news/content
1403/03/04

گفت‌وگو با شیخ عیسی قاسم در مراسم بزرگداشت رئیس جمهور شهید در حرم حضرت معصومه سلام الله علیها

به مناسبت درگذشت شهادت گونه رئیس جمهور، وزیر امور خارجه، امام جمعه تبریز، استاندار آذربایجان شرقی و دیگر همراهان، مجلس بزرگداشتی از جانب رهبر معظم انقلاب اسلامی چهارشنبه (۱۴۰۳/۳/۲) بعد از نماز مغرب و عشاء در شبستان امام خمینی(ره) حرم حضرت معصومه(س) برگزار شد.
رسانه KHAMENEI.IR در حاشیه این مراسم گفت‌وگویی با شیخ عیسی قاسم، رهبر شیعیان بحرین داشته است.


http://farsi.khamenei.ir/themes/fa_def/images/home/rect-1-n.gif شیخ عیسی قاسم:
* خداوند عزوجل، عزت ولی‌اش را در امت اسلامی و در کل جهان ظاهر میکند و خداوند به دلیل قرب و نزدیکی که این مرد ان‌شاءالله به او داشته است، خواست عزتش را به همه جهانیان نشان دهد.

عظمت بعضی شخصیت‌هاى بزرگ، مخصوصاً آن‌هایی که بازتاب ایمانی و صداقت ایمانی دارند، قلبی که به خداوند عزوجل مرتبط است، روحی که به سمت خداوند عزوجل جذب شده است.

همه‌ی این موارد جذابیت خاصی به شخصیت می‌دهد و مرحوم عزیزمان، ریاست جمهوری محترم و وزیر خارجه دو شخصیتی هستند که کاملاً اسلامی ساخته شدند و همچنان که خورشید ما را به سمت نورش می‌کِشد و ماه ما را به سمت بازتاب نورش می‌کِشد همانا این شخصیت‌ها ما را ناخواسته به سمت خودشان می‌کِشند و جذب خودشان می‌کنند.
فیلم مربوط به دیگران: خداوند میخواست عزت شهید رئیسی را به جهانیان نشان دهد

با توجه به پهنای باند اینترنت خود ، می توانید این فیلم را با کیفیت های مختلف زیر دریافت نمایید :
برچسب‌ها: شیخ عیسی قاسم؛
لطفاً نظر خود را بنویسید:

کدامنیتی : *
اعدادي را که مي بینيد ، وارد کنید
*
پايگاه اطلاع‌رسانی دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آيت‌الله‌العظمی سيدعلی خامنه‌ای (مد‌ظله‌العالی) - مؤسسه پژوهشی فرهنگی انقلاب اسلامی