news/content
پیوندهای مرتبطفيلمفيلمفيلمفيلم
1402/10/27

روایت اول | مردم همیشه از ما جلوتر بوده‌اند

ائمه‌ی جمعه‌ی سراسر کشور صبح سه‌شنبه (۱۴۰۲/۱۰/۲۶) با حضور در حسینیه‌‌ی امام خمینی(ره) با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای دیدار کردند.

رسانه KHAMENEI.IR در حاشیه این دیدار گفت‌وگویی با حجت‌الاسلام والمسلمین سیّدمحمدعلی آل هاشم، نماینده ولی‌فقیه در استان آذربایجان شرقی و امام جمعه شهر تبریز داشته است.

http://farsi.khamenei.ir/themes/fa_def/images/home/rect-1-n.gif حجت‌الاسلام والمسلمین آل هاشم:
* انتخابات یکی از برنامه‌های اصلی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است و امسال هم از حساسیت بیشتری برخوردار است.

رهبر انقلاب از اول سال به مناسبت‌های مختلف در مورد انتخابات تذکراتی را بیان فرموده‌اند. این نشان‌گر این است که دشمن برنامه‌ریزی زیادی علیه ایران اسلامی، جهت ناامید کردن مردم و مشارکت کم مردم در انتخابات دارد.

ائمه جمعه نقش بی‌بدیلی در جهاد تبیین، در رابطه با آگاه‌سازی و روشن کردن مردم دارند.

البته مردم از ما جلوترند و هر زمانی که هجمه‌های دشمن علیه ایران اسلامی بیشتر شده، حضور مردم هم در راهپیمایی ۲۲ بهمن، روز قدس و انتخابات بیشتر شده است.

مردم اگرچه در داخل هم گله‌ای داشتند، مشکلات معیشتی داشتند، مشکلات اقتصادی داشتند، وقتی می‌بینند دشمن وارد میدان شده، اینها در داخل انسجامشان بیشتر می‌شود، اتحادشان بیشتر می‌شود.

رسانه‌ی KHAMENEI.IR، در حاشیه دیدارهای رهبر انقلاب، در گفتگو با کارشناسان و مدعوین دیدار در قالب بسته تصویری #روایت_اول به تبیین و تحلیل بیانات رهبر انقلاب میپردازد.
فیلم مربوط به دیگران: روایت اول | مردم همیشه از ما جلوتر بوده‌اند

با توجه به پهنای باند اینترنت خود ، می توانید این فیلم را با کیفیت های مختلف زیر دریافت نمایید :
لطفاً نظر خود را بنویسید:

کدامنیتی : *
اعدادي را که مي بینيد ، وارد کنید
*
در این رابطه بخوانید :
پايگاه اطلاع‌رسانی دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آيت‌الله‌العظمی سيدعلی خامنه‌ای (مد‌ظله‌العالی) - مؤسسه پژوهشی فرهنگی انقلاب اسلامی