news/content
نسخه قابل چاپ
1388/02/22

مردم کردستان همواره لبیک گوی ندای رهبر معظم انقلاب هستند / بازتاب

نماینده مقام معظم رهبری در کردستان:

مردم کردستان همواره لبیک گوی ندای رهبر معظم انقلاب هستند

خبرگزاری فارس: نماینده مقام معظم رهبری در کردستان گفت: مردم این استان همواره لبیک‌گوی ندای رهبر معظم انقلاب اسلامی بوده و تا پای جان از این نظام دفاع می‌کنند.

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، حجت‌الاسلام سیدموسی موسوی ظهر امروز در دیدار رهبر معظم انقلاب با مردم کردستان در میدان آزادی سنندج اظهار داشت: مردم کردستان از ابتدای انقلاب تاکنون پا در رکاب نظام بوده‌اند و با حضور در تمام عرصه‌های این حکومت، وفاداری خود را نسبت به نظام اسلامی به اثبات رسانده‌اند.

وی افزود: مردم این استان در تمام فراز و نشیب‌ها با این انقلاب همراه و همگام بوده‌اند و اکنون نیز با این استقبال پرشور از مقام عظمای ولایت برگ زرین دیگری را بر افتخارات خود افزودند.

نماینده مقام معظم رهبری در کردستان با بیان اینکه ارادت و محبت مردم نسبت به مقام معظم رهبری عمقی و از روی صفا و صمیمیت است، اذعان داشت: هیچ چیزی نمی‌تواند عمق شور و اشتیاق مردم این استان را به تصویر کشیده و یا بر روی کاغذ بیاورد.

موسوی تقدیم 5 هزار و 400 شهید و 7 هزار و 700 جانباز کردستانی را نشان از وفاداری ملت بزرگ کرد به این نظام عنوان و تصریح کرد: در حال حاضر نیز بیش از 440 هزار نفر از اقشار مختلف مردم استان عضو بسیج هستند.

پايگاه اطلاع‌رسانی دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آيت‌الله‌العظمی سيدعلی خامنه‌ای (مد‌ظله‌العالی) - مؤسسه پژوهشی فرهنگی انقلاب اسلامی