news/content
پیوندهای مرتبطبياناتبيانات
نسخه قابل چاپ
1376/02/03

بازید فرمانده کل قوا از منطقه یکم نیروی دریایی ارتش

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای؛ مقام معظم رهبری و فرمانده کل قوا امروز همچنین از منطقه یکم نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران بازدید کردند.
معظم‌له در این بازدید با حضور در نمایشگاه توانمندیهای نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران از تلاش و کارایی نیروهای فعال در جهاد خودکفایی این نیرو و ابتکارهای جدید آنها از نزدیک آشنا شدند.
در این نمایشگاه بخشی از دستاوردهای تحقیقاتی و صنعتی از جمله صنایع الکترونیک و دفاع موشکی به نمایش گذاشته شده است.
فرمانده کل قوا همچنین از چند فروند شناور دریایی سطحی و زیرسطحی نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران و نیز امکانات و چگونگی تعمیرات واحدهای زیرسطحی به وسیله متخصصین این نیرو بازید کردند.
در این بازدید فرمانده نیروی دریایی و فرماندهان هر بخش توضیحات لازم را به استحضار فرمانده کل قوا رساندند و معظم‌له در مواردی دستورات و رهنمودهای مقتضی را صادر فرمودند.
در ادامه این بازدید دهها فروند هواپیمای جنگنده و پشتیبانی ارتش جمهوری اسلامی ایران با پرواز در آسمان منطقه، اقتدار و توانایی رزمی دفاعی ارتش اسلام را به نمایش گذاشتند.
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در این بازدید با حضور در برابر یادواره شهدای نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران و قرائت فاتحه برای شادی روح آنها دعا کردند.

آخرین‌ها
پايگاه اطلاع‌رسانی دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آيت‌الله‌العظمی سيدعلی خامنه‌ای (مد‌ظله‌العالی) - مؤسسه پژوهشی فرهنگی انقلاب اسلامی