news/content
پیوندهای مرتبطبياناتبيانات
نسخه قابل چاپ
1375/03/03

برگزاری اولین مرحله مانور ولایت با حضور فرمانده کل قوا

اولین مرحله از انجام مانور عظیم "ولایت" در منطقه کوشک نصرت قم عصر امروز همزمان با سالروز آزادسازی خرمشهر طی مراسم ویژه‌ای که در آن دویست هزار تن از نیروهای عملیاتی نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران آرایش نظامی به خود گرفته بودند، با شرکت حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی و فرمانده کل قوا برگزار شد.

در آغاز این مراسم فرمانده کل قوا ابتدا در برابر یادواره شهدا حضور یافتند و با قرائت فاتحه نسبت به مقام شامخ شهدای اسلام بویژه شهدای انقلاب اسلامی و جنگ تحمیلی ادای احترام کردند.

در ادامه این مراسم حضرت آیت‌الله خامنه‌ای از یگانهای مسلح مستقر در منطقه‌ای به طول شش کیلومتر سان دیدند و ادوات زرهی و جنگ افزارهای نظامی شامل هلیکوپترهای جنگی و ترابری هوانیروز، تانکها و نفربرها و خودروهای نظامی را مورد بازدید قرار دادند.

مراسم سان و بازدید فرمانده کل قوا از نیروها و تجهیزات نظامی مستقر در این منطقه با یک دستگاه خودروی رو باز انجام شد و فرماندهان عالیرتبه نیروهای مسلح نیز معظم‌له را همراهی میکردند.

رهبر معظم انقلاب اسلامی آنگاه در جایگاه ویژه‌ای که به همین مناسبت برپا شده است استقرار یافتند و سرتیپ دادبین فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران در سخنان کوتاهی مقدم فرمانده کل قوا را به منطقه عملیاتی مانور عظیم ولایت گرامی داشت و طی آن بر اعلام آمادگی نیروهای عمل‌کننده برای دفاع از کیان با عظمت اسلام و انقلاب و تمامیت ارضی ایران اسلامی تحت فرماندهی حضرت آیت‌الله خامنه‌ای اعلام کرد.

در این مراسم پس از سخنان مهم فرمانده کل قوا، یگانهای مستقر در این منطقه و ستونهای زرهی و خودروهای سبک و سنگین نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران از مقابل کلام الله مجید و حضرت آیت‌الله خامنه‌ای فرمانده کل قوا رژه رفتند.

آخرین‌ها
پايگاه اطلاع‌رسانی دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آيت‌الله‌العظمی سيدعلی خامنه‌ای (مد‌ظله‌العالی) - مؤسسه پژوهشی فرهنگی انقلاب اسلامی