news/content
نسخه قابل چاپ
1388/02/21

گفتگو / سفر رهبر انقلاب به کردستان، پایانی بر فضاسازی رسانه‌های غرب است

فرماندار سنندج:
سفر رهبر انقلاب به کردستان، پایانی بر فضاسازی رسانه‌های غرب است

فرماندار شهرستان سنندج گفت: بعد فرهنگی سفر رهبر معظم انقلاب به کردستان بر سایر ابعاد آن برتری دارد، چرا که در طول سال‌های اخیر رسانه‌های غرب تلاش گسترده‌ای را برای دامن زدن به مسائل مذهبی و اختلافات قومیتی در داخل ایران و به ویژه در منطقه کردستان آغاز کرده‌اند و تصمیم رهبر انقلاب برای سفر به کردستان، آب سردی است بر فتنه‌های قومیتی که غرب در تلاش برای راه انداختن آن است.

محمدتقی حیدری در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، افزود: با توجه به مرزی بودن استان کردستان و با توجه به هجمه‌ای که رسانه‌های غربی علیه منطقه کردستان ایران اعمال می‌کنند می‌توان گفت سفر رهبر معظم انقلاب به این استان به بسیاری از بدبینی‌ها پایان می‌دهد و شانتاژ رسانه‌یی غرب را خنثی می‌کند.

وی در ادامه ضمن یادآوری سفرهای قبلی رهبر معظم انقلاب به استان کردستان خاطرنشان کرد: این سفر نشان می‌دهد که در نگاه رهبر معظم انقلاب، و برخلاف آن‌چه که رسانه‌های غربی القا می‌کنند، استان کردستان نه تنها با سایر استان‌های کشور فرقی ندارد بلکه از اهمیت و جایگاه ویژه‌ای برخوردار است.

فرماندار شهرستان سنندج درباره شور عمومی مردم نسبت به حضور رهبر معظم انقلاب در استان کردستان توضیح داد: تماس‌هایی که مردم با نهاد فرمانداری می‌گیرند، سخنانی که از سوی آن‌ها در محافل و مجامع شنیده می‌شود، نشان می‌دهد که شور و شوق عمومی برای استقبال از رهبر معظم انقلاب بسیار بالاست و به نظر می‌رسد شاهد یکی از بی‌نظیرترین استقبال‌های مردم استان‌ها از یکی از مسوولان انقلاب باشیم.

ایسنا – 19:51

پايگاه اطلاع‌رسانی دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آيت‌الله‌العظمی سيدعلی خامنه‌ای (مد‌ظله‌العالی) - مؤسسه پژوهشی فرهنگی انقلاب اسلامی