news/content
پیوندهای مرتبطپیام‌ها و نامه‌هاپیام‌ها و نامه‌ها
نسخه قابل چاپ
1368/06/26

پیام رهبر انقلاب به مجمع فرماندهان سپاه و بسیج

حضرت آیةالله خامنه‌ای رهبر انقلاب اسلامی و فرمانده کل نیروهای مسلح طی پیامی به مجمع فرماندهان سپاه پاسداران و بسیج مستضعفین فرمودند: شما جوانان و جوانمردانی که سابقه ی مجاهدت در جنگی هشت ساله را به مثابه ی بزرگترین افتخار دوران انقلاب برای خود کسب کرده اید از جمله ی ارزشمندترین دستاوردهای امام فقید بزرگوارمان درتلاش چندین ساله و پر مرارتش می باشید. ولی امر مسلمین با اشاره به اینکه امام بزرگوارمان به شما جوانان مجاهد و مخلص محبتی پدرانه داشت و قلب منور او از شما راضی بود و این محبت و رضایت سرمایه ای ارجمندی است که باید گرامی داشته شود و حفظ شود اظهار داشتند: اینک ما در دورانی قرار گرفته ایم که جهاد فی سبیل الله درشکلی اگرچه نه به صراحت دوران جنگ اما با همان دشواری ها و شاید با ظرافت بیشتر بردوش همه ی ما است. رهبر انقلاب اسلامی با تأکید بر حفظ آمادگی روحی نیروهای مسلح برای دفاع از انقلاب و کشور و نظام جمهوری اسلامی فرمودند:

ما در سیاست خود برای رسیدن به صلح در چهارچوب قطعنامه ی شورای امنیت جدی هستیم و هرگز پیشقدم درتضعیف آن نخواهیم بود. ولی حفظ آمادگی های گوناگون، مخصوصاً‌ آمادگی روحی برایدفاعی جانانه از اسلام و انقلاب امروز بالاترین فریضه است.

پايگاه اطلاع‌رسانی دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آيت‌الله‌العظمی سيدعلی خامنه‌ای (مد‌ظله‌العالی) - مؤسسه پژوهشی فرهنگی انقلاب اسلامی