news/content
پیوندهای مرتبطفيلمفيلم
1402/11/29

روایت اول | قیام ۲۹ بهمن تبریز، شتاب‌دهنده انقلاب بود

در سالروز قیام تاریخی مردم تبریز در ۲۹ بهمن سال ۱۳۵۶، صبح امروز (یکشنبه) جمعی از مردم آذربایجان شرقی با رهبر انقلاب اسلامی دیدار کردند.

رسانه KHAMENEI.IR در حاشیه این دیدار گفت‌وگویی با امیر خلبان رضا یوسفی، فرمانده پایگاه دوم شکاری تبریز داشته است.

http://farsi.khamenei.ir/themes/fa_def/images/home/rect-1-n.gif امیر خلبان رضا یوسفی:
* قیام بزرگ و عظیم مردم تبریز در ۲۹ بهمن ۱۳۵۶ نیز مانند حرکت ۱۹ بهمن نیروهوایی شتاب‌دهنده انقلاب بود؛ حرکتی با مفهوم آزادی‌خواهی و کمک به مستضعفین.

مردم تبریز در آن روز به نام و یاد شهدای قم چهلم گرفتند و این باعث شد که شعارها و صدای انقلاب بیشتر در گوش مردم و جامعه بپیچد و پیروزی انقلاب نزدیکتر بشود.

پایگاه دوم شکاری تبریز در زمان دفاع مقدس تقریبا ۱۱ هزار سورتی پرواز انجام داد و از آن روز به بعد نیز در فعالیتهای مردم‌یاری و غیرمترقبه مثل زلزله و سیل که در منطقه اتفاق افتاد حضور فعال داشته است.

در خصوص انتخابات، ما مثل همیشه تلاش میکنیم تا مردم بتوانند در آرامش و امنیت در انتخابات مشارکت حدأکثری داشته باشند و قدرت جامعه را نشان بدهند.

رسانه‌ی KHAMENEI.IR، در حاشیه دیدارهای رهبر انقلاب، در گفتگو با کارشناسان و مدعوین دیدار در قالب بسته تصویری #روایت_اول به تبیین و تحلیل بیانات رهبر انقلاب میپردازد.
فیلم مربوط به دیگران: روایت اول | قیام ۲۹ بهمن تبریز، شتاب‌دهنده انقلاب بود

با توجه به پهنای باند اینترنت خود ، می توانید این فیلم را با کیفیت های مختلف زیر دریافت نمایید :
لطفاً نظر خود را بنویسید:

کدامنیتی : *
اعدادي را که مي بینيد ، وارد کنید
*
در این رابطه بخوانید :
پايگاه اطلاع‌رسانی دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آيت‌الله‌العظمی سيدعلی خامنه‌ای (مد‌ظله‌العالی) - مؤسسه پژوهشی فرهنگی انقلاب اسلامی