newspart/index
سند تحول آموزش و پرورش / تحول بنیادین آموزش و پرورش
1401/02/21
1399/06/11
1399/06/11
1399/06/11
1399/06/11
1399/06/11
1399/06/11
1399/03/14
1398/02/11
1397/02/19
1397/02/19
1397/02/19
1396/02/17
1395/02/13
1394/02/16
1394/02/16
1394/02/16
1394/02/16
1394/02/16
1394/02/16
1393/02/17
1392/09/19
1392/02/18
1392/02/18
1391/02/13
مربوط به : بیانات در دیدار معلمان
تاریخ : 1401/02/21
نوع(ها) : فیش موضوعی
کلیدواژه(ها) : سند تحول آموزش و پرورش
متن فیش :
مسئله‌ی سند تحوّل مسئله‌ی دلشادکننده‌‌ای واقعاً نیست؛ بیش از ده سال پیش این سند تنظیم شده، وزرای محترمی هم که آمدند... هر کدام یک کارهایی کرده‌اند،‌ گزارشهایی هم داده‌اند، به ما هم معمولاً گزارش داده‌اند که ما این کارها را انجام داده‌ایم لکن آنچه واقعیّت دارد این است که به این سند تحوّل عمل نشده؛ حالا ممکن است یک بخشی از گوشه‌ای از آن به یک شکلی تحقّق پیدا کرده باشد امّا این سند یک کل است، یک مجموعه است. اگر چنانچه مسئولان و مدیران آموزش و پرورش معتقدند که ایرادی در این سند هست، خیلی خب، به روز کنند آن را؛ سند را به روز کنند، کامل کنند، مشکلش را برطرف کنند؛ همّت بگمارند برای اینکه این کار انجام بگیرد و سند تحوّل دیده بشود. برای سنجش پیشرفت هم باید شاخص معیّن بشود؛ اینکه بگویند این قدر درصد از این سند عمل شد و مانند اینها، این نمیشود؛ شاخص کمّی به وجود بیاید، مشخّص بشود که چقدر پیشرفت شده در این سند.
پايگاه اطلاع‌رسانی دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آيت‌الله‌العظمی سيدعلی خامنه‌ای (مد‌ظله‌العالی) - مؤسسه پژوهشی فرهنگی انقلاب اسلامی
ایران همدل

شرکت در پویش ایران همدل

ورود به صفحه پرداخت