news/content
پیوندهای مرتبطبياناتبيانات
نسخه قابل چاپ
1376/02/03

برگزاری مراسم الحاق ده فروند ناوچه موشک ‌انداز تندر به نیروی دریایی سپاه با حضور فرمانده کل قوا

طی مراسمی ویژه‌ای که عصر امروز با شرکت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی و فرمانده کل قوا انجام شد،ده فروند ناوچه موشک‌اندازتندر به نیروی دریایی سپاه پاسداران ملحق شد.

فرمانده کل قوا به هنگام ورود به منطقه یکم دریایی مورد استقبال رسمی فرماندهان عالیرتبه نظامی قرار گرفتند و سپس با حضور در جمع فرماندهان ارشد اجراکننده عملیات مانور بزرگ طریق‌القدس، با جزئیات بخشهای مختلف این مانور و چگونگی اجرای آن در محورهای مختلف آشنا شدند و فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و فرماندهان نیروهای زمینی، دریایی و مقاومت بسیج سپاه پاسداران و نیز فرمانده قرارگاه قدس هر یک گزارشی مبسوطی از اهداف طرحهای عملیاتی و چگونگی به اجرا آمدن این طرحها به استحضار معظم‌له رساندند.

مقام معظم رهبری سپس در مراسم الحاق ده فروند ناوچه موشک‌انداز تندر به نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شرکت کردند که طی آن با نواخته شدن سرود جمهوری اسلامی ایران، پرچم سه رنگ ایران اسلامی بر فراز ناوچه‌های موشک‌انداز به اهتزاز در آمد.

فرمانده کل قوا در ادامه این مراسم در برابر یاد بود شهدای نیروی دریایی سپاه پاسداران حضور یافتند و با قرائت فاتحه یاد آنان را گرامی داشتند.

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای همچنین از بخشهای مختلف ناوچه موشک‌انداز "قدر" بازدید کردند و از نزدیک در جریان قدرت رزمی و دفاعی این ناوچه قرار گرفتند.

فرمانده کل قوا در پایان این مراسم از نمایشگاه کارایی و سازمان جهاد خودکفایی و تحقیقات نیروی دریایی سپاه پاسداران بازدید کردند.

در این نمایشگاه پروژه‌های موشکی و دیگر طرحهای تولیدی و بهینه‌سازی نیروی دریایی در معرض بازید فرمانده کل قوا قرار گرفته بود.

در این مراسم، رئیس ستاد فرماندهی کل قوا، رئیس ستاد مشترک ارتش جمهوری اسلامی ایران، فرمانده نیروی هوایی و فرمانده نیروی انتظامی در این مراسم فرمانده کل قوا را همراهی کردند.

پايگاه اطلاع‌رسانی دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آيت‌الله‌العظمی سيدعلی خامنه‌ای (مد‌ظله‌العالی) - مؤسسه پژوهشی فرهنگی انقلاب اسلامی