news/treeDigram/view


    نمودار کلان | بیانات رهبر انقلاب درباره‌ مسئله «اتحاد ملی» 29/11/1402

    حضرت آیت‌الله خامنه‌ای: «عزیزان من! ما با اتّحاد و با ید واحده بودن مبارزه کردیم، با ید واحده بودن پیروز شدیم، با ید واحده بودن تا حالا ادامه داده‌ایم، باید بعد از این هم با ید واحده بودن حرکت کنیم. اختلافات سلیقه‌ای و سیاسی و این حرفها نباید در وحدت ملّی ملّت ایران در مقابل دشمنان تأثیری بگذارد.» ۱۴۰۲/۱۱/۲۹

    اتحاد ملی یکی از موضوعات برجسته در اندیشه‌ی سیاسی رهبر معظم انقلاب اسلامی است و تحکیم و تقویتِ وحدت و انسجام ملی همواره یکی از مطالبات جدی ایشان از همگان بوده است. موضوعی که طی دو سال اخیر با تأکید بیشتری از سوی ایشان مورد توجه قرار گرفته است.

    رسانه‌ی KHAMENEI.IR، در آستانه انتخابات یازدهم اسفند و در پی مطالبه‌ی اخیر حضرت آیت‌الله خامنه‌ای بر موضوع اتحاد ملی، نمودار درختیِ جامع حاصل از بررسی و دسته‌بندیِ مجموعه بیانات ایشان در اینباره طی سالیان مختلف را تهیه و منتشر کرد.

    این نمودار کلان، حاصل بررسی، تحلیل، دسته‌بندی و نمایه‌سازیِ مجموعه بیانات حضرت آیت‌الله خامنه‌ای درباره‌ی این موضوع با حجم بیش از ۲۵ هزار کلمه است که با روش تحلیلِ بیانات براساس «ساختار ظاهری و سلسه‌مراتبیِ متن» در دسترس مخاطبان و پژوهشگران قرار میگیرد.

    جامعیت، دسته‌بندی و گزارشِ اطلاعات براساس منطوق کلامِ گوینده و برخورداری از ضابطه‌ی روشیِ دقیق در دسته‌بندی محتوا از جمله مزیت‌ها و خصوصیات این محصول است.


    دریافت نسخه PDF - نمودار کلان | بیانات رهبر انقلاب درباره‌ مسئله «اتحاد ملی» [ حجم فایل : 1971 کیلوبایت ]

    پايگاه اطلاع‌رسانی دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آيت‌الله‌العظمی سيدعلی خامنه‌ای (مد‌ظله‌العالی) - مؤسسه پژوهشی فرهنگی انقلاب اسلامی