news/content
پیوندهای مرتبطبياناتبيانات
نسخه قابل چاپ
1369/10/12

دیدار مردم شهر ایلام با رهبر انقلاب

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی در ادامه ی سفرشان به شهر مقاوم ایلام ،‌ عصر امروز در مسجد« علی بن ابی‌طالب (ع)» این شهر حضور یافتند و آحاد مردم با ایمان و انقلابی ایلام را از نزدیک مورد تفقد و محبت خویش قراردادند.

دراین مراسم که در محیطی آکنده از صفا و صمیمیت برگزار شد طبقات مختلف مردم ایلام درحالیکه شعارهایی نظیر« ابوالفضل علمدار ـ‌ خامنه‌ای نگهدار» و «خامنه ای رهبراست ـ‌ وارث پیغمبر است»و «دست خدا بر سر ماست ـ خامنه ای رهبر ماست » سر میدادند به حضور رهبر انقلاب اسلامی می رسیدند و عشق و علاقه ی خود را نسبت به معظم له ابراز می داشتند. در جریان این دیدارها اقشار مختلف مردم شهر ایلام که شدیدا تحت تأثیر معنویت و ملاطفت رهبر معظم انقلاب اسلامی نسبت به محرومین و مستضعفین قرارگرفته بودند ضمن مصافحه و دست بوسی با مقام معظم رهبری ،‌ سلامتی و طول عمرایشان و نیز پیروزی اسلام را از خداوند متعال مسئلت کردند. همچنین شماری از دیدارکنندگان،‌ خواستها و مسائل خود را به استحضار رهبر انقلاب رساندند و معظم له دستورات لازم را جهت رسیدگی به آنها صادر فرمودند.

در پایان این مراسم حضرت آیت الله خامنه ای طی سخنانی که خطاب به اجتماع کنندگان ایراد داشتند، اخلاص،‌‌ آگاهی،‌ وفاداری و صبر و استقامت مردم مبارز و با ایمان استان ایلام را مورد تمجیدقراردادند و فرمودند: به برکت مجاهدتهای ملت مسلمان ایران، خداوند،‌ اسلام وانقلاب اسلامی در دنیا سربلند و ملتهای دیگر را بیدار کرد و دلهای مسلمین را درسراسر دنیای اسلام مجذوب شعله ی مقدس و روحیه انقلابی بوجودآمده در ایران اسلامی ساخت. انقلاب اسلامی به اولین اهداف خود درجهت تثبیت نظام جمهوری اسلامی و حرکت جدی به سمت اسلام و حاکمیت کامل قرآن دست یافته و ضمن بیدارکردن مسلمین عالم،قدرتهای استکباری را به ذلت و خواری کشانده است .

مقام معظم رهبری ضرورتمجاهدت، وحدت، صمیمیت و همکاری میان آحاد مردم را یادآور شدند و فرمودند: ماانتظار داریم به لطف خداوند و وحدت و جدیت ملت مسلمان ایران و نیز با همیت مسئولان مخلص و فداکار کشور،‌ مشکلاتی که دشمنان اسلام و ایران بر ملت ما تحمیل کردند،‌ برطرف شده و ایران اسلامی به نمونه ی کاملی از یک کشور و جامعه ی آباد وسربلند و دارای نشانه های پیشرفت مادی و معنوی تبدیل شود.

رهبر انقلاب اسلامی به بیان تلاش مسئولین خدمتگزار و حمایت ملت از آنان پرداختند و در پایان سخنانشان فرمودند: ملت ایران قوی و آبدیده شده است و قدرتهای متکبر و جابر جهان قادر به عقب راندن ملت ما از مواضع خود نیستند . ما اطمینان داریم که مردم مسلمان ایران با وحدت کلمه خود و تمسک به اسلام از الطاف و تأییدات الهی و همچنین رفاه مادی وکمال معنوی برخوردار خواهند شد.

پايگاه اطلاع‌رسانی دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آيت‌الله‌العظمی سيدعلی خامنه‌ای (مد‌ظله‌العالی) - مؤسسه پژوهشی فرهنگی انقلاب اسلامی