news/photo/album
1395/8/1نسخه قابل چاپ
از مجموعه لوح «شهدای انقلاب اسلامی»

پلاک | شهید مدافع حرم مهدی نوروزی

 رهبر انقلاب اسلامی: «واقعاً باید قدر جوانان مؤمن و انقلابی را همه بدانند، همه؛ این جوانان مؤمن و انقلابیاند که روز خطر سینه سپر میکنند، هشت سال جنگ تحمیلی میروند توی میدان؛ اینها هستند. افرادی که نسبت به این جوانها با چشم بدبینی نگاه میکنند یـا مـــردم را بـدبیــن میکننــد، بـه اســـتقلال کشــور و پیشرفت کشور و به انقلاب اسلامی خدمت نمیکنند. این جوانها را باید حفظ کرد، باید از اینها قدردانی کرد.» ۱۳۹۲/۱۲/۱۵
پایگاه اطلاع‌رسانی KHAMENEI.IR بنا دارد مجموعه پوسترهای «پلاک» را با موضوع «شهدای انقلاب اسلامی» در مناسبت‌های مرتبط منتشر نماید. سومین طرح از این مجموعه، هم‌زمان با ایام عزای سرور و سالار شهیدان و یاران باوفایشان که در دفاع از حریم اهل‌بیت رسول خدا (صلی‌الله‌علیه‌وآله) فروگذار نکردند، درباره شهید مدافع حرم، شهید مهدی نوروزی منتشر می‌شود.
شهید مهدی نوروزی، در بیستم دی‌ماه ۱۳۹۳ در سن ۳۲ سالگی در جریان مبارزه با تروریست‌های تکفیری و در دفاع از حرمین عسکریین در شهر سامرای عراق به فوز شهادت نایل آمد.
 
در این رابطه بخوانید :
لطفاً نظر خود را بنویسید:
نام :


پست الکترونیکی :


نظر شما : *
نظرات مخاطبان : [ تعداد نظرات منتشره : 2 نظر ]
رضا ،
1395-08-02 - 11:05

عاشق حضرت آقا بود
در سفر حضرت آقا به کرمانشاه بارها برای دیدار تلاش کرد و بالاخره در یکی از دیدارهای خاص با حضور جمعی محدو د موفق به دیدار با ایشان شد.
سر از پا نمی شناخت. بعد از این دیدار هر وقت برای ماموریت به تهران می آمد با ایجاد ارتباط با محافظین تلاش می کرد در یکی از برنامه های دیدار شرکت نماید.
روحش شاد و پر رهرو باد. ان شاالله
مجتبی ،
1395-08-01 - 21:53

کلنا عباسک یا زینب
سال 1403
پايگاه اطلاع‌رسانی دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آيت‌الله‌العظمی سيدعلی خامنه‌ای (مد‌ظله‌العالی) - مؤسسه پژوهشی فرهنگی انقلاب اسلامی