news/content
نسخه قابل چاپ
1371/07/02

انتصاب تیمسار سیف‌اللهی به فرماندهی نیروی انتظامی

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی امروز طی حکمی تیمسار سرتیپ رضا سیف‌اللهی را به سمت فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی منصوب فرمودند.
متن حکم مقام معظم رهبری و فرماندهی کل قوا به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم
تیمسار سرتیپ رضا سیف‌اللهی
با توجه به شایستگی و لیاقتی که در طول خدمات گذشته از شما به ظهور رسیده است و با عنایت به سوابق انقلابی و خدمات فداکارانه‌ی شما در مسئولیتهای خطیر نظامی و انتظامی، بنا به پیشنهاد وزیر محترم کشور شما را به فرماندهی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی منصوب میکنم.
وظایف مهم این نیرو که اهم آن حفظ نظم و امنیت در سراسر کشور و فضای برخوردار از آرامش و اطمینان برای هم‌میهنان است، ایجاب میکند که همه توانایی و تعهد خود را در کیفیت بخشیدن به فعالیتهای این نیرو و بهره‌گیری از همکاری عناصر کاردان و مؤمن و انقلابی بکار برید و آنچه را مسئولان پیشین فراهم آورده‌اند، مضاعف سازید. انتظار میرود که حضور شما در این مسئولیت مهم، کارآیی این نیرو را بسی افزونتر از پیش سازد.
لازم میدانم از خدمات تیمسار سرتیپ محمدسهرابی فرمانده پیشین نیروی انتظامی که تلاش مخلصانه‌اش در شکل بخشیدن به این سازمان نوبنیاد در خور تقدیر فراوان است، صمیمانه تشکر کنم و ضمن دعا و آرزوهای نیک، وی را به عضویت در گروه مشاوران نظامی فرمانده کل قوا منصوب نمایم.
خداوند  به همه‌ی شما توفیق عنایت فرماید.
سیدعلی خامنه‌ای
  2 مهر 1371

آخرین‌ها
پايگاه اطلاع‌رسانی دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آيت‌الله‌العظمی سيدعلی خامنه‌ای (مد‌ظله‌العالی) - مؤسسه پژوهشی فرهنگی انقلاب اسلامی