news/content
پیوندهای مرتبطخبرخبرعکسعکسفيلمفيلمعکس پوستریعکس پوستری
نسخه قابل چاپ
1403/02/19

گزیده‌ای از بیانات در دیدار اعضای تیم ملی فوتسال

به مناسبت سیزدهمین قهرمانی تیم ملی فوتسال ایران در جام ملت‌های آسیا

آقای کیومرث هاشمی (وزیر ورزش و جوانان): ... آقای شمسایی سرمربّی تیم ملّی فوتسالمان هستند که در یک حرکت فرهنگی بسیار خوب، بچّه‌ها کاپشان را به شهید الداغی،(۱) شهید غیرت، اهدا کردند.

رهبر انقلاب: بله، اطّلاع پیدا کردم، کارشان حقّاً جالب بود؛ آن حرکت زیبایشان در فرودگاه را هم خودم از تلویزیون دیدم. ان‌شاءالله موفّق باشید.

آقای کیومرث هاشمی (وزیر ورزش و جوانان): اینها در راستای همان مسئولیّتهای اجتماعی است که بچّه‌ها خودجوش دارند کار فرهنگی میکنند.

آقای وحید شمسایی (سرمربّی تیم ملّی فوتسال): ما هر کاری میکنیم، هدف این است که دل شما و دل مردم را شاد کنیم؛ وظیفه‌مان هم هست، اداء دِین داریم میکنیم. ما عاشق کشورمان هستیم؛ هرچه این پرچم بالاتر برود، لذّتش برای ما بیشتر است. و اینکه شما به عنوان رهبر و ولیّ‌امر، ما را نگاه میکنید، همین که الان میگویید ما را در فرودگاه دیدید، اصلاً انگیزه‌ی مجموعه‌ی ما برای کشور هزار برابر بالا میرود؛ خیلی ممنون.

رهبر انقلاب: من جدّاً کار ورزشی شما را تحسین میکنم. این پیروزی‌های پی‌درپی که مجموعه‌ی فوتسال ما الحمدلله به دست آورده، خیلی باارزش است. این پرچمی که شما گفتید برافراشته بشود، بلند بشود جلوی چشم دنیا قرار بگیرد، بخش مهمّی از آن دست شما است، شما دارید این کار را میکنید. از جنبه‌ی اخلاق و فرهنگ هم همین مسئله‌ی اهدای جام به شهید و به خانواده‌ی شهید، حضور شما در فرودگاه، خانواده‌ی محجّبه‌ی خوبتان و بقیّه‌ی مسائلی که وجود دارد، همه‌ی اینها به معنای واقعی کلمه، کلمهکلمه‌اش تأثیرگذار است در پیشرفت این ملّت. هر نوع قهرمانی در دنیا یک کمکی میکند به افتخار و سرافرازی ملّت ایران.
 
 
شهید حمیدرضا الداغی جوان غیرتمند سبزواری بود که در هشتم اردیبهشت‌ماه سال ۱۴۰۲ برای دفاع از نوامیس در مقابل مزاحمان وارد عمل شد و با ضربات چاقوی آنها به شهادت رسید.
 

لطفاً نظر خود را بنویسید:

کدامنیتی : *
اعدادي را که مي بینيد ، وارد کنید
*
آخرین‌ها
پايگاه اطلاع‌رسانی دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آيت‌الله‌العظمی سيدعلی خامنه‌ای (مد‌ظله‌العالی) - مؤسسه پژوهشی فرهنگی انقلاب اسلامی