news/content
پیوندهای مرتبطبياناتبياناتصوتصوت
1402/12/09

مثبت ۱۰۰ ثانیه | داستان صندوقی که آسان به دست ملت نرسید

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای: «این صندوق رأی، این انتخابات، آسان به میان کشور ما و ملّت ما نیامده... از این خبرها نبود. یک مدّتی که استبدادِ مطلق بود، بعد هم که ظاهر انتخابات وجود داشت، انتخابات فقط ظاهری بود، هیچ باطنی نداشت؛ یعنی لیست‌ها را در دربار و بعضاً حتّی در سفارتخانه‌های خارجی تنظیم میکردند، آن لیست‌ها را میدادند میگفتند اینها باید نماینده بشوند!... اینکه مردم... بروند پای صندوق و ر‌أی بیندازند...در این کشور خیلی مجاهدت شده. البتّه شروع مجاهدات از بعد از مشروطه به این طرف است، لکن حرکت عمده‌ی مجاهدات و مبارزات، در نهضت امام بزرگوار و نهضت اسلامی است که مردم پشت سر امام قرار گرفتند و این راه را طی کردند.» ۱۴۰۲/۱۲/۰۹
رهبر انقلاب امروز به نسلی که روزهای دوران طاغوت را ندیدند، یادآوری کردند که کشور ما تحت استبداد مطلق بود و انتخاباتی وجود نداشت و بعد هم که ظاهر انتخابات بوجود آمد، ظاهری بود و لیست‌ها را در دربار و بعضاً حتّی در سفارتخانه‌های خارجی تنظیم میکردند، آن لیست‌ها را میدادند میگفتند اینها باید نماینده بشوند!

چهل‌وسومین شماره از مجموعه گزارش‌های «مثبت۱۰۰ثانیه»  را ببینید درباره راهی که طی شد تا امروز ملت پای صندوق رای بروند و تعیین کننده‌ی سرنوشت خود باشند.

«مثبت ۱۰۰ ثانیه» عنوان بسته تصویری است که در صد ثانیه به کاوش در یک نکته مطرح شده از سوی رهبر انقلاب در جریان دیدارها و سخنرانی‌ها می‌پردازد.
نماهنگ: مثبت ۱۰۰ ثانیه | داستان صندوقی که آسان به دست ملت نرسید

با توجه به پهنای باند اینترنت خود ، می توانید این فیلم را با کیفیت های مختلف زیر دریافت نمایید :
برچسب‌ها: مثبت ۱۰۰ ثانیه؛
لطفاً نظر خود را بنویسید:

کدامنیتی : *
اعدادي را که مي بینيد ، وارد کنید
*
پايگاه اطلاع‌رسانی دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آيت‌الله‌العظمی سيدعلی خامنه‌ای (مد‌ظله‌العالی) - مؤسسه پژوهشی فرهنگی انقلاب اسلامی