news/treeDigram/view


    پاورپوینت | شروط تحقق و الزامات جهاد اقتصادی 29/10/1390

    با توجه به نامگذاری سال ۱۳۹۰ با عنوان سال «جهاد اقتصادی» پایگاه اطلاع ‌رسانی khamenei.ir اقدام به تولید و انتشار مجموعه سه‌گانه پاورپوینت‌هایی با موضوع «جهاد اقتصادی» مینماید.

    قسمت اول این مجموعه به موضوع «وظایف دولت و مردم» اختصاص داشت که چندی پیش منتشر گردید. در آن مجموعه به دسته‌بندی و تبیین کارویژه‌های مطرح شده توسط رهبر معظم انقلاب برای اقشار گوناگون مردم پرداخته شده است.

    بخش دوم این مجموعه با موضوع «شروط تحقق و الزامات جهاد اقتصادی» و با هدف روشن‌تر ساختن «وظایف عمومی  و همگانی مردم و مسئولین» منتشر میگردد.

    تحقق جهاد اقتصادی مستلزم فراهم آمدن ویژگی‌ها و شرایطی است که در این مجموعه از آن با عنوان «شروط تحقق جهاد اقتصادی» یاد شده است. علاوه براین برای حرکت صحیح و همه‌‌جانبه کشور در مسیر جهاد اقتصادی، انجام مجموعه اقدامات و برنامه‌هایی نیز ضروری به نظر میرسد که در مورد آن‌ها تعبیر «الزامات» به‌کار رفته است. در یک جمع‌بندی کلی و اجمالی میتوان شروط تحقق جهاد اقتصادی را ناظر به «جنبه‌های فرهنگی و گفتمانی» و الزامات جهاد اقتصادی را ناظر به «جنبه‌های برنامه‌ای، اجرایی و کارکردیِ» موضوع دانست.

    گفتنی است تمامی مطالب این مجموعه از بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی در سال ۱۳۹۰ استخراج شده است.


    دریافت نسخه پاورپوینت - شروط تحقق و الزامات جهاد اقتصادی [ حجم فایل : 996 کیلوبایت ]

    پايگاه اطلاع‌رسانی دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آيت‌الله‌العظمی سيدعلی خامنه‌ای (مد‌ظله‌العالی) - مؤسسه پژوهشی فرهنگی انقلاب اسلامی