news/content
نسخه قابل چاپ
1369/10/12

ورود رهبر انقلاب به استان ایلام و استقبال مردم از ایشان

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر انقلاب اسلامی جهت انجام دیدارهایی با طبقات مختلف مردم و عشایر استان ایلام ظهرامروز (چهارشنبه) وارد شهر ایلام شدند و ازسوی مردم با ایمان و شهیدپرور این شهر مقاوم و مقامات استان مورد استقبال قرارگرفتند.
هزاران تن از اهالی هیجان زده ایلام و مناطق اطراف آن که از ساعتها قبل در مدخل شهر و خیابانهای اصلی آن اجتماع کرده بودند با ابراز احساسات مخلصانه و پرشور خود مقدم حضرت آیت الله خامنه‌ای را گرامی داشتند.
استقبال گرم و زایدالوصف مردم ایلام از رهبر انقلاب در شرایطی که بارندگی شدید جریان داشت از عمق عشق و علاقه ی مردم به مقام معظم رهبری حکایت می کرد.
مردان، زنان و جوانانایلامی درحالی که شعار می دادند: «صل علی محمد - بوی خمینی آمد. »و «دست خدا بر سر ماست ـ خامنه‌ای رهبر ماست» اتومبیل حامل حضرت آیت الله خامنه‌ای را درمیان خودگرفتند و احساسات پاک و شور و شعف خویش را نسبت به مقام معظم ولایت فقیه ابرازداشتند.
ازدحام جمعیت در میدان «شهید کشوری» شهر ایلام به حدی بود که ادامه ی حرکت اتومبیل حامل رهبر انقلاب از میان استقبال کنندگان ممکن نشد و ناگزیر مسیرعبور آن تغییر یافت.
این گزارش همچنین حاکیست حضرت آیت الله خامنه‌ای در مسیرخود از باختران به ایلام در شهرهای ایوان و چوار و روستاهای اطراف آن مورداستقبال گسترده مردم این مناطق قرارگرفتند. عزیمت مقام معظم رهبری به استان ایلام در چارچوب تصمیم معظم له به انجام مسافرت‌هایی به سراسر کشور بویژه مناطق محروم جهت ارتباط مستقیم با مردم و مشاهده مسائل آنان از نزدیک صورت گرفته است.

آخرین‌ها
پايگاه اطلاع‌رسانی دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آيت‌الله‌العظمی سيدعلی خامنه‌ای (مد‌ظله‌العالی) - مؤسسه پژوهشی فرهنگی انقلاب اسلامی