news/content
پیوندهای مرتبطخبرخبرعکسعکس
1401/12/19

اقامه نماز رهبر انقلاب بر پیکر دکتر حسن غفوری فرد

https://farsi.khamenei.ir/themes/fa_def/images/home/rect-1-n.gif رهبر انقلاب در مراسم اقامه نماز بر پیکر مرحوم حسن غفوری‌فرد:
خدا ان‌شاءالله که شماها را محفوظ بدارد. خانمشان اینجا هستند؟
همسر مرحوم غفوری‌فرد: سلام علیکم
سلام علیکم و رحمةالله. خداوند ان‌شاءالله آقای غفوری‌فرد را که واقعاً به معنای واقعی کلمه با ایمان زندگی کردند، با اولیائشان محشور کند. ان‌شاءالله خداوند درجاتشان را عالی کند.
همسر مرحوم غفوری‌فرد: خدا حفظتان کند؛ همیشه ارادت خاصّی خدمت شما داشتند.
بله، ما از اوّل انقلاب در حزب و قضایای بعدی تا امروز الحمدلله همیشه با ایشان ارتباط داشتیم، همکاری داشتیم. خدا انشاءالله ایشان را رحمت کند، و شماها را حفظ کند.

* حضرت آیت‌الله خامنه‌ای پیش از ظهر امروز (جمعه) با حضور در کنار پیکر دکتر حسن غفوری‌فرد ضمن قرائت فاتحه، نماز میت اقامه کردند. جمعی از خانواده و بستگان مرحوم غفوری‌فرد در این مراسم حضور داشتند.

دکتر حسن غفوری فرد از فعالان دوران انقلاب اسلامی و مدیران با سابقه نظام جمهوری اسلامی بود که از سال ۱۳۶۰ تا ۱۳۶۴ در دوران ریاست جمهوری شهید رجایی و آیت‌الله خامنه‌ای مسئولیت وزارت نیرو را برعهده داشت.

علاوه بر این، چهار دوره نمایندگی مجلس شورای اسلامی، استاندار خراسان، معاون رئیس‌جمهور و رئیس سازمان تربیت بدنی، مشاور رئیس‌جمهور در علوم و فنون و مشاورت در امور تحقیقاتی و رئیس هیئت بازرسی و نظارت شورای عالی انقلاب فرهنگی در کنار فعالیت در حزب مؤتلفه اسلامی از جمله سوابق مدیریتی و اجرایی این استاد دانشگاه است که صبح پنجشنبه ۱۸ اسفندماه پس از طی یک دوره بیماری در سن ۷۹ سالگی درگذشت.
فیلم کامل دیدار: اقامه نماز رهبر انقلاب بر پیکر دکتر حسن غفوری‌فرد و گفت‌وگو با همسر آن مرحوم

با توجه به پهنای باند اینترنت خود ، می توانید این فیلم را با کیفیت های مختلف زیر دریافت نمایید :
برچسب‌ها: حسن غفوری فرد؛
لطفاً نظر خود را بنویسید:

کدامنیتی : *
اعدادي را که مي بینيد ، وارد کنید
*
پايگاه اطلاع‌رسانی دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آيت‌الله‌العظمی سيدعلی خامنه‌ای (مد‌ظله‌العالی) - مؤسسه پژوهشی فرهنگی انقلاب اسلامی