news/content
پیوندهای مرتبطفيلمفيلمفيلمفيلم
1402/07/01

روایت اول | برخلاف نقشه دشمن دفاع مقدس انقلاب را با سرعت بیشتری پیش برد

در آستانه هفته دفاع مقدس، جمعی از طلایه‌داران، خانواده‌های شهدا، هنرمندان، نویسندگان و امدادگران و پیشکسوتان و فعالان دفاع مقدس صبح چهارشنبه (۱۴۰۲/۰۶/۲۹) با حضور در حسینیه امام خمینی(ره) با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر انقلاب اسلامی دیدار کردند.
رسانه KHAMENEI.IR در حاشیه این دیدار گفت‌وگویی با سرلشکر محمدعلی جعفری، فرمانده قرارگاه فرهنگی و اجتماعی حضرت بقیةالله الاعظم(عج) داشته است.

http://farsi.khamenei.ir/themes/fa_def/images/home/rect-1-n.gif سرلشکر جعفری:
* نام جنگ هشت‌ساله ما دفاع مقدس است. این هشت سال دفاع که انقلاب اسلامی را با سرعت خیلی بیشتری هم به پیش برد واقعاً تقدس دارد. هرچند که دشمنان قصد داشتند با جنگ انقلاب اسلامی را متوقف بکنند.

* حماسه دفاع مقدس با مقاومت، ایستادگی، در مقابل دشمن جنگیدن، توکل بر خدا و با حضور نیروهای مردمی مؤمن و انقلابی درس بزرگی بود که به کشورهای دیگر هم منتقل شد.

* مردم ما باید بدانند که همان نقشی را که در دفاع مقدس ایفا کردند و کشور در جنگ پیروز شد، همان نقش را امروز باید در عرصه‌های سازندگی، کشورسازی، دولت‌سازی، فرهنگ‌سازی، سبک زندگی، جامعه‌سازی اسلامی و تحقق تمدن نوین اسلامی ایفا بکنند و این کار آسان‌تر از آن روز است.

رسانه‌ی KHAMENEI.IR، در حاشیه دیدارهای رهبر انقلاب، در گفتگو با کارشناسان و مدعوین دیدار در قالب بسته تصویری #روایت_اول به تبیین و تحلیل بیانات رهبر انقلاب میپردازد.

فیلم مربوط به دیگران: روایت اول | برخلاف نقشه دشمن، دفاع مقدس انقلاب را با سرعت بیشتری به پیش برد

با توجه به پهنای باند اینترنت خود ، می توانید این فیلم را با کیفیت های مختلف زیر دریافت نمایید :
برچسب‌ها: دفاع مقدس؛
لطفاً نظر خود را بنویسید:

کدامنیتی : *
اعدادي را که مي بینيد ، وارد کنید
*
پايگاه اطلاع‌رسانی دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آيت‌الله‌العظمی سيدعلی خامنه‌ای (مد‌ظله‌العالی) - مؤسسه پژوهشی فرهنگی انقلاب اسلامی