news/photo/album
پیوندهای مرتبطبستهبسته
1394/8/10نسخه قابل چاپ
مجوعه پوستر سفرهای استانی رهبر انقلاب

«ایرانِ عزیز» | ۴. آذرباریجان غربی؛ این مردم هوشمند و صمیمی

«ما به این مردم مؤمن و پرشور، مخلص و صمیمى، فعّال و مبارز، مقاوم در مقابل دشمن، هوشمند از لحاظ سیاسى و داراى ظرفیت همزیستى ادیان و مذاهب با یکدیگر، افتخار مى‌کنیم.»
در سالروز سفر رهبر انقلاب به استان آذربایجان غربى در شهریور ماه ۱۳۷۵، پایگاه اطلاع رسانی KHAMENEI.IR، پوستری دیگر از مجموعه‌ی «ایرانِ عزیز» را با موضوع سفرهای استانی رهبر انقلاب اسلامی منتشر می‌کند. این پوستر تنها جلوه‌ی کوچکی از خاطرات به یاد ماندنی دیدارهای حضرت آیت‌الله خامنه‌ای و مردم شهرهای مختلف و اقشار گوناگون استان آذربایجان غربى است...
دریافت فایل PDF
 
 
در این رابطه بخوانید :
لطفاً نظر خود را بنویسید:
نام :


پست الکترونیکی :


نظر شما : *
نظرات مخاطبان : [ تعداد نظرات منتشره : 4 نظر ]
علیرضا ،
1394-08-11 - 15:42

سلام باتشکر, متاسفانه کیفیت تصاویر خیلی کم است.لطفا عکسهای بهتر و بیشتری را از این سفر ها قرار دهید.خیلی ممنون.
پاسخ KHAMENEI.IR :
سلام علیکم. برای دریافت فایل با کیفیت بالا، بر روی تصویر کلیک کنید و یا نسخه‌ی PDF را دریافت نمایید.
ایرانی ،
1394-08-11 - 15:39

باسلام و عرض خسته نباشید خدمت شما عزیزان زحمتکش.طرح های ایران عزیز فوق‌العاده و خوب اند اما بهتر است آلبوم کامل عکسها,فیلم های گزیده و فایل صوتی این سفر هارا هم در دسترس عموم قرار دهید,چرا که عکسها و فیلم های دهه های هفتاد و شصت در این سایت خیلی کم است.به عنوان مثال از سال ۷۴هیچ عکسی در قسمت عکسهای این سایت وجود ندارد.به هرحال آن روزها هم برای ما خاطرات خوب خودش را دارد.با تشکر فراوان از زحمات شما عزیزان.
،
1394-08-11 - 14:03

سلام خسته نباشید خیلی خوبه
محمد ،
1394-08-11 - 11:56

با سلام
حقیقت قضیه میخوام بگم سالروز سفر حضرت اقا به استان خراسان شمالی رو اصلا پوشش ندادید . واقعا دلمون می خواست استان ما هم دیده بشه که چطور پذیرای آقاشون و مقتداشون بودن این مردم .
با تشکر
سال 1403
پايگاه اطلاع‌رسانی دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آيت‌الله‌العظمی سيدعلی خامنه‌ای (مد‌ظله‌العالی) - مؤسسه پژوهشی فرهنگی انقلاب اسلامی