news/content
نسخه قابل چاپ
1388/02/23

سخنان رهبر معظم انقلاب تمام کننده تمام بحث‌ها در کردستان است / گفت و گو

نماینده سقز و بانه:
سخنان رهبر معظم انقلاب تمام کننده تمام بحث‌ها در کردستان است 
 
 
نماینده مردم سقز و بانه در مجلس شورای اسلامی گفت: فرمایشات روز گذشته رهبر معظم انقلاب اسلامی در جمع مردم شریف کردستان، تمام کننده و کامل کننده تمامی بحث‌ها در این استان است.

فخرالدین حیدری در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب اسلامی درباره حرام شرعی و غیرقانونی بودن تفرقه افکنی میان مسلمانان گفت: این سخن رهبر معظم انقلاب پاسخ بسیار خوبی برای همه کسانی است که با دامن زدن به اختلافات مربوط به مباحث شیعه و سنی، قصد تفرقه‌افکنی میان امت اسلامی را دارند.

وی تصریح کرد:‌ این سخن مقام معظم رهبری به افراطی‌گری چه در میان شیعیان و چه در میان اهل سنت پایان می‌دهد و بساط دشمنان ایران اسلامی را برخواهد چید.

نماینده مردم سقز و بانه در مجلس شورای اسلامی با اشاره به لزوم حفظ اتحاد و وحدت بین مسلمانان افزود:‌ مباحث مربوط به شیعه و سنی یکی از مهم‌ترین موضوعاتی بود که پیش از این برای ایجاد تفرقه دستاویز دشمنان قرار می‌گرفت و با توجه به سخنان مقام معظم رهبری وظیفه داریم که مانع از دامن زدن به این مباحث شویم.

وی همچنین گفت: رهبر معظم انقلاب اسلامی تمام آن چیزی را که باید درباره کردستان گفته می‌شد چه درباره اتحاد ملی و چه درباره فرهنگی بودن کردستان و چه درباره مشکلات و موانع پیش روی توسعه استان بیان کردند و حجت را بر همه تمام کردند.

حیدری سفر ایشان را نقطه عطفی برای کردستان دانست و اظهار امیدواری کرد که برکات وجود ایشان در این استان به زودی نمایان شود.

پايگاه اطلاع‌رسانی دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آيت‌الله‌العظمی سيدعلی خامنه‌ای (مد‌ظله‌العالی) - مؤسسه پژوهشی فرهنگی انقلاب اسلامی