news/content
نسخه قابل چاپ
1388/02/22

خطه کردستان، جلوه ای زیبا از پیوند قلبی ملت و رهبری/ حاشیه

خطه کردستان، جلوه ای زیبا از پیوند قلبی ملت و رهبری

هموطنان کرد، این دلیرمردان سلحشور و مرزبانان همیشه هوشیار در اوج میهمان نوازی و محبت، از رهبر عظیم الشان انقلاب اسلامی استقبال کردند.

به گزارش شبکه خبر، نخستین روز سفر حضرت آیت الله خامنه ای به استان کردستان، به جلوه ای زیبا از پیوند عمیق و قلبی ملت و رهبری تبدیل شد.

بر اساس این گزارش، رهبر معظم انقلاب اسلامی در میان جمعیت بی شمار استقبال کننده در سنندج احاطه شدند و حلقه وصل یار کامل شد.

خودروی حامل حضرت آیت الله خامنه ای در حلقه مهر و محبت مردم ولایت مدار و خون گرم کردستان قرار گرفت و یکی از صحنه های کم نظیر عشق بازی با محبوب و مراد رقم خورد.

مسیر خیابان پاسداران تا میدان آزادی محل سخنرانی رهبر معظم انقلاب اسلامی مملو از جمعیت بود و این در حالی بود که جمعیت مشتاق دیگری در میدان آزادی برای دیدار با رهبر خود لحظه شماری می کردند.

شور و شعف، مردان، زنان، جوانان و نوجوانان خطه کردستان که سال ها در انتظار این سفر بوده اند در استقبال از رهبر معظم انقلاب اسلامی وصف ناشدنی بود.

مردم کردستان بر پایه اعتقادات و آدام و رسوم دیرینه خود برای ورود رهبر معظم انقلاب اسلامی به شهر و دیارشان به صورت خودجوش آئین های خاصی برپا کرده اند.

پايگاه اطلاع‌رسانی دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آيت‌الله‌العظمی سيدعلی خامنه‌ای (مد‌ظله‌العالی) - مؤسسه پژوهشی فرهنگی انقلاب اسلامی