تمام نشدنی آمریکایی‌ها با ملت ایران و انقلاب اسلامی، این است که کشوری با ویژگی‌ها و موقعیت راهبردی ایران به واسطه پیروزی انقلاب از دست آنها خارج شده است.
ایشان سومین خصوصیت رژیم پهلوی را مبتلابودن به انواع فسادهای جنسی، مالی و اخلاقی، در عالی‌ترین سطوح حکومتی دانستند و گفتند: در آن رژیم خبیث و فاسد مردم به هیچ وجه به حساب نمی‌آمدند و رأی و نظر مردم هیچ اهمیتی نداشت و رابطه‌ی مردم و حکومت بطور کلی قطع بود.

رهبر انقلاب اسلامی، بی‌اعتنایی به پیشرفت علمی، ترویج خودکم‌بینی، بزرگ‌نمایی فرهنگ غربی، عادت‌دادن ذائقه‌ی مردم به واردات بجای احیای تولید داخلی، و نابودی کشاورزی و صنایع ملی را از دیگر بخش‌های کارنامه‌ی سیاه رژیم پهلوی دانستند و خاطرنشان کردند: ملت با هوش ایران که این تحقیرها و ظلم و فسادها را مشاهده می‌کرد، بواسطه‌ی یک مرد الهی که همان امام بزرگوار رحمه‌الله بود، پا به میدان گذاشت و در نهایت پیروز شد.
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای تأکید کردند: پیشرفت‌ها و موفقیت‌های کنونی و بیداری و جایگاه برتر ملت ایران در منطقه همه به دلیل برداشته‌شدن مانع بزرگ رژیم فاسد و ظالم و وابسته پهلوی بوده است.

رهبر انقلاب اسلامی با اشاره به آغاز دشمنی جبهه استکبار با ملت ایران پس از پیروزی انقلاب تأکید کردند: هیچکس تصور نکند دشمن از خباثت و خصومت دست برمیدارد.
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در همین زمینه افزودند: وقتی در مقابل دشمن دچار غفلت شدید و به او اعتماد کردید دشمن فرصت می‌کند مقاصد خود را در کشور پیگیری کند اما اگر قوی، آماده و دشمن شناس بودید استکبار، به ناچار از خصومت‌ورزی دست می‌کشد.
ایشان فشارهای امروز جبهه‌ی زورگویان جهانی به ملت ایران را ناشی از یک دشمنی تمام نشدنی برشمردند و افزودند: اگرچه هنوز تا تحقق کامل آرمان‌هایی همچون عدالت اجتماعی و اخلاق اسلامی راه زیادی مانده است اما برخلاف حرف‌های نسنجیده و غلطی که بعضی‌ها درباره‌ی بی‌توفیقی ملت ایران می‌گویند این ملت با حرکت در مسیر آرمان‌ها توانسته است توفیقات بسیار بزرگی به دست آورد.

رهبر انقلاب با انتقاد از کسانی که توفیقات ملت از جمله پیشرفت‌های علمی را نادیده می‌گیرند افزودند: چرا نابخردانه، دستاوردهایی را که پایگاه‌های علمی جهانی نیز به آنها اذعان دارند، انکار می‌کنید و با سخنان غلط و غیرمنصفانه در راه پرافتخاری که مردم طی کرده‌اند و حتی دشمنان را مجبور به تحسین کرده است، ایجاد تردید می‌کنید؟
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در اشاره‌ای به صدر اسلام افزودند: در آن زمان نیز همه آرمان‌ها محقق نشد اما مهم این بود که حرکت در مسیر تحقق اهداف ادامه داشت که امروز نیز ملت، همان مسیر را، با افتخار و اقتدار و ایستادگی ادامه می‌دهد.

رهبر انقلاب اسلامی در ادامه سخنان‌شان به تبیین اولویت‌های کشور و جامعه پرداختند و اتحاد و اتفاق ملی را مهمترین نیاز امروز خواندند.
ایشان تأکید کردند ایجاد تفرقه و دودستگی در میان مردم، به هر عنوان و با هر توجیه، ضد منافع ملی و ضد آرمان‌هاست.
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای کمک به مسئولان و دولت را وظیفه‌ای همگانی برشمردند و با تأکید مجدد بر ضرورت نگاه به درون افزودند: دولتی‌ها هم بدانند که تنها چیزی که می‌تواند آنها را به انجام وظایفشان قادر کند، تکیه بر مردم و نیروهای داخلی است.

رهبر انقلاب با اشاره به تحریم‌های ظالمانه افزودند: تحریم‌ها برای کشور مشکل ایجاد کرده اما اگر دشمن شرط برداشته‌شدن آنها را، فلان مسئله‌ی اساسی و آرمانی از جمله دست برداشتن از اسلام و استقلال و پیشرفت علمی قرار دهد قطعاً غیرت هیچ مسئولی، قبول نمی‌کند.
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای افزودند: البته دشمن فعلاً به صراحت با آرمان‌ها کاری ندارد اما اگر عقب‌نشینی بشود بعداً سراغ آرمانها هم می‌آید بنابراین باید با هوشیاری، هدف «پیشنهادها، حرفها و اقدامات دشمن» را درک کرد.
ایشان مصون‌کردن ایران در مقابل تحریم‌ها را، تنها راه محدودکردن قدرت مانور دشمن خواندند و تأکید کردند: معنای واقعی اقتصاد مقاومتی همین است و تحقق این مهم، وظیفه‌ی اصلی مسئولان کشور است.

رهبر انقلاب اسلامی با اشاره به تأکید مکرر بر ضرورت قطع وابستگی به درآمدهای نفتی افزودند: مسئولان کشور و دولت نباید به دست بیگانه چشم بدوزند و بدانند حتی یک قدم عقب‌نشینی، پیش روی دشمن را به دنبال می‌آورد بنابراین باید فکری اساسی کرد و با تکیه بر ملت و نیروهای داخلی بگونه‌ای عمل کرد که اگر دشمن تحریم‌ها را هم برنداشت، ضربه‌ای به پیشرفت و رونق و رفاه مردم وارد نشود.
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در همین زمینه افزودند: باید حربه تحریم را از دست دشمن بگیرید چرا که اگر چشم به دست دشمن بدوزید تحریم‌ها همچنان باقی خواهد ماند همانگونه که آمریکایی‌ها، امروز با کمال وقاحت می‌گویند اگر در قضیه‌ی هسته‌ای، ایران کوتاه هم بیاید تحریم‌ها، یک‌جا و همه برداشته نمی‌شود.
ایشان پرسیدند با این واقعیات آیا می‌شود به چنین دشمنی اعتماد کرد؟

رهبر انقلاب افزودند: من با مذاکره مخالف نیستم، اما معتقدم باید دل را به نقطه‌های امید بخش حقیقی سپرد نه به نقطه های خیالی.
ایشان در پایان سخنانشان خاطرنشان کردند: مسئولان، به لطف خدا مشغول کار هستند و همه باید به دولت کمک کنند اما دولتی‌ها هم مراقب باشند حاشیه‌سازی نکنند و ضمن خودداری از بیان حرف‌های غیرلازم، دو دستگی بوجود نیاورند و تلاش کنند وحدت و ایمان و همت ملت را مورد استفاده صحیح قرار دهند.

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای آینده ایران عزیز را کاملاً درخشان خواندند و افزودند: به فضل الهی راه پرافتخار تحقق آرمانها ادامه می‌یابد و جوانان کشور روزی را خواهند دید که دشمنان گردنکش و ظالم در مقابل آنها مجبور به خضوع شوند.

لطفاً نظر خود را بنویسید:

کدامنیتی : *
اعدادي را که مي بینيد ، وارد کنید
*
نظرات مخاطبان : [ تعداد نظرات منتشره : 64 نظر ]
  • فاطمه ،
    1393-10-22 - 10:15

    خوش به حالتون کاشکی  من اونجا بودم
  • مصطفی کوهدار ،
    1393-10-19 - 06:39

    آقا جان در انتظار دستورت برای  ریشه کندن کردن عوامل فتنه هستیم،ای رهبر آزاده آماده ایم آماده
  • بشارتی ،
    1393-10-18 - 22:57

    ماتوجلسه بودیم واقاروزیارت کردیم.انشالاتوفیق همه عاشقاش بشه زیارتش.
  • علیرضاقربانی دزلی ،
    1393-10-18 - 20:34

    سلام آقای من ازگیلان اومدم تهران نیروی صالحین شدم با خودم گفتم دیگه به آرزوت میرسی و محافظ آقات میشی بعداز این همه تمرین که ازدوستام پول قرض میکردم برای باشگاه به عشق آقام،حالا میگن این آرزو به گور رفتنیه !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟باشه ماهم خدایی داریم.میخوام وبلاگ بسازم شعر هایی که واستون گفتم را بذارم ،بدو خوب را ببخشید.یاعلی
  • جوانان ایران ،
    1393-10-18 - 19:59

    درودخدا بر شما ما جوانان که مستهلک و پیر و فرسوده شدیم نه شادابی و نه انگیزه و نه احساسات و نه عواطف کی انشاالله خدا میخواهد
  • رضا مهرابی ،
    1393-10-18 - 17:13

    افتخارم در جهان این است رهبرم سید علی هست..
  • محمد ،
    1393-10-18 - 15:16

    با سلام
    لبیک یا امام
    
  • حجت ،
    1393-10-18 - 14:53

    خوب
  • فدایی ولایت ،
    1393-10-18 - 14:21

    غیرت هیچ مسئولی، قبول نمی‌کند.!!!
    تذکر خوبی بود به مسئولین!!!غیرت داشته باشند!!!
  • احمد ،
    1393-10-18 - 12:29

    بوس به رهبر عزیز
  • زهرا ،
    1393-10-18 - 11:42

    خدایا!
    پس کی میشه با ما دیدار داشته باشن؟!
  • 1393-10-18 - 11:22

    دیروز برای اولین بار خداوند توفیق حضور در حسینیه امام خمینی(ره) را نصیب این بنده حقیر نمود.
    الحمدالله رب العالمین
    خدایا را بسیار شکرگزارم که چنین امام و رهبر فرزانه و حکیمی داریم که این گونه هوشمندانه و مقتدرانه و پدرانه، کشور عزیز اسلامی ایران را رهبری می نماید.
    ان شاء الله خداوند متعال ما را قدردان نعمت ولایت قرار دهد.
    اللهم احفظ قائدنا و مرجعنا امام خامنه ای
  • www.cgmaster.ir ،
    1393-10-18 - 11:00

    بسیار حیف از چنین شخصیت بزرگی که باید صد سال دیگر شکوهش را دریابند...
    و بغض میکنم وقتی صدایت را میشنوم و کمی از عظمت و دوراندیشی کلامت را درک میکنم و باز هم ...
    و باز به عوام و خواصی مینگریم که اشتباه بزرگ گذشتگانشان ( که غربت و درک ضعیف از فرمان رهبرشان بود) را  تکرار میکنند ...
    اللهم احفظ امامناالخامنئی
  • ایمان ،
    1393-10-18 - 10:44

    باسلام واحترام
    امروزتمامی دولتی ها ومجلسی ها بیش ازحادملت این نعمت عظیم ولایت ورهبری راقدربدانندوشکرگزاراین نعمت  خدای بزرگ ومهربان باشندانشااله
  • محمد ،
    1393-10-18 - 09:32

    با سلام ودرود به آقا امام زمان(عج) و جانشین برحقش مقام معظم رهبری حضرت امام خامنه ای / فرمایشات آقا را باید نصب العین قرار دهیم . و همانطور که امام خمینی(ره) فرمودند آمریکا شیطان بزرگ است . بنابراین دولتمردان باید به این فرمایش امام توجه کنند که انسان نمی تواند با شیطان دوست شود و شیطان همواره دشمن انسان است
  • علیرضا ،
    1393-10-18 - 08:03

    فدای رهبرشوم . جانم را در راه او فدا میکنم تا حرف رهبرم زمین نماند . رهبر عزیزم ، تا جوانان ایران و فدائیان رهبر زنده اند دشمنان داخلی وخارجی هیچ غلطی نمیتوانند بکنند مگر ما مرده ایم . آرزو دارم برای یکبار هم شده رهبرم مرا هم در آغوش بگیرد و در نهایت با دعای او طعم شهادت را بچشم و جانم را فدای  نائب امام زمانم کنم .  
  • محمد هادى کشاورزى ،
    1393-10-18 - 07:01

    مثل هميشه سخنرانى حضرت آقا فوق العاده و دل نشين بود,اميدوارم که همه ملت ايران باز هم مثل هميشه سخنان حضرت آقا را سر لوحه کار خودشان کنند .ياعلى .جانم فداى رهبر
  • علی‌صمیمی‌رباط ،
    1393-10-18 - 06:32

    با‌سلام‌‌وآرزوی‌سلامتی‌برای‌رهبر‌عزیز‌اسلام؛خداوند‌را‌شاکرم‌که‌چنین‌رهبر‌شایسته‌ای‌را‌دارم‌که‌دربرابر‌حرفهای‌دشمن‌چنین‌پاسخ‌های‌قاطعانه‌ای‌میزند‌ودل‌ما‌جوانهای‌دانشجورا‌امیدوار‌میکند.من‌‌خودم‌رادربرابر‌دانشجوی‌غربی‌پر‌افتخار‌تر‌می‌بینم‌زیرا‌که‌میدانم‌پشتوانه‌ای‌گرم‌همچون‌رهبر‌عزیز‌رادارم.
  • بهنام قم ،
    1393-10-18 - 04:52

    السلام علیک یا امام خامنه ای (ع)
    
    انچه من کمترین میدانم شما نایب امام  غایب هستید زیرا هر شخصی گفته های شما در بیست سال قبل را هم مطالعه کند و نکته های ناب ان را استخراج کند ایمان می اورد که انقلاب و این سرزمین که به تلاش مردم و شهدا و جانبازان و ازادگان معزز و حضرت امام خمینی (_ره) به سید حسنی به امانت داده شده است فقط با علم زمینی به 19 دی 1393 نرسیده و امیدوارم زنده باشم و در رکاب شما برای امام غایب شهید شوم زیرا بدون شما شاید من هم مثل انان که در کربلا ارباب را تنها گذاشتن تنها که هیچ شاید روبروی او بایستم ......خدا ان روز را نیاورد.....رهبر عزیز و جانباز امام خامنه ای درود خدا بر شما و تمام یاران صالح شما ..................... ((کتاب  نکته های ناب))
  • احسان ،
    1393-10-18 - 03:51

    ما تا تحقق تمام آرمانهای انقلابی مان رهسپاریم با ولایت تا شهادت
  • خاکی ،
    1393-10-18 - 03:37

    بسم رب الشهدا وصدیقین
    سلام علیکم
    درود خدا و انبیاء و امامان بر رهبر عظیم الشعن مسلمسن
    خدا ان شاالله حفظ تان کند وچشم بد را از شما دور کند
    آقا خدا می داند که در زیر سایه شما چه خیر وبرکتی به این ملت میرسد
    خداوند متعال دست شما را به دست امام زمان(عج) بگذارد به همین نیت 
    صلوات
  • سفیر بچه ولائی ،
    1393-10-18 - 02:39

    سلام .
    شکر و سپاس که هر زمان در چهار راه های شک و تردید قرار می گیریم ، سخنان و رهنمودهای آقا مسیرهای انحرافی را مشخص و خط سبز و سرخ و ولایت را آشکار می سازد.
    خداوندا به سلامت دارش
    به حق الحسین ع
    
  • حامد محمدي ،
    1393-10-18 - 01:19

    مسولين محترم همانطور كه مرتبا اعلام ميكنند رهبر فرزانه انقلاب  يك مجتهد برجسته و عادل است اكنون  به  سخنان حكيمانه . علمي . منطقي و متقن ايشان عمل كنند
  • حامد محمدي ،
    1393-10-18 - 01:19

    مسولين محترم همانطور كه مرتبا اعلام ميكنند رهبر فرزانه انقلاب  يك مجتهد برجسته و عادل است اكنون  به  سخنان حكيمانه . علمي . منطقي و متقن ايشان عمل كنند
  • ذاکری ،
    1393-10-18 - 00:26

    اساسنامه و مرامنامه ما بعنوان مسلمان کتاب نورانی و اسمانی قران وسیره نبی اکرم اسلام و ایمه هدا می باشدو کسی سزاوار تر و اولی تر از ولی فقیه برای بیان حقایق از منشور جاوید الهی واسلامی جهت تنویر اذهان جامعه اسلامی نیست.تردیدی برای یک مسلمان معتقد به راه و مکتب اسلام و سیدالشهدا وجود ندارد که امریکا و غرب زدگانی که بدنبال شناسایی وسوسه های شیطانی و ترویج و القا عوامل انحراف افکار جامعه از قرار گرفتن در مسیر حق می باشند.نه تنها  هیچگاه حرف ها و بوق و کرناهای ان ها تحت عنوان حقوق بشر از سر دلسوزی برای استقلال و تمامیت ارضی و حفظ عزت و شرافت ملت ایران نیست بلکه بدنبال یافتن راه و روزنه ای  برای فساد و بلوا  با هدف بدست گرفتن سرنوشت مردم و غارت حیثیت و ابرو و شرف مردم این سرزمین هستند.که انشاالله این ارزو و خواب را باهوشیاری ملت ایران به گور خواهند برد.روحانیت و حوزه های علمیه و کسانی که دل در گرو عزت ملت ایران دارند هم نباید در روستاها و شهرها نقش تماشاچی داشته باشند و عده ای در دستگاههای منتسب به جمهوری اسلامی رشوه بگیرند و فساد کنندو بدبینی ایجاد نمایند و اهانت ها و ملامت هایی که سزاوار خودشان است متوجه روحانیت شود.عزم را جزم کنند و به ندای هل من ناصر مقام معظم رهبری برای مبارزه با فساد .همگام با مسیولین دلسوز پاسخ جدی و قاطع بدهندو منتظر دعوت نباشند
  • فاطمه نوری ،
    1393-10-18 - 00:11

    اللهم احفظ قائدنا الامام الخامنه ای
    الهی خودم و دو تا بچه هام و همسرم فدای ی تار موی سپیدتون بشیم
    
  • 1393-10-18 - 00:03

    بسیار عالی و بموقع. 
  • 1393-10-17 - 23:44

    انشاءالله سايه ي امام خامنه اي هميشه بر سر كشورمان باشد 
    و دولتمدان فرمايشات ايشان را به احسن وجه انجام دهند تا كشوري كه مدنظر وبشأن است داشته باشيم
  • 1393-10-17 - 23:32

    پروردگارا . در فضای غبارآلود فتنه ها ، چراغ قروزان ما را پر نورتر بگردان .
  • آرمین ،
    1393-10-17 - 23:22

    بیایید حرف آقا رو گوش بدیم وعمل کنیم
  • محمد ،
    1393-10-17 - 23:20

    جانم فدای امام خامنه ای
  • ميرزا ،
    1393-10-17 - 23:01

    مسؤولين محترم نظام اسلامي در كشور جمهوري اسلامي ايران :
    بهوش باشيد كه دست از پا خطا ننمائيد .
    خداوند متعال نعمت را بر ما ملت ايران تمام نموده است . بايد شكر اين همه نعمت را بجاي آورد .
    يكي از بزرگترين نعمت ها ، نعمت ولايت و رهبري است كه خداوند متعال به ما ملت ايران عنايت فرموده و بايد شكر اين نعمت را بجاي آوريم و آن تبعيت از رهبري كه همان ولايت است .
    شكر نعمت نعمتت افزون كند           كفر ، نعمت از كفت بيرون كند
    مواظب باشيم ؛ مراقب باشيم ؛ مواظب خودمان و مراقب هواهاي نفسمان .
    مبادا شيطان از طريق هواي نفس بر ما تسلط پيدا كند ....
    اگر چيرگي شيطان بر ما اتفاق افتاد ، به صغير و كبير ؛ كوچك و بزرگ ؛ عالم و جاهل ؛ و ... رحم نخواهد كرد و همه هستي و دار و ندار ما را به يغما خواهد برد .
    مواظب باشيم كه عمر طي شده است و زماني و فرصتي براي جبران خسارت هايي كه بايد جبران شوند باقي نمانده است . چه رسد كه خسارتي افزون گردد !!!
    اميد كه با همياري يكديگر ، و دستگيري ازهم ، بتوانيم عاقبتي به خير و سعادت را براي خود رقم بزنيم .
    انشاءلله .
    يا علي 
  • سیاح ،
    1393-10-17 - 22:52

    رهبرا فدات بشم ما آماده جانفشانی برای آرمان های دینی وانقلابی هستیم و فرمایشات شما را تبیین خواهم کرد
  • مراد ،
    1393-10-17 - 22:43

    جانم فدای رهبرم.
  • ميرزا ،
    1393-10-17 - 22:38

    اي كاش اين اعلام آمادگي ما به حضرت آقا برسد كه :
    حضرت آقا :
    ما لحظه اي بدون دستور شما در هيچ امري شركت نخواهيم نمود و سعيمان بر اين است كه اوامر حضرتعالي را اجرائي كنيم . چرا كه مي دانيم دل آقا و سيدمان امام زمان عجل الله تعالي فرجه الشريف به شما خوش است و دل ما نيز به شما . 
    اعتقادمان اين است كه شما بدون واسطه با حضرت ولي عصر ارواحنا فداه ارتباط داريد و ايشان در كارها شما را دستگيري مي نمايند . وگرنه اين موج عظيم دشمني ها و مخالفت ها را كسي جز خدا و امام زمان نمي تواند پاسخگو باشد .
    حضرت آقا : ما گوش بفرمان شمائيم و در هر زمان و هرنقطه از جهان كه نياز بدانيد ، در هر امري كه بفرمائيد سراپا و جان بر كف در اختيار شمائيم .
    ما اين مسير را در طول انقلاب و در زمان جنگ با تمام گوشت و پوست و خون و جان خود تجربه كرده ايم و ميدانيم كه حق هميشه پيروز است "الا ان حزب الله هم الغالبون ".
    يا رسول الله مددي .
    يا زهراء
  • امامی ،
    1393-10-17 - 22:24

    خداوند رهبر معظم ایران اسلامی را حفظکند  ومسولین دولت خصوصا به شخص اول دولت درایت بصیرت ودقت درگفتاردهد
  • علیرضا ،
    1393-10-17 - 22:19

    خداوند وجود این سید عزیز را تا ظهور حضرت حجت حفظ و مستدام بدارد.انشاءالله
  • محمدمخلصی ،
    1393-10-17 - 20:59

    فدای نفس حق رهبری.لعنت بردشمنانش.هرکس دردنیای سیاست و غیرآن،با مشی رهبری جلو نمی رود ودم ازولایت می زنند ولی عامل نیستند خسرالدنیا والاخرة می شوند.
  • علی محمد دهقانی ،
    1393-10-17 - 20:22

    سلام و درود بر جانشین بر حق امام (ره ) که یک تنه در مقابل انبوه تهاجم فرهنگی ایستاده و هر گاه سخن بر لبهای مبارکش جاری می شود , روح امید و آرمانخوانخواهی در دلها زنده می شود .
  • 1393-10-17 - 20:17

    جانم فدای آقام سید علی و آقا و مو لا مون صاحب الزمان عج
  • مهدی ،
    1393-10-17 - 20:11

    واسه چی صوت حرفای آقا رو نمیذارین دیگه؟؟
    ملت از شما انتظارات دارن برادرا . . . 
  • محمود رضا فرقانی ،
    1393-10-17 - 20:07

    به امید احیا گفتمان امام و انقلاب
  • میلاد امینی ،
    1393-10-17 - 19:49

    اندیشه های مقام معظم رهبری یک آرمان بین المللی و تنها راه گذر از پیچ تاریخی ورسیدن به تمدن نوین اسلامی است...
    لبیک یا خامنه ای....
  • محمد ،
    1393-10-17 - 19:40

    رهبرماصداقت داردواخلاص,همین رمز
    محبت مردم به ایشان است دولتمردان بایدیادبگیرند!؟
    
    
    
    
    
    
  • مصطفی ،
    1393-10-17 - 19:29

    سلام لطفا فایل صوتی و فایل تصویری بیانات حضرت آقا را در اسرع وقت در سایت بگزارید تا در جلسات عمومی از آن استفاده کنید خواهشمندم خواهشمندم خواهشمندم 
  • رضا نورایی ،
    1393-10-17 - 19:20

    خدایا بسیار شکرت که هرچه شکر ولایت بگویم سپاس آن ادا نشده است.
    درود و سلام و صلوات خاص انبیا و صلحا به امام امت اسلامی ایران امام خامنه ای که این راه عظیم و پر افتخار  جز با هدایت چنین امامی به مقصد نمی رسد.
    رهبرا جان ناقابلم در کف دست و چشمان نابینایم به اشاره شماست تا در راه این آرمانها و انقلاب این جان ناقابل را هدیه کنم...
    کاشکی از دل پر دردت خبری داشتیم...
    امید آنکه این چراغهاي هدایت شما در این تاریکیها بتواند ما و مملکت و مسئولین را از به خطر افتادن در راه ناصواب مصون دارد.
    
    رهبرانقلاب دردیدار مردم قم:امروز دشمنان با تحریم برای کشور مشکل درست کرده اند.حالا اگر شرط برداشتن تحریم را چیزی عنوان کنند که غیرتتان اجازه ندهد چه میکنید/یقینا هیچ مسئولی در کشور این را قبول نمیکند/پس باید کاری کنید که کشور در مقابل تحریم مصونیت داشته باشد
     رهبرانقلاب:آمریکا باکمال وقاحت میگوید درمسئله هسته ای اگر ایران کوتاه بیاید تحریمها را یکجا برنمیداریم/بامذاکره مخالف نیستم تا هروقت میخواهند مذاکره کنند/اما دل را به نقاط حقیقی باید سپرد نه خیالی
    
    
  • محمدرضا ،
    1393-10-17 - 19:18

    لطفا صوت سخنرانی اقا رو بذارید
  • احمد حسینی ،
    1393-10-17 - 19:03

    سلام.
    امیدواریم،همه،سخنان حضرت آقا را تمام و کمال نصب العین خود قرار دهند.
    یا علی
  • احمد حسینی ،
    1393-10-17 - 19:03

    سلام.
    امیدواریم،همه،سخنان حضرت آقا را تمام و کمال نصب العین خود قرار دهند.
    یا علی
  • احسان ،
    1393-10-17 - 18:39

    مذاکره با شیطان بزرگ جز  مخدوش کردن مرزهای اعتقادی و شکستن تابوها حامل هیچ نفعی برای مردم مسلمان نیست.
    مردم ایران با حرکتهای اجتماعی باید این مسئله را به مسئولین گوشزد کنند و باید با تحمل سختیها مستکبرین را به چالش بکشیم و از حق مسلم مان یعنی برنامه صلح امیز هسته ای دفاع کنیم.
    (رهسپاریم با ولایت تا شهادت)
  • خدمتگزار نظام ،
    1393-10-17 - 18:12

    به نام خدا
    نظر بنده تایید فرمایش صریح مقام معظم رهبری حضرت آیت الله الظمی امام خامنه ای (مد ظله العالی)است.
    *به فضل الهی راه پرافتخارتحقق آرمانها ادامه می یابد و جوانان کشور روزی را خواهند دید که دشمنان گردنکش و ظالم در مقابل آنها مجبور به خضوع شوند*
    التماس دعا
  • عظیم حمیدی ،
    1393-10-17 - 17:02

    باسمه تعالی
    خدارا شاکریم که  باعنایت خاص خود چنین رهبر با درایتی را برای ملت مقاوم ملت ایران برگزید .امید است که مسئولین عبرت بگیرند وکلام نورانی این رهبر عزیز رانصب العین خود قرار دهند وتمام توجه را به ملت ایران منعطف کنند وذره ای به آمریکا واسرائیل اعتماد نکنند تا راه پیشرفت وعدالت سریعتر طی شود-خداوندا تو توفیق عشق به این رهبر را به ملت ایران دادهای  پس بحق اولیاءت  این توفیق را از ما مگیر و توفیق نثار جان ،در راه این رهبر دلاور رابه همه ما عنایت بفرما
  • بشارت ها ،
    1393-10-17 - 16:46

    سلام علیکم
    باآرزوی توفیق وطول عمر با عزت برای مقام معظم رهبری 
    در انتظار دریافت متن کامل فرمایشات معظم له می باشیم.
    پاسخ KHAMENEI.IR :
    سلام علیکم
    پیوند مرتبط :بیانات در دیدار مردم قم
  • مجتبی ،
    1393-10-17 - 16:35

    ایجاد تفرقه و دودستگی در میان مردم، به هر عنوان و با هر توجیه، ضد منافع ملی و ضد آرمانهاست...
    ...دولتی ها هم مراقب باشند حاشیه سازی نکنند و ضمن  خودداری از بیان حرفهای غیرلازم، دو دستگی بوجود نیاورند و تلاش کنند وحدت و ایمان و همت ملت را مورد استفاده صحیح قرار دهند.
  • مرتضی ،
    1393-10-17 - 16:35

    بسم الله و بالله
    اگزر سید علی آقا فرمان بدهد ما اسراییل را با خاک یکسان می کنیم.
    ملت ما عاشق مبارزه با رژیم غاصب اسراییل است
    لبیک یا سید علی لبیک لبیک
  • حسن ساکی ،
    1393-10-17 - 16:10

    با سلام خدا را شاکریم که همچو رهبری داریم آگاه بصیر وفارغ از همه امور بی ارزش دنیوی مسایل را موشکافی می کنند و به امرخیر دعوت می کنند بنده بنوبه خودم وبه وسع وتوانایی خودم ضمن شکرگذاری از خداوند متعال همه روزه برای سلامتی وموفقیت این بزرگ مرد الهی خاضعانه دعا می کنیم 
  • امیرحسین شهرضا ،
    1393-10-17 - 15:33

    رهبرعزیزم روحی فداک بافضل الهی وبارهبری حکیمانه ی شما اشاالله به زودی شاهدخضوع مجبورانه ی گردنکشان وظالمان خواهیم بوداشاالله.
  • سید رضا. سرباز ولایت ،
    1393-10-17 - 15:33

    رهبرا جانم به فدایت 
    
  • 1393-10-17 - 15:22

    امام خامنه ای؛...اگر به غیرتتان بر خورد چه میکنید؟
    "غیرت عباسی اش را عشق است"
  • احسان ،
    1393-10-17 - 14:34

    مذاکره با شیطان بزرگ جز ذلت و مخدوش شدن مرزهای اعتقادی هیچ نفعی نداره. امت اسلام باید تصمیم قاطع بگیره و با تحمل سختیها و همراه با غیرت دینی دشمنان اسلام رو به خاک سیاه بنشونن.
    (رهسپاریم با ولایت تا شهادت)
  • 1393-10-17 - 14:26

    کاش مسئولین ما، ذره ای از واقع بینی آقا را داشتند
  • طلبه بسیجی ،
    1393-10-17 - 13:43

    لطفا فیلم دیدار را هر چه زودتر در سایت قرار دهید.
    با تشکر
  • 1393-10-17 - 13:35

    جانم فدای سید علی
    هر چند وقت ک اقا سخنرانی ندارند واقعا احساس کمبود میکنم و بعد هر سخنرانی تا مدت ها شارژم
  • افسر جنگ نرم ،
    1393-10-17 - 13:30

    فدای قد قامت رعنای تو بشم آقا. هر لحظه منتظرم که به فرمایش تو گوش فرا دهم. وقتی صدای باصلابت و مقدرانه رهبرم را می شنوم تمام تنم می لرزد. ای کاش من هم لیاقت داشتم رهبرم را از نزدیک ملاقات کنم. یکی از آرزوهایی که از خدا دارم همین است.
    خدایا سایه رهبر عزیزمان را تا ظهور منجی عالم بشریت از سر این نظام کم نکن. الهی آمین
پیامک‌های این دیدار
  • رهبرانقلاب دردیدار مردم قم:مسئولان،مشغول کار هستند و همه باید به دولت کمک کنند اما دولتیها هم مراقب باشند حاشیه سازی نکنند و ضمن خودداری از بیان حرفهای غیرلازم،دودستگی بوجود نیاورند.
  • رهبرانقلاب:آمریکا باکمال وقاحت میگوید درمسئله هسته ای اگر ایران کوتاه بیاید تحریمها را یکجا برنمیداریم/ بامذاکره مخالف نیستم تا هروقت میخواهند مذاکره کنند/ اما دل را به نقاط حقیقی باید سپرد نه خیالی
  • رهبر انقلاب: جبهه مقابل نظام اسلامی سعی میکند چهره خاندان خبیث و منحوس پهلوی را بزک کند/ میخواستند حرکت اسلامی را با ایجاد فتنه منحرف کنند/ نتوانستند نسل دوم وسوم را از انقلاب روگردان کنند/ ۹ دی را همین جوانان بوجود آوردند
  • رهبر انقلاب در دیدار هزاران نفر از مردم قم: انگیزه‌های خباثت آلود میخواهند مقاطع اثرگذار و مهم انقلاب راتحریف کنند یا از یادها ببرند/ ۹دی یک حرکت مجاهدت‌آمیز بود و دشمن میخواهد فراموش شود
  • رهبرانقلاب دردیدار مردم قم:امروز دشمنان با تحریم برای کشور مشکل درست کرده اند.حالا اگر شرط برداشتن تحریم را چیزی عنوان کنند که غیرتتان اجازه ندهد چه میکنید/یقینا هیچ مسئولی در کشور این را قبول نمیکند/پس باید کاری کنید که کشور در مقابل تحریم مصونیت داشته باشد.
  • ‫در آستانه سالگرد قیام ۱۹ دی هزاران نفر از مردم قم با رهبر انقلاب دیدار کردند‬
آخرین‌ها
پايگاه اطلاع‌رسانی دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آيت‌الله‌العظمی سيدعلی خامنه‌ای (مد‌ظله‌العالی) - مؤسسه پژوهشی فرهنگی انقلاب اسلامی