news/content
نسخه قابل چاپ
1398/09/28

دیدار دست‌اندرکاران کنگره ملی بزرگداشت مرحوم آیت‌الله هادی تألهی با رهبر انقلاب

بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار دست‌اندرکاران کنگره‌ی بزرگداشت مرحوم آیت‌الله تألهی که در تاریخ ۸ مهر ۹۸ برگزار شده بود، صبح امروز (پنج‌شنبه) در محل این همایش در همدان منتشر شد.
 
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در این دیدار با اشاره به برخاستن عرفای بزرگ از منطقه‌ی همدان، مرحوم آیت‌الله تألهی را در ادامه‌ی این سلسله عرفا و از گوهرهای ناشناخته برشمردند و با اشاره به استمرار این روحیه و رشحات عرفانی در جوانان رزمنده‌ی همدان همچون شهید چیت‌سازیان، گفتند: در دوران دفاع مقدس، جوانان حزب‌اللهی و عاشق جبهه با مرحوم آیت‌الله تألهی مأنوس بودند و این از جمله امتیازات آن عالم بزرگوار بود که جوانان از ارتباط با ایشان بهره‌مند و منور میشدند.
 
رهبر انقلاب اسلامی با اشاره به حضور پُرشمار عناصر جوان فرهنگی در سراسر کشور، دست‌اندرکاران این کنگره را به ترویج ذخایر معنوی بزرگان همچون آثار، دروس و نصایح اخلاقی آیت‌الله تألهی برای تربیت جوانان در صراط مستقیم توصیه کردند و افزودند: تجلیل از این بزرگواران، تجلیل از دین، اخلاق، عرفان، معنویت و معارف حقیقی الهی است که این کار برای کشور ما لازم است.

لطفاً نظر خود را بنویسید:

کدامنیتی : *
اعدادي را که مي بینيد ، وارد کنید
*
پیامک‌های این دیدار
  • بیانات رهبر انقلاب در دیدار دست اندرکاران کنگره بزرگداشت آیت‌الله هادی تألهی صبح امروز در همدان منتشر شد: مرحوم آقای تألّهی را یکبار در یکی از سفرهایی که زمان دوران دفاع مقدّس رفتیم همدان، زیارت کردم. جوانهای حزب‌اللهی و مبارز و اینهایی که اهل جبهه و جنگ و میدان جنگ و مانند اینها بودند، با ایشان مأنوس بودند. پیرمردی که مثلاً حدود هفتاد سال یا بیشتر سنّش است، دوروبرش تمام، این جوانهای علاقه‌مند و عاشق جبهه بودند.
آخرین‌ها
پايگاه اطلاع‌رسانی دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آيت‌الله‌العظمی سيدعلی خامنه‌ای (مد‌ظله‌العالی) - مؤسسه پژوهشی فرهنگی انقلاب اسلامی