news/content
نسخه قابل چاپ
1394/01/01

پیام نوروزی به مناسبت آغاز سال ۱۳۹۴

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در پیام نوروزی خطاب به ملت ایران، سال ۱۳۹۴ را سال «دولت و ملّت، همدلی و همزبانی» نامگذاری کردند.
متن پیام رهبر انقلاب اسلامی به شرح زیر است:

بسماللهالرّحمنالرّحیم
یا مقلّب القلوب و الابصار، یا مدبّر اللّیل والنّهار، یا محوّل الحول و الاحوال، حوّل حالنا الی احسن الحال.

السّلام علی فاطمة و ابیها و بعلها و بنیها.

آغاز سال مصادف است با ایّام شهادت حضرت زهرا (سلام‌الله‌علیها)؛ ارادت مردم ما به خاندان پیغمبر و دخت گرامی پیامبر اعظم اقتضائاتی دارد که یقیناً همه باید این اقتضائات را رعایت کنند و یقیناً رعایت خواهند کرد. امید است که این ایّام و این سال از برکات فاطمی سرشار و برخوردار باشد؛ و نام مبارک این بزرگوار و یاد ایشان تأثیرات عمیق و ماندگار خود را در زندگی مردم ما در سال ۱۳۹۴ بگذارد. و امیدواریم که این آغاز بهار طبیعت که آغاز سال نوی هجری شمسی است، برای ملّت ایران و برای همهی ملّتهایی که نوروز را گرامی میدارند مبارک باشد. سلام خاکسارانه عرض میکنم به ساحت حضرت بقیّة الله الاعظم (ارواحنافداه) و یاد امام بزرگوارمان و شهیدان را در این فرصت، گرامی میداریم و امیدواریم که ما را از برکات انفاس طیّبه و دعاهای ارواح مطهّر آن عزیزان برخوردار فرماید. یک نگاه اجمالی به سال ۱۳۹۳ میکنیم و نگاهی اجمالی به سال جاریای که در این ساعت شروع میشود. سال ۹۳ هم در عرصه‌ی داخلی و هم در عرصهی خارجی و بینالمللی برای کشور ما سال پرماجرایی بود؛ چالشهایی داشتیم، پیشرفتهایی هم داشتیم؛ ما در اوّل سال ۹۳ با توجّه به همین چالشها بود که عنوان سال را گذاشتیم «عزم ملّی و مدیریّت جهادی». با نگاهی به آنچه در سال ۹۳ گذشت، مشاهده میکنیم که عزم ملّی بحمدالله بُروز و ظهور داشت. ملّت ما عزم راسخ خود را هم در تحمّل برخی مشکلاتی که برای او وجود داشت نشان داد، هم در روز بیستودوّم بهمن، در روز قدس و در راهپیمایی عظیم اربعین این عزم را، این همّت را از خود بُروز داد و نشان داد. مدیریّت جهادی هم در برخی از بخشها بحمدالله بارز و آشکار بود. در آن بخشهایی که مدیریّت جهادی را انسان مشاهده کرد، پیشرفتها را هم در آنجا مشاهده کردیم. این البتّه توصیهی مخصوص سال ۹۳ نیست، هم عزم ملّی و هم مدیریّت جهادی برای امسال و برای همهی سالهای پیشرو برای ملّت ما مورد نیاز است.

 و امّا در سال ۹۴ آرزوهای بزرگی برای ملّت عزیزمان داریم که همهی این آرزوها هم دستیافتنی است. آرزوهای بزرگ ما برای ملّت در این سال، پیشرفت اقتصادی است؛ اقتدار و عزّت منطقهای و بینالمللی است؛ جهشهای علمی به معنای واقعی است؛ عدالت قضائی و اقتصادی است؛ و ایمان و معنویّت است که از همه مهمتر و پشتوانهی همهی آن سرفصلهای دیگر است. به نظر ما همهی این خواستهها و آرزوها دستیافتنی است؛ هیچکدام از اینها چیزهایی نیست که از ظرفیّت ملّت ایران و ظرفیّت سیاستهای نظام بیرون باشد. ظرفیّتهای ما بسیار زیاد است؛ در این زمینه حرفهای گفتنیای وجود دارد که انشاءالله به مهمترین آنها در سخنرانی عصر [شنبه] اشاره خواهد شد.

آنچه در این ساعت مایلم به ملّت عزیزمان عرض کنم این است که این ظرفیّت عظیم و مهم دستیافتنی است ولی شروطی دارد؛ یکی از مهمترین شروط عبارت است از همکاریهای صمیمانه میان ملّت و دولت؛ اگر این همکاری صمیمانه از دو سو شکل بگیرد، یقیناً همهی آنچه را که جزو آرزوهای ما است دستیافتنی است و آثار آن را مردم عزیزمان به چشم خواهند دید. دولت، کارگزار ملّت است؛ و ملّت، کارفرمای دولت است. هرچه بین ملّت و دولت صمیمیّت بیشتر و همکاری بیشتر و همدلی بیشتری باشد، کارها بهتر پیش خواهد رفت. باید به یکدیگر اعتماد کنند؛ هم دولت، ملّت را به معنای واقعی کلمه قبول داشته باشد و ارزش و اهمّیّت و تواناییهای ملّت را بدرستی بپذیرد، هم ملّت به دولت که کارگزار کارهای او است به معنای حقیقی کلمه اعتماد کند. من در این زمینه هم حرفهایی دارم و توصیههایی دارم که انشاءالله در سخنرانی به آنها اشاره خواهم کرد. لذا به نظر من امسال را باید سال همکاریهای گستردهی دولت و ملّت دانست؛ من این شعار را برای امسال انتخاب کردم: «دولت و ملّت، همدلی و همزبانی». امیدواریم این شعار در عمل تحقّق پیدا کند و هر دو کفّهی این شعار، یعنی ملّت عزیزمان، ملّت بزرگمان، ملّت با همّت و با شجاعتمان، ملّت بصیر و دانایمان، و همچنین دولت خدمتگزار بتوانند به این شعار به معنای حقیقی کلمه عمل بکنند و آثار و نتایج آن را ببینند.

از خداوند متعال پیشرفت همهی کارهای بزرگ کشور را درخواست میکنیم و توفیق خودمان را در خدمتگزاری از خدای متعال مسئلت میکنیم.

والسّلام علیکم و رحمةالله و برکاته

لطفاً نظر خود را بنویسید:

کدامنیتی : *
اعدادي را که مي بینيد ، وارد کنید
*
نظرات مخاطبان : [ تعداد نظرات منتشره : 141 نظر ]
  • مجید ،
    1394-04-06 - 12:14

    مشکلات بوده، هست و خواهد بود
    ولی با این حال یکصدا هستیم در گفتن :‌ مرگ بر آمریکا
    ما سرباز رهبریم، ما سرباز وطنیم
  • امیر ،
    1394-03-29 - 00:08

    مرگ بر دشمنان شیطان صفت خارجی که طاقت دیدن پیشرفتهای مارو ندارن.حضرت آقا سمعا و طاعتا
  • سید داود ،
    1394-03-19 - 12:25

    سلام آقا، همین قدر میتونم بگم ما اهل کوفه نیستم، مولا مون تنها بمونه 
  • فاطمه ،
    1394-02-08 - 08:58

    رهبرم تنهاتون نمی ذارم
  • علی ،
    1394-02-05 - 19:15

    سلام علیک آقا جان،خیلی دوست داشتم نامه ای برایتان بنویسم و درد دل کنم،از پارسال که شما رو تو خوابم دیدم که شما با روی شاد مرا بوسیدید،داغ دیدن این بوسه از نزدیک رو دلم مونده،ولی چون از نظر مالی ضعیفم،و خود را لایق نمیدانم در محضر شما باشم،همینجا اعلام میکنم،از دار دنیا مالی ندارم ولی حاضرم برای سلامتیتون جانم را اگر شده برای هزاران بار بدم،میدم تا سرتون سلامت باشه،از سایه سر شما دین علی حفظ بشه و بدست اقامون مهدی فاطمه برسه،منتظر فرمان شما برای جان دادن در راه شما و پدرتان علی بن ابیطالب هستم،
    جانتان همیشه سلامت باشه آقا جان،قربان شما سرباز کوچکت،علی قره چشمه 
  • 1394-02-01 - 15:22

    سلام اقا تنتون سلامت باد
  • شیخی ،
    1394-02-01 - 09:20

    با سلام لطفا در مورد شعار امسال اگر اینفو گرافی کار شده در سایت قرار دهید تا استفاده شود .چندین بار از اینفو گرافی های شما استفاده عمومی شده با تشکر
  • حمید رضا سرهنگی ،
    1394-01-22 - 19:52

    با سلام به پیشگاه امام ملت حضرت آیت الله امام خامنه ای 
    سال نو بر شما مبارک باد امید است سال خوبی همراه با سلامتی کامل داشته باشید.
    سرباز شما.سرهنگی 
  • رستمی ،
    1394-01-19 - 21:52

    آقا فداتون بشم
    خدا به آبروی شما و مولای شما و جد شما به ما مردم ایران توفیق بده طوری فرمایشات شما رو انجام بدیم که مادرتون جضرت صدیقه طاهره فاطمه زهرا از ما و شما راضی بشن.
    برکت زندگی های ما همیشه به دعای شما بوده و هست آقا؛ ما رو از دعای مخصوصتون فراموش نکنید.
    یاعلی
    
    با تشکر از همه دست اندرکاران سایت
  • 1394-01-19 - 13:11

    وقتش بود آقا ب بعضیا یادآوری کنه ک دارن از ملت ایران زیادی جدا میشن!
    بعضیا...همدلی فراموش نشه!
  • 1394-01-19 - 12:33

    سلام آقا
    سلام برسرورمان
    فرمان بده جان را فدا میکنیم.....
    انشاالله سال خوبی برا همه باشه زیر سایه ی پدر مهربانمان. 
    یاعلی عاشقان.
  • حسین ،
    1394-01-18 - 07:42

    بنده هم سالی پر از صحت ،سلامتی با عزت و طول عمر با برکت برای رهبر عزیزمان، حیدر زمان، خورشید ایران دارم .و از شیراز میگویم اقا جان دوستت دارم. 
  • 1394-01-17 - 11:21

    سلام اگر جسارت نباشد میخواستم نظری به دوستان کاربر بدهم 
    به جای جو گیر شدن و دادن شعارهایی که معلوم نیست .......
    در حوزه هایی که ایشان فرمودند عاشقانه اقدام نماییم 
    کان سوخته را جان شد و آواز نیامد..
    فقط از درب تذکر
    با تشکر
  • علیکاهی ،
    1394-01-17 - 08:15

    سلام باید دست مریضاد گفت بااین پیام وبا انتخاب این شعار
  • علیکاهی ،
    1394-01-17 - 08:15

    سلام باید دست مریضاد گفت بااین پیام وبا انتخاب این شعار
  • 1394-01-17 - 01:19

    سلام آقا عیدتان مبارک وجودتان سلامت باد
  • مهدی ،
    1394-01-15 - 22:44

    با سلام خیلی عالیه
    سلام مار را هم به امام خامنه ای مدظله العالی برسانید خیلی دوستشون داریم آرزوی موفقیت و طول عمر و سلامت براشون دارم
    باتشکر
  • محمدامین ،
    1394-01-15 - 22:05

    سلام ، امام  من شرمنده ام جزوء خواص جامعه  نشدم که از شما همایت کنم ، ولی جان ناقابلی دارم که هر وقت امر کنید ،فدای شما می شود . مولای من در نماز هایتان ما جوانان را زیاد دعا کنید و از شما می خواهم  که مرا در روز قیامت عف کنید که این همه شما غریب هستید. من دوست داشتم نامه خصوصی برای شما بنویسم ولی امکان آن برای ممکن نیست ولی در همین جا اعلام ،می کنم مولای من ، بنده آموزش نظامی کاملی در مدت 24 ماه در یگان نیروی دریایی ارتش دیده ام ، اگر پیام من به شما رسید(انشاالله) حتی الان که در ارتش هم خدمت نمی کنم ، حاضرم هر وقت که لازم شد در میدان نبرد حضور یابم .من مخالف مذاکر با شیطان برزگ هستم چون دست آنها به خون میلیون ها مسلمان آغشته است و در آخر باز هم آقا حتی یک لحظه هم فکر تنهایی شما و غریبی شما از سرم بیرون نمیرود کاش من همه بودم .
    انشالله امسال دیده مان به جمال مهدی (عج) فاطمه (ص) روشن شود.
    یا علی (ع)
  • کشفی ،
    1394-01-15 - 16:39

    سال نو بر همه مبارک
  • حسین ،
    1394-01-14 - 17:01

    سلام من به شخسه عید رو بهتون تبریک میگممممممم امید وارم امسال بهتر از سال های اخیر باشه 
  • حمیدرضا جا مه در ،
    1394-01-14 - 16:05

    سال نو بر شما پیر انقلاب و کشور مبارک باد بنده یک جوان امروزی حتم دارم که تصمیمات با درایت شما در طول این سی واندی سال همیشه باعث سربلندی کشور بوده و همین طور هم خواهد بود باشد که سال های متمادی سایه ی شما بر سر ملت باشد و از تجربیات گوناگون شما طی سال های گذشته باعث ساخت آینده کشور باشد تنها نگرانی من بعد از 120 سالگی شما ان شالله  می باشد که سرنوشت ما که ممکن است بدون شما چه شود !!! کاش می شد شما ابدی زندگی می کردید واقعن نگران روزی بدون سایه ی گرم و آرامش بخش شما هستم که چگونه بدون وقوع جنگی همانند جنگ عراق که 8 سال بر این ملت زخم زد این کشور قومی را با کمترین مشکل اداره کردید و به دانه دانه خواسته ها در جامعهجهانی رساندید  همانند شما نه قبل از شما بوده نه بعد شما خواهد آمد خدا به شما سلامتی و طول عمر عطا کند  ----- از علی 2آمد-یکی فاتح خیبر یکی ناجی ملت--آن یکی راه  شفاعت در قیامت و این یکی نور هدایت در تاریکی های ظلمت ---- لبیک یا خامنه ای
    
  • اس ،
    1394-01-14 - 14:20

    ممنون سال خوبی برای شما ارزو مند هستیم
  • زهرا ،
    1394-01-14 - 12:16

    باسلام بسیار سخنان به جا وزیبای بود.
  • شایان ،
    1394-01-14 - 11:44

    خیلی ممنونم عالی بود
  • Amir ،
    1394-01-14 - 11:17

    خوب بود
  • سید سروش کلهرودی ،
    1394-01-14 - 08:47

    سلام رهبر عزیزم سلام اقام سلام مرجع خوبی هام سلام بهترین بهترین ها سال نو بر همه ولایتی های امام خامنه ای مبارک باشه خداوندا اقای مارا همیشه سلامت نگهدار .ما اهل کوفه نیستیم علی تنها بماند.
  • kossar ،
    1394-01-14 - 07:24

    سخنان رهبر عزیزمون عالیه
  • م.د ،
    1394-01-14 - 02:56

    سلام رهبر عزیزم ما با جان و دل فرمان شمارا اطاعت میکنیم.
  • عشق اقا ،
    1394-01-14 - 02:49

    عاشقتم امام خامنه ای فقط دعا کنید من فدای شما بشم جونمو براتون بدم
  • مهیار کارگشا ،
    1394-01-14 - 01:42

    سخنان شما کاملا درست است سال دولت و ملت همدلی و همزبانی مبارکباد از طرف مهندس مهیار کارگشا دانشجوی فوق دیپلم مدرک تحصیلی من است.
  • احمدرضا ،
    1394-01-12 - 12:54

    عالی ترین چیز بود که در سال 94 
  • محمد مهدی ،
    1394-01-11 - 14:21

    سخنان کاملا درست است
    
  • سمیه ،
    1394-01-11 - 10:51

    سلام رهبر عزیز تر از جانم.
    من در یک شهر مرزی زندگی میکنم.
    من و خانواده ام عاشق شماییم.
    جان برکف آماده دفاع از مرزهای میهن اسلامی ایران هستیم.
    سال نودوچهار را به شما و خانواده محترمتان تبریک میگم و درگذشت خواهر مکرمه تان  تسلیت باد. انشالله دربهشت رضوان همنشین حضرت زهرا (س) باشند.
    التماس دعا
    الله اکبر
    جانم فدای رهبر
  • امیر حسین ،
    1394-01-11 - 10:36

    سلام این پیام نوروزی مقام معظم رهبری خیلی به دردم خورد ومطالبه پند آموزی  از آن یاد گرفتم...باتشکر:امیر حسین صابری مقدم از شهرستان فردوس.
  • امید رهبر ،
    1394-01-07 - 18:57

    جانم فدای سید علی رهبرعزیزم بهار فاطمی مبارک باد
  • رضا ،
    1394-01-06 - 12:27

    با عرض سلام
    درود و سلام خدا بر رهبر انقلاب 
    اقا اگر فرمان جهاد بدهید اماده شهادت هستیم
    من مهندس و  وضع مالی خوبی دارم  اما  اگر نیاز به خون من برای 
    حفظ اسلام باشه  جان بر کفیم
  • محسن ،
    1394-01-06 - 12:22

    سلام و درود خداوند بر رهبر مسلمین جهان
    امام خامنه ای
    با عرض تبریک سال نو 
    و عرض تسلیت شهادت فاطمه زهرا س
    درود و سلام خداوند بر شما باد 
    ما همه سربازان شما هستیم 
  • 1394-01-06 - 12:14

    سلام علیکم 
    با کسب اجازه از پدر خوب و مهربانم میخواستم نظری ارائه نمایم.
    اهدافی را که تعیین فرمودید بسیار موجز و در عین حال همه جانبه می باشند.
    که ان شاءالله تعالی در صورت تحقق بالاترین اثر را خواهد داشت.
    اما آنچه که بیشتر از همه نظر من را به خود جلب کرد : عدالت قضایی و ایمان بود. و از شما بسیار متشکر هستم.
    آرزو میکنم که این تحول در طبیعت توام با تحول فاطمی برای همه ما باشد.
    بسیار بسیار بسیار....... شما را دوست دارم.
  • مجتبی جلالی ،
    1394-01-04 - 21:46

    سلام علیکم"
    جانم فدایت ای آقای خوبیها التمیس دعا الهی العف
  • خيرخواه ،
    1394-01-04 - 18:42

    سلام/رهبر اگر فرمان دهد جان رانثارش ميکنم.
  • دختر کوچکتون فاطمه ،
    1394-01-04 - 18:16

     بابای خوبم سلام همه جوره گوش به فرمان شما هستم  
  • محمد آذری بنی ،
    1394-01-01 - 19:42

    بی نیازیم از جهان چون بهر زهرا (سلام الله علیها) سائلیم.
    ما مطیع امر رهبر بر کلامش قائلیم
    زائرین اربعینیم و کنار دولتیم 
    چشم ای سید علی ما هم زبان و همدلیم.
    لبیک یا خامنه ای/.....
    آقا جان جانوم قربان سنه/ گزل رهبریم...
  • امیر حسین ،
    1394-01-01 - 19:35

    پووووووووخ سال تحویل شد سال همگی مبارک 
  • محبوبه ،
    1394-01-01 - 19:18

    سلام آقای مهربانم.سال نوی فاطمی مبارکتان باشد.برایم دعا کنید که خیلی محتاج دعا هستم.یاعلی
  • سرباز سایبری ،
    1394-01-01 - 18:49

    با عرض تسلیت به مناسبت ایام سوگواری شهادت بانوی بزرگ اسلام حضرت فاطمه زهرا (س) حضور رهبر گرامی و عزیز کشور عزیزمان ایران
    و همچنین تبریک سال نو، و طول عمر با برکت معظم له، 
    سال دولت و ملت، همزبانی، بهترین نامی است که از طرف حضرت آقا برای امسال انتخاب شده است، براستی که باید تلاش کنیم و ایرانی آباد بسازیم.
    التماس دعای خیر مسئلت دارم./
    کوچکترین سرباز عرصه جنگ نرم.
  • یونس دهقانی ،
    1394-01-01 - 18:35

    بسمه تعالی
    سلام بر امام المسلمین نائب امام زمان حضرت  آیت الله العظمی                امام خامنه ای (روحی فداه) 
    ان شاء الله مردم و مسئولین به شکل واقعی ((و نه شعری و سمیناری و پلاکاردی)) به پیام مهم حضرتعالی عمل کرده و با عزت و اقتدار ، مشکلات کشور را با همدلی و تکیه به استعداد های داخلی حل کرده و باز هم مثل همیشه دشمنان را مایوس نمایند.
    الله اکبر    جانم فدای رهبر
  • مطیع ولایت ،
    1394-01-01 - 17:41

    بی صبرانه برای استماع و اطاعت اوامرتان با جان و دل آماده ایم.
  • سید داود نجار مبارکی ،
    1394-01-01 - 17:36

    با عرض سلام خدمت تمام دوستان و عرض تبریک نوروز 94 و عرض تسلیت ایام مبارک فاطمیه
    بهارمان فاطمی و سبز باد
    پیام حضرت آقا مانند هر سال در پی ایجاد حلقه دیگری از زنجیری است که ایشان سالهاست در پی ایجادش در اذهان ایرانی هستند. زنجیری که از مفاهیم متصل بهم ساخته میشود. زنجیری که توسعه پایدار و موزون ایران را از ابعاد اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی را خواهد ساخت. حضرت آقا پیشرفت را در پی استقلال ایران میداند و نه همراه با ذلت. پیام ایشان برای امسال هم توججه ایشان به ضرورت همراهی دولت و ملت در مسیر توسعه کشور است. امیدوارم پیام ایشان را بدرستی درک کنیم.
    خداوند حافظ ایشان باشد.
    جانباز 70درصد مبارکی
  • مجتبی غلامی ،
    1394-01-01 - 17:27

    رهبر من
    امسالت هم مثل هر سالت فاطمی باد ...
  • 1394-01-01 - 17:24

    فقط بخاطر امر آقا
  • فاطمه شهریاری ،
    1394-01-01 - 17:18

    حضرت آقا خیلی ممنونم. چون این مطالب به من خیلی کمک کرد وتوانستم که فعالیت ام راکامل کنم. 
  • حميدرضاحاتمي ،
    1394-01-01 - 17:11

    سلام خدا برنايب برحق امام زمان مان ،فرامين تان برروي چشم
  • شهرام اسمی ،
    1394-01-01 - 16:53

    عالی
  • ضحی ،
    1394-01-01 - 16:16

    بی نیازیم از جهان ، چون بهر  زهرا س ، سائلیم ,
    ما مطیع امر رهبر ، بر کلامش  قائلیم  ,
    زائرین اربعینیم  و کنار  دولتیم 
    چشم ای سید علی ما همزبان و همدلیم ...  
    
    التماس دعا
  • سعید ،
    1394-01-01 - 15:59

    پیام بسیار  عمیقتان را دریافته و پا در رکابیم تا رسیدن میهن  به قله ها
  • رضا ،
    1394-01-01 - 15:54

    اقا سال نو مبارک پیامت را شنیدیم به گوش جان خریدیم
  • محمود باقلانی ،
    1394-01-01 - 15:23

    چشم ما و امر ولی، جام ما بفدای سید علی (حفظه الله)
  • گمنام ،
    1394-01-01 - 15:17

    جانم آقا
    عیدت مبارک
  • محمدامین ،
    1394-01-01 - 15:07

    جانم فدای رهبرعزیزم 
  • زهره اسدی ،
    1394-01-01 - 14:58

    سال1394 خوبی برایتان آرزومندم.
  • وحید صمدی زاده ،
    1394-01-01 - 14:53

    همیشه و در هر جای دنیا به امام نه پدر و ریش سفید مملکتم لبیک میگم جان ناچیزم فدایت ای رهبرا
  • مهرداد / بچه مثبت ،
    1394-01-01 - 14:25

    سلام و عرض ادب خدمت رهبر  معظم انقلاب  و همه سربازان و ولایت مداران انقلاب اسلامی
    رهبر معظم 5 بار به آرزوهای بزرگ اشاره کردند ...
    ان شا الله که ملت به آرزوی و هدف نهایی خود در این سال برسد ...
  • امیر ،
    1394-01-01 - 14:00

    خداوندا این نظام و رهبر فرزانه اش را تا انقلاب حضرت مهدی پا برجا بدار تا بتونیم در رکاب ایشان و امام عصر باشیم
  • ابوعلي ،
    1394-01-01 - 13:41

    رهبر عزيزمان خداوند بر توفیقات و عمر شما بیفزاید
    
    امسال سخنرانى در حرم امام رضا براى رهبر وجود ندارد
  • محمد میرزاجانی ،
    1394-01-01 - 13:27

    امیدوارم سال نو بر زراره پاک حسینی مقام معظم رهبری بحق               فاطمه الزهراء (س) سالی موفق و موید باشد و سرفراز باشیم.
  • حسن احتشامی ،
    1394-01-01 - 13:18

    اگر نیم ساعت قبل از پخش پیام رهبری در سیمای ایران ، منتشر بشه ، خیـلی خــــوب میشه.  خیلی متشکرم
  • سیدباقر ،
    1394-01-01 - 13:13

    سلام علیکم آقا جان ما. رهبر عزیز ما.فرمایشات شماست که بما آرامش خاصی میدهد.احسنت بر بینش وبصیرت شما.چه نام گذاری قشنگی. انشاءالله امسال سال ظهور حضرت ولی الله اعظم ارواحنا فداه باشد. سالم وتندرست باشید رهبر عزیزم.
            والسلام علیکم ورحمة الله وبرکاته
  • حقایق را بیابید ،
    1394-01-01 - 13:05

    آقا جان سال نو را به شما تبریک عرض می نمایم
  • حلیمه ،
    1394-01-01 - 12:58

    آقا جونم
    سال نوتون مبارک
    انشاالله امسال سال ظهور امام زمان باشه.
    خدا حفظتون کنه
    خیلی دوستون دارررررررررررررررررررریم
  • خادم الشهداء ،
    1394-01-01 - 12:47

    جانم به فدایتان آقای من
  • مجتبی رحیمی ،
    1394-01-01 - 12:43

    عشق است سید علی
    و السلام
  • عباس جعفری مقدم ،
    1394-01-01 - 12:09

    بسم الله الرحمن الرحیم
    عرض سلام و ادب و ارادت خدمت رهبر فرزانه انقلاب، حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای
    امیدوارم نوروز بر حضرت عالی و اهل بیت گرامی و همه آن ها که دوست شان دارید مبارک باشد.
    خدا کند مردم و دولت قدر این نام گذاری را بدانند، به ویژه دولت که بیش از همه مورد حمایت قرار گرفته است.
    برای حضرت عالی سلامتی، عزت، سربلندی، دلخوشی، آرامش و توفیقات مستمر آرزومندم.
    جان ناقابل بنده حقیر به فدای رهبر عزیزم.
    ما با ولایت زنده ایم، تا زنده ایم رزمنده ایم.
    همچنان از حضرت عالی می خواهم که «دعا کنید آدم شوم و لایق شهادت».
    با تقدیم 18 شاخه گل یاس کبود، کمترین بسیجی: عباس جعفری مقدم.
  • سعید نامدار ،
    1394-01-01 - 12:07

    ایام سوگواری بی بی دو عالم را خدمت مقام معظم رهبری تسلیت عرض میکنم. آقا جان دعا میکنم سالیان سال تندرست و بهروز باشید و سایه تان بالا سر ملت یاشد. 
  • رضا ،
    1394-01-01 - 12:02

    بسم الله الرحمن الرحیم
    اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم ، اللهم عجل لولیک الفرج .
    
    لبیک یا امام سید علی حسینی خامنه ای ...
    لبیک یا زهرا (س) ...
    
  • مهدی برخجسته ،
    1394-01-01 - 11:51

    سلام پدر بزگوارم 
    سال نو شما مبارک التماس دعا دارم ازشما انشالله سایه شما همیشه بر سر بنده حقیر  و ملت مسلمان عزیزمان باشد همیشه اماده فرمایشات ، راهنمایی های پدر عزیزم میباشم 
    دوستدار همیشگی شما
    سایه مقام معظم رهبری پدر عزیزم 
    مستدام
  • محمدرضا ،
    1394-01-01 - 11:44

    الهم احفظ لنا قائدنا و امامنا الخامنه ای 
  • علی گلشائی ،
    1394-01-01 - 11:35

    با سلام و تسلیت ایام شهادت خانم حضرت زهرا(س) و تبریک سال نو. ان شاء الله بتوانیم امر ولی مان را به تمام نحو ، هر کس به نوبه خودش ، انجام دهیم.
  • علی ،
    1394-01-01 - 11:34

    خداوند متعال شما را برای ما حفظ کند. در سال جدید برای آن عزیز و خانواده گرامی شما آرزوی سلامتی روز افزون و توفیقات بیش تر و بیش تر دارم. علی از وین
  • احسان ،
    1394-01-01 - 11:26

    به امید یاری خدا و راه هایی برای ملتی زیبا از جمله بازاریابی شبکه ای قانونی که در ایران به خوبی اداره می شود ملتی غیور و قدرتمند داشته باشیم
  • محمد ،
    1394-01-01 - 11:15

    با سلام و احترام به محضر مقام معظم رهبری
    
    امیدوارم امسال دولت محترم از ظرفیت عظیم بسیج مستضعفین که فرزندان متعهد ملت هستند، در رفع مشکلات مردم استفاده کند.
  • غربت 65 ،
    1394-01-01 - 10:50

    عاشقتم حضرت اقا 
    
    جوونيم فدات 
    سال نو خوشي براتون ارزومندم 
  • حمید رضا صمیمی ،
    1394-01-01 - 10:49

    با سلام خدمت تمامی محبان اهل بیت در سرتاسر عالم
    انشا الله سال پر برکتی را سپری کنیم
  • فاطمه ،
    1394-01-01 - 10:44

    سلام آقاجان
     سال نوی شما فاطمی 
    التماس دعا
  • عماد محمودزاده ،
    1394-01-01 - 10:43

    به امید ایرانی سرافراز و سر بلند 
    
    چو ایران نباشد تن من مباد ** بر این بوم و بر زنده یک تن مباد
    
  • حميد ،
    1394-01-01 - 10:38

    با سلام وتهيّات فراوان  به محضر حضرت وليعصر(عج) و روح بلند امام راحل(رحمه الله عليه) و ارواح پاك شهداي انقلاب و دفاع مقدس وهمچنين بر آستان رهبر فرزانه كشور عزيمان حضرت امام خامنه اي (دامه بركاته) به مناسبت فرارسيدن ايام عيد نوروز  سال94 ، اميدوارم ضمن تحقق آرزوي همه شيعيان جهان يعني ظهور امام عصر(عج) در سايه منويات و هدايت هاي حكيمانه رهبر معظم انقلاب ، شاهد پيشرفتهاي روزافزون ، آرامش و  سلامتي براي هموطنان مان باشيم و عرصه جهان از لوث زياده خواهي و خونخواريهاي مستكبرين و ظالمان حقيقي پاك گردد.
    اللهم عجل لوليك الفرج .
  • محمد اول ،
    1394-01-01 - 10:32

    السلام عليكم
    برای رهبر فرزانه انقلاب حضرت ايت الله العظمى خامنه اي (دام ظله) هم سالی پر از خیر و برکت و سلامتی آرزومندیم
  • کیارش اشرف ،
    1394-01-01 - 10:24

    دوستتون داریم 
    عیدتون مبارک
    
  • من ،
    1394-01-01 - 10:24

    حالا دیگه بریم ترقه بازی! اونم کجا !؟ سوریه !!!!
    بریم بلندی های جولان 
    بریم مسجد الاقصی، اورشلیم و حیفا و تل آویو و هر جا که آقامون دوست داره هدایت بشن و اگه نشن دیگه بد میشه!
  • پروانه ،
    1394-01-01 - 10:24

    با سلام و عرض تبریک سال نو به ولی مومنان، امام خامنه ای عزیز
    و آرزوی بهترین ها برای ایشان و ملت سرافراز ایران و مسلمین جهان
    و آرزوی بدترینها برای دشمنان دین، جمهوری اسلامی و ایران
    فاطمی باشیم
  • شمسه ،
    1394-01-01 - 10:19

    السلام علیک یا مظلومه الشهیده، یا فاطمه الزهرا
    انشالا در پرتو انوار و برکات فاطمی، سالی پر از خیر و برکت برای کشور عزیزمان و صحت و سلامتی برای رهبر و مقتدای بزرگوارمان در پیش باشد و جهانی یکسر در صلح و امنیت ببینیم به برکت ظهور حضرت حجت ارواحنا فداه... 
    الهی امین
  • حمید طهماسبی ،
    1394-01-01 - 10:16

    انشالله خدا این رهبر حکیم را برای جهان اسلام حفظ کند و دشمنانش را هدایت کند. 
    دولت و ملت !!
    بیایید به حرف نایب امام زمان گوش کنیم همدل و همزبان باشیم تا سعادتمند شویم.
  • اکبر ،
    1394-01-01 - 10:15

    سلام آقا
    لبیک
    سایتون کم نشه
  • هادی ،
    1394-01-01 - 10:04

    رهبر عزیزم عیدتون مبارک
  • محمد ،
    1394-01-01 - 10:03

    الحق که بهترین رهبر دنیایی
    جانم فدای رهبر
  • محمدرضا ،
    1394-01-01 - 09:47

    انشالله سال نو برای آقای ما هم سالی خوب و سرشار از عزت و سربلندی و پیروزی و سلامتی و  اقتدار روز افزون در عرصه داخلی و خارجی همراه با زبونی و خواری بیشتر برای دشمنان ایشان باشد
  • ابوالفضل ،
    1394-01-01 - 09:45

    لبیک یا خامنه ای
  • الماسی ،
    1394-01-01 - 09:41

    علمدارعشق 
    فرزند زهرا 
    سال نومبارک
  • امیر عظیمی ،
    1394-01-01 - 09:33

    آقا جان عیدتون مبارک
    هرچه بشود ما با عهدی که با شما بستیم ،هستیم
  • محمد آذری ،
    1394-01-01 - 09:08

    آقای من خداوند از عمر ما کم کند و به عمر شما بیافزاید/ آقا جان، جان ناقابلم فدایت/ نوروز شما هم مبارک.
  • عبد گنه کار ،
    1394-01-01 - 09:01

    سلام. سال نو را خدمت مولایم آقا امام زمان و نائب ایشان امام خامنه ای تبریک عرض میکنم.همچنین ایام شهادت مادر خوبی ها ،حضرت فاطمه زهرا(س) را خدمت ایشان و ملت بزرگوار تسلیت عرض نموده.
    امیدوارم امسال هم مردم و هم دولت در راستای شعار حضرت آقا حرکت نمایند
    یا عـــــــــــــــــــــلی
    اللهم عجل لولیک الفرج
پیامک‌های این دیدار
  • پیام رهبرانقلاب بمناسبت سال نو:در سال94 آرزوهای بزرگی برای ملت عزیزمان داریم که همه آنها دست یافتنی است: پیشرفت اقتصادی،اقتدار و عزت منطقه ای و بین المللی،جهش علمی،عدالت قضائی و اقتصادی و ایمان و معنویت.
  • پیام رهبر انقلاب بمناسبت سال نو: هم دولت، باید ملت را قبول داشته باشد و تواناییهای ملت را بدرستی بپذیرد، هم ملت به دولت اعتماد کند/امسال را باید سال همکاریهای گسترده دولت و ملت دانست؛ من این شعار را برای امسال انتخاب کردم:«دولت و ملت، همدلی و هم زبانی»
آخرین‌ها
پايگاه اطلاع‌رسانی دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آيت‌الله‌العظمی سيدعلی خامنه‌ای (مد‌ظله‌العالی) - مؤسسه پژوهشی فرهنگی انقلاب اسلامی