news/content
نسخه قابل چاپ
1388/02/24

نمایندگان کرد: رهبر معظم انقلاب شادی را به کردها برای ارمغان آورد/ بازتاب

نمایندگان کرد مجلس:
رهبر معظم انقلاب شادی را به کردها به ارمغان آورد

ایرنا: نمایندگان تعدادی از شهرهای کردنشین غرب کشور با ارسال نامه ای به محضر رهبر معظم انقلاب تاکید کرده اند: حضور گرم و صمیمی حضرتعالی شادی را به مردم کرد کشور به ارمغان آورده است.

در این نامه که ازسوی نمایندگان شهرستانهای پیرانشهر، سردشت، بوکان، مهاباد، جوانرود، روانسر و ثلاث باباجانی به محضر ولی امر مسلمین نوشته شده آمده است: امروز نه تنها مردم استان کردستان شاد هستند، بلکه مردم در شهرهای سردشت، پیرانشهر، بوکان، مهاباد و اشنویه در آذربایجان غربی نیز پایکوبی می کنند و مردم پاوه، جوانرود، روانسر و ثلاث باباجانی نیز از شادی هلهله می کنند.

در ادامه این نامه از حضور رهبر معظم انقلابدر کردستان به عنوان یکی از برکات الهی یاد شده و خطاب به ولی امر مسلمین آمده است: درود خدای رحمان بر شما که شادی را برای مردم ما به ارمغان آورده اید.

در بخش دیگری از این نامه آمده است: هر چند شهرستانهای سردشت، پیرانشهر، بوکان، مهاباد، اشنویه، پاوه، جوانرود، روانسر و ثلاث باباجانی در تقسیمات کشوری تابع استان کردستان نیستند، اما به لحاظ فرهنگی و آداب سنن وجه مشترکی دارند، فلذا امید واثق داریم در این سفر پر خیر و برکت ما نیز بهره کافی از برکات آن برده باشیم.

در ادامه نامه با تقدیر از خدمات ارزشمند انقلاب اسلامی در شهرستانهای کردنشین لزوم افزایش سرمایه گذاریهای دولتی، توسعه زیر ساختهای اقتصادی، ایجاد تسهیلات لازم برای افزایش درآمد و اشتغال جوانان با نظر و فرمان رهبر معظم انقلاب درخواست شده است.

پايگاه اطلاع‌رسانی دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آيت‌الله‌العظمی سيدعلی خامنه‌ای (مد‌ظله‌العالی) - مؤسسه پژوهشی فرهنگی انقلاب اسلامی