news/content
نسخه قابل چاپ
1384/02/21

قدردانی دفتر رهبر معظم انقلاب از استقبال کم‌نظیر مردم استان کرمان

دفتر رهبر معظم انقلاب با انتشار اطلاعیه‌ای از استقبال کم‌نظیر مردم استان کرمان از حضرت آیت‌الله خامنه‌ای تجلیل و تشکر کرد.
در این اطلاعیه آمده است: کرمان، دیار کریمان با مردم مؤمن، بافرهنگ و صبور خویش در استقبال حقیقتاً وصف‌ناپذیر از رهبر معظم انقلاب، تاریخ کهن آن دیار را شکوه و جلال دیگری بخشید. استقبال پرطراوت و فراموش‌ناشدنی مردم کرمان از حضرت آیت‌الله خامنه‌ای که در شهرهای زرند، بم، جیرفت، رفسنجان و همچنین در دیدارهای صمیمانه‌ی ایشان با فرهنگیان و معلمان، نخبگان، دانشجویان، استادان، روحانیان، کارگران، خانواده‌ی معظم شهدا و دیگر قشرهای مردم استان استمرار یافت، پیوند عمیق مردم و رهبری را به عنوان رمز و راز سرفرازی و پایداری سرزمین ایران متجلی ساخت.
احساسات پرشور و عواطف محبت‌آمیز و بی‌دریغ مردم استان کرمان نسبت به رهبر معظم انقلاب همچنین نشان داد که ملت شریف و آگاه ایران، همچنان بیدار و پرشور و پراستقامت اهداف سعادت‌بخش مادی و معنوی خود را در متن اسلام عزیز و انقلاب کبیر اسلامی پیگیری می‌کند.
دفتر مقام معظم رهبری با تکریم و احترام عمیق نسبت به آحاد مردم فهیم و بافرهنگ استان کرمان امیدوار است با تلاش بیشتر و بی‌وقفه مسئولان کشوری و استانی روند حل مشکلات این منطقه شتاب گیرد و تصمیماتی که در پرتو سفر رهبر معظم انقلاب به این استان اتخاذ شده و می‌شود، در مدت‌زمانی معقول و مناسب جامه‌ی ‌عمل بپوشد.
دفتر رهبر انقلاب در پایان از روحانیان آگاه، شخصیت‌های برجسته‌ی علمی و فرهنگی، وزیران و مسئولان دستگاه‌های کشوری که در این سفر حضرت آیت‌الله خامنه‌ای را همراهی کردند، نمایندگان استان کرمان در مجلس، نماینده‌ی ولی فقیه و امام جمعه‌ی کرمان و استاندار فعال کرمان تشکر و قدردانی کرده است.

آخرین‌ها
پايگاه اطلاع‌رسانی دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آيت‌الله‌العظمی سيدعلی خامنه‌ای (مد‌ظله‌العالی) - مؤسسه پژوهشی فرهنگی انقلاب اسلامی