news/content
نسخه قابل چاپ
1388/02/22

استقبال گسترده مردم کردستان از رهبر معظم انقلاب / گفت و گو

در گفت‌وگو با نمایندگان مجلس شورای اسلامی بررسی شد:
استقبال گسترده مردم کردستان از رهبر معظم انقلاب

مردم کردستان امروز با استقبال گرم و پرشور خود از رهبر معظم انقلاب اسلامی ثابت کردند که آنها همواره به مبانی نظام مقدس جمهوری اسلامی وفادارند بوده و به رهبر فرزانه انقلاب اسلامی عشق و ارادت دارند.

برخی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس، استقبال مردم از رهبر معظم انقلاب اسلامی را ارزیابی کردند:

حاجی‌بابایی: استقبال مردم کردستان دشمنان را مأیوس کرد
حمیدرضا حاجی‌بابایی نیز حضور مردم کردستان در استقبال از رهبر معظم انقلاب را حماسه توصیف کرد و افزود: استقبال از ایشان موجی از انرژی مثبت را در کشور ایجاد کرد و دشمنان اسلام و کسانی که علیه نظام فعالیت می‌کنند و به دنبال تفرقه هستند را نا امید کرد.
وی افزود: برق نگاه شرکت کنندگان و اشک شوق استقبال کنندگان از رهبر معظم انقلاب نشان می‌دهد که یک عشق ویژه بین رهبری و مردم کردستان وجود دارد و این را کسانی درک می‌کنند که به عمق افکار رهبری واقفند.
نماینده مردم همدان تصریح کرد: امروز یکی دیگر از برگ‌های زرین نظام جمهوری اسلامی ایران رقم خورد و جای هیچ‌گونه ابهام و خلائی را برای دشمنان باقی نگذاشت.

رهبر: تحکیم وحدت شیعه و سنی
همچنین رئیس مجمع نمایندگان روحانی مجلس نیز درباره استقبال مردم کردستان از رهبرمعظم انقلاب تصریح کرد: استقبال مردم کردستان چه شیعه و چه سنی، از رهبر معظم انقلاب اسلامی نشان از حسن نیت و شعور سیاسی مردم این استان دارد.
محمد تقی رهبر نماینده اصفهان در مجلس شورای اسلامی سفر رهبر معظم انقلاب به سرزمین کردستان را سفری دانست که در تحکیم وحدت تشیع و تسنن بسیار موثر است.

جهانگیرزاده: حضور رهبری در کردستان فصل جدیدی از تاریخ این استان را رقم می‌زند
نماینده مردم ارومیه در مجلش شورای اسلامی نیز با اشاره به حضور مقام معظم رهبری در کردستان تصریح کرد: حضور رهبر معظم انقلاب اسلامی در کردستان فصل جدیدی از تاریخ این استان را رقم می‌زند.
جواد جهانگیرزاده با اشاره استقبال گسترده مردم کردستان از رهبر معظم انقلاب اسلامی گفت: امروز علاوه بر عنصر میهن دوستی، عنصری به نام اشتیاق و عشق به رهبری را هم باید به ویژگی‌های مردم کردستان بیافزاییم.
وی تأکید کرد: رهبر معظم انقلاب اسلامی با حضور خود در کردستان و مردم این استان با استقبال گرم و پرشور خود از ایشان می‌خواهند اثبات کنند که تصور دشمنان از کردستان کاملاً اشتباه است و جانفشانی و میهن دوستی مردم این سرزمین برای ابقای حاکمیت ملی قطعاً از دیگران کمتر نیست.
نماینده مجلس هشتم تصریح کرد: مقام معظم رهبری با حضور خود در کردستان ثابت کردند که مناطقی که گاهی گمان می‌شود به لحاظ سیاسی از نظام دور هستند بیشتر مورد توجه ایشان قرار دارند.

باهنر: استقبال نشانه علقه مردم کردستان به نظام است
نایب رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: مردم کردستان استقبال گرم و بی‌نظیری را از رهبر معظم انقلاب به عمل آوردند که این نشان از علقه و وابستگی این مردم به پایه‌های نظام جمهوری اسلامی ایران دارد.
محمد رضا باهنر سفر مقام معظم رهبری به کردستان را هم از باب موقعیت مکانی و هم زمانی بسیار مهم ارزیابی و خاطرنشان کرد: مجرد از همه این مباحث، خود این اقدام نیز اقدامی دقیق و حساب شده و به موقع است. به ویژه با استقبال گرمی که مردم کردستان از رهبر معظم انقلاب انجام دادند من فکر می‌کنم خود این سفر منهای سخنرانی‌ها و دیدارها و... بار مثبتی را برای مردم کردستان و نظام جمهوری اسلامی ایران خواهد داشت.

پايگاه اطلاع‌رسانی دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آيت‌الله‌العظمی سيدعلی خامنه‌ای (مد‌ظله‌العالی) - مؤسسه پژوهشی فرهنگی انقلاب اسلامی