news/content
نسخه قابل چاپ
1402/12/29

هفتمین فراخوان عمومی دوره‌های آموزشی معارف انقلاب اسلامی ویژه ماه مبارک رمضان

http://farsi.khamenei.ir/themes/fa_def/images/home/rect-1-n.gif مؤسسه پژوهشی فرهنگی انقلاب اسلامی (دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آیت‌الله العظمی خامنه‌ای) در راستای تبیین و ترویج معارف انقلاب اسلامی، با استفاده از «ظرفیت‌های آموزشی نوین و روزآمدِ علمی»، اقدام به طراحی، تولید و برگزاری دوره‌های آموزشی متنوع با هدف ارتقای نظام دانایی عموم علاقه مندانِ معارف انقلاب اسلامی و شکل‌دهی نهضتی معرفتی و تبیینی به صورت فراگیر می‌نماید.

اینک به فضل الهی هفتمین فراخوان عمومی دوره‌های آموزشی این مؤسسه ویژه ماه مبارک رمضان سال ۱۴۴۵ه. ق به قرار زیر برگزار می شود:
 
علاقه‌مندان می‌توانند از طریق پیوند  http://amozesh.mpfe.ir درخواست ‌ثبت‌نام خود را ارسال نمایند.
 
* ۱) دوره آموزش مجازی  «خلاصه کتاب طرح کلی اندیشه اسلامی در قرآن»
 این دوره بر اساس متن و محتوای کتاب مزبور است؛ که شامل مجموعه سخنرانی های آیت الله العظمی خامنه ایمدظله العالی در ماه رمضان سال ۱۳۵۳ هجری شمسی است. در آن سخنرانی ها معظم له مهم ترین مبانی فکری نظام اسلامی را در محور های ایمان، توحید، نبوت و ولایت مطرح می کنند.

* ۲) دوره آموزش مجازی  «اندیشه های قرآنی حضرت آیت‌الله العظمی خامنه‌ای»
این دوره، با هدف دستیابی به منطق و مرجعیت قرآنی اندیشه ها، تصمیمات و عملکردهای آیت‌الله العظمی  خامنه‌ای مدظله‌العالی از گذر شناخت روش و بینش قرآنی معظم له، پی ریزی شده است.

بر این اساس در دوره مزبور به موازات تبیینی تخصصی از مبانی، روش ها و رویکردهای تفسیری و تدبّری ایشان، تحلیل و پردازش قرآنی از موضوعات گوناگون اجتماعی، سیاسی، اقتصادی، فرهنگی، تربیتی و... در بیانات و مکتوبات ایشان به مخاطبان و فراگیران دوره تعلیم داده می شود.
 
* تقویم آموزشی دوره‌ها:
مهلت درخواست ثبت‌نام؛ تا ۵ فروردین  
مدت زمان برگزاری دوره‌ها؛ تا پایان ماه مبارک رمضان   

 

لطفاً نظر خود را بنویسید:

کدامنیتی : *
اعدادي را که مي بینيد ، وارد کنید
*
پايگاه اطلاع‌رسانی دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آيت‌الله‌العظمی سيدعلی خامنه‌ای (مد‌ظله‌العالی) - مؤسسه پژوهشی فرهنگی انقلاب اسلامی