newspart/index2
شهید بهشتی‏ / حزب جمهوری/حزب جمهوری اسلامی/هفت تیر /7تیر/انفجار حزب جمهوری / آیت‌الله بهشتی/سید محمد حسین بهشتی
طراحی این صفحه تغییر کرده است، برای ارجاع به صفحه‌ی قبلی اینجا کلیک کنید.
شهید بهشتی‏

البته بعد از انقلاب، شهید مظلوم آیت‏اللّه بهشتی (رضوان الله تعالی علیه) و بقیه‏ی آقایان عزیز و محترمی که در کار قضائی، با ایشان همکاری داشتند، خیلی زحمت کشیدند و چقدر بجاست که به مناسبت این ایام، یاد آن شهید بزرگوار را که با ابتکار و همت و مدیریت قوی خود، خیلی کارها را شروع کرد و راه انداخت، گرامی بداریم. بقیه‏ی آقایانی هم که با ایشان بودند، ما از نزدیک شاهد بودیم که خیلی کار و تلاش کردند؛ لیکن جبران آن گذشته‏ی طولانیِ خراب، حقیقتاً دشوار است.
هر مظلومی باید احساس کند که پناهگاهی وجود دارد1369/04/04

لینک ثابت
شهید بهشتی‏

البته بعد از انقلاب، شهید مظلوم آیت‌اللّه بهشتی (رضوان الله تعالی علیه) و بقیه‌ی آقایان عزیز و محترمی كه در كار قضائی، با ایشان همكاری داشتند، خیلی زحمت كشیدند و چقدر بجاست كه به مناسبت این ایام، یاد آن شهید بزرگوار را كه با ابتكار و همت و مدیریت قوی خود، خیلی كارها را شروع كرد و راه انداخت، گرامی بداریم. بقیه‌ی آقایانی هم كه با ایشان بودند، ما از نزدیك شاهد بودیم كه خیلی كار و تلاش كردند؛ لیكن جبران آن گذشته‌ی طولانیِ خراب، حقیقتاً دشوار است.
هر مظلومی باید احساس كند كه پناهگاهی وجود دارد1369/04/04

لینک ثابت
پايگاه اطلاع‌رسانی دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آيت‌الله‌العظمی سيدعلی خامنه‌ای (مد‌ظله‌العالی) - مؤسسه پژوهشی فرهنگی انقلاب اسلامی