news/content
پیوندهای مرتبطفيلمفيلمفيلمفيلمفيلمفيلم
1402/06/13

روایت اول | با «ایران‌راه» و «نهضت ملی مسکن» به دنبال حل دغدغه اصلی مردم هستیم

در سالروز شهادت شهیدان رجائی و باهنر و به مناسبت هفته دولت، رئیس‌جمهور و اعضاء هیئت دولت سیزدهم صبح چهارشنبه (۱۴۰۲/۰۶/۰۸) با حضور در حسینیه‌ی امام خمینی(ره) با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر انقلاب اسلامی دیدار کردند.
رسانه KHAMENEI.IR در حاشیه این دیدار گفت‌وگویی با دکتر مهرداد بذرپاش، وزیر راه و شهرسازی داشته است.
 
http://farsi.khamenei.ir/themes/fa_def/images/home/rect-1-n.gif دکتر مهرداد بذرپاش وزیر راه و شهرسازی:
* در قالب کلان پروژه «ایران‌راه» همه تلاش و ابزارهایمان برای تکمیل کریدورهای اصلی کشور که کریدورهای شمال به جنوب و شرق به غرب است را به خدمت گرفته‌ایم.

* دغدغه‌ اصلی‌ای که همه مردم با آن مواجه هستند موضوع مسکن است. در قالب نهضت ملی مسکن یک میلیون و پانصد هزار واحد در حال ساخت است. در این چندماه مکانیزم تمرکز جدی بر اخذ مالیات از خانه‌های خالی و ساماندهی مشاورین املاک در دست اجرا قرار گرفته است.

* بیش از ۲۹۰ هزار کیلومتر در کشور راه اصلی و فرعی داریم. نگهداری این راه‌ها کار آسانی نیست و منابع زیادی طلب میکند. همه تلاشمان این است که راه‌ها را با کیفیت‌تر کنیم و در خدمت مردم قرار بدهیم. توسعه ناوگان هوایی، ریلی و جاده‌ای در دستور کار ما است.

رسانه‌ی KHAMENEI.IR، در حاشیه دیدارهای رهبر انقلاب، در گفتگو با کارشناسان و مدعوین دیدار در قالب بسته تصویری #روایت_اول به تبیین و تحلیل بیانات رهبر انقلاب میپردازد.


 
 
فیلم مربوط به دیگران: روایت اول | با «ایران‌راه» و «نهضت ملی مسکن» به دنبال حل دغدغه اصلی مردم هستیم

با توجه به پهنای باند اینترنت خود ، می توانید این فیلم را با کیفیت های مختلف زیر دریافت نمایید :
برچسب‌ها: مسکن؛
لطفاً نظر خود را بنویسید:

کدامنیتی : *
اعدادي را که مي بینيد ، وارد کنید
*
پايگاه اطلاع‌رسانی دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آيت‌الله‌العظمی سيدعلی خامنه‌ای (مد‌ظله‌العالی) - مؤسسه پژوهشی فرهنگی انقلاب اسلامی