news/content
پیوندهای مرتبطبياناتبياناتفيلمفيلمصوتصوت
نسخه قابل چاپ
1368/03/30

بیعت کارکنان وزارت اطلاعات و پرسنل واحد حفاظت و اطلاعات نیروهای نظامی و انتظامی با رهبر انقلاب

کارکنان وزارت اطلاعات و گروهی از پرسنل واحد حفاظت و اطلاعات نیروهای نظامی و انتظامی کشور امروز با جضرت آیت‌الله خامنه‌ای، رهبر معظم انقلاب اسلامی بیعت کردند.

در این مراسم ابتدا حجت الاسلام ری شهری وزیر اطلاعات ضمن عرض تسلیت به مقام معظم رهبری به مناسبت ارتحال جانگداز حضرت امام خمینی رضوان الله علیه، اقدام شایسته مجلس خبرگان در خصوص انتخاب رهبری جدید نظام جمهوری اسلامی ایران را به حضور آیت الله خامنه ای تبریک گفت و اعلام کرد کارکنان دستگاه های اطلاعاتی کشور معتقدند که انتخاب حضرت عالی به عنوان شایسته ترین شخصیتی که می تواند انقلاب و نظام جمهوری اسلامی ایران را رهبری کند انتخاب اصلح بوده و با دل و جان با جناب عالی بیعت می نمایند.

سپس رهبر معظم انقلاب با ابراز تسلیت متقابل به مناسبت ضایعه ی تاٌسف بار فقدان رهبر کبیر انقلاب قدس سره اظهار داشتند. افتخار بزرگ دستگاه اطلاعاتی کشور ما این است که حضرت امام رضوان الله علیه آنان را سربازان گمنام نامیدند و همواره نسبت به این زحمتکشان قدر شناس بودند و تلاش مخلصانه آنان را که از روی ایمان صورت می گیرد ارج می نهادند.

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای با تاکید بر لزوم تمرکز مدیریت و حفظ حاکمیت ایمان، تقوی، اخلاص، احساس وظیفه و پایبندی به ارزشهای اخلاقی در دستگاه اطلاعاتی کشور افزودند: مجموعه اطلاعاتی کشور ما هرچه با تقوی تر و به اصول الهی پایبند تر باشد کارآئی اش بیشتر است. رهبر جمهوری اسلامی ایران با اشاره به دشمنی و خصومت استکبار جهانی با ملت هائی که می خواهند مستقل زندگی کنند فرمودند : این طبیعت نظام های قلدر است که با هر ملت استقلال طلب به ستیز برخیزند و خوشبختانه مردم ما ثابت کرده اند با اعمال اقتدار نظام دشمن را مأیوس کرده و مرعوب هیچ قدرتی نخواهد شد و همواره بر مواضع قاطع خود قوی و هوشیارانه استوار خواهد ماند.

آخرین‌ها
پايگاه اطلاع‌رسانی دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آيت‌الله‌العظمی سيدعلی خامنه‌ای (مد‌ظله‌العالی) - مؤسسه پژوهشی فرهنگی انقلاب اسلامی