news/content
پیوندهای مرتبطبياناتبيانات
نسخه قابل چاپ
1370/11/30

دیدار خانواده شهدا و جانبازان و آزادگان قم با رهبر انقلاب

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر انقلاب اسلامی عصر امروز در اجتماع خانواده های معظم شهدا ، جانبازان، آزادگان و مفقودان شهرستان قم که در محل مصلای قم برگزارشد حضور یافتند و ضمن سخنانی از مقام شامخ شهداء و تأثیر فداکاری های آنان در پیروزی های بزرگ اسلام و انقلاب اسلامی تجلیل بعمل آوردند.

مقام معظم رهبری در این اجتماع،یکپارچگی و اتحاد ملت مسلمان و انقلابی ایران درمقابله با دشمنان اسلام را یک حادثه استثنایی و بی نظیر توصیف کردند و فرمودند: ما شهداء، جانبازان، آزادگان و مفقودالاثرها را از جمله ذخایر الهی برای دفاع از اسلام و انقلاب اسلامی می دانیم. ادامه راه شهدا به مجاهدت و صبر ما نیاز دارد. فداکاری جوانان با ایمان و جان برکف ما درطول 13 سال گذشته پرچم اسلام را در دنیا به اهتزاز درآورده و به ملتهای مسلمان شخصیت و هویت بخشیده است.

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای عزت امروز اسلام را ناشی از ایثار خون پاک شهدا دانستند و افزودند:

مستبکرین جهان از اسلام می ترسند زیرا تجربه ی تلخی از رشادتهای مردم مخلص و با ایمان ما دارند. آنها اسلام را مانع غارتگری های خود می دانند و حاضر نیستند نظامی را که برپایه مقررات اسلامی برای اولین بار بعد از صدر اسلام تشکیل شده است تحمل کنند لذا برای ضربه زدن به آن درحال تلاش و توطئه هستند و ما باید با حفظ هوشیاری، در همه حال خود را یک سرباز و بسیجی بدانیم.

مقام معظم رهبری جمهوری اسلامی ایران را نظامی نیرومند، آبرومند و آماده برای حرکتهای بزرگ توصیف کردند و فرمودند: انقلاب و نظام اسلامی ما معجزه بزرگ اسلام ناب و انقلابی بود که از اخلاص امام عظیم الشأن، ‌آن بنده صالح و رهبرحقیقی و پیرو خط پیامبران الهی نشأت گرفت و ما راه امام را با قاطعیت ادامه خواهیم داد. دراین مراسم، جشن تکلیف و عبادت بیش از 200 نفر از دختران «شاهد» برگزارشد.این گروه از دختران شاهد که لباسهای سفیدی را بر تن و پارچه هایی با مضمون «اللهم لبیک» بر پیشانی داشتند سرود زیبایی را در بزرگداشت میلاد مبارک امام عصر (عج) وگرامیداشت مقدم رهبر معظم انقلاب اجرا کردند.

آخرین‌ها
پايگاه اطلاع‌رسانی دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آيت‌الله‌العظمی سيدعلی خامنه‌ای (مد‌ظله‌العالی) - مؤسسه پژوهشی فرهنگی انقلاب اسلامی