news/content
پیوندهای مرتبطعکسعکس
نسخه قابل چاپ
1387/12/20

دیدار رئیس جمهور آذربایجان با رهبر انقلاب

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای عصر امروز در دیدار آقای الهام علی‌اُف -رئیس‌جمهوری آذربایجان- مشترکات دو کشور را کم‌نظیر خواندند و با اشاره به روابط خوب تهران-باکو تأکید کردند: این روابط می‌تواند در زمینه‌های مختلف نزدیک‌تر، صمیمی‌تر و جدی‌تر شود.
ایشان مخالفت و تحریکات آمریکایی‌ها و صهیونیست‌ها را برای جلوگیری از گسترش مناسبات ایران و جمهوری آذربایجان یادآور شدند و افزودند: باید با قاطعیت و جدیّت با این کارشکنی‌ها برخورد کرد و با تکیه بر امکانات و زمینه‌های مشترک، روابط برادرانه را عمق و گسترش بیشتری داد.
در این دیدار که آقای احمدی‌نژاد -رئیس‌جمهور- نیز حضور داشت، رئیس‌جمهور آذربایجان دیدارهای امروز با مقامات ایران را بسیار موفقیت‌آمیز خواند و گفت: همه‌ی تلاش خود را برای گسترش روابط خوب دو کشور در تمامی عرصه‌ها به کار گرفته‌ایم.
آقای علی‌اُف با اشاره به تهدیدات مشترک که متوجه دو کشور است، گفت: برخی همچنان در تلاشند روابط دو کشور را تحت تأثیر قرار دهند، اما ما به هیچ کشور خارجی قدرت تأثیرگذاری و مداخله در روابط دوستانه‌ی آذربایجان و ایران را نخواهیم داد.

لطفاً نظر خود را بنویسید:

کدامنیتی : *
اعدادي را که مي بینيد ، وارد کنید
*
آخرین‌ها
پايگاه اطلاع‌رسانی دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آيت‌الله‌العظمی سيدعلی خامنه‌ای (مد‌ظله‌العالی) - مؤسسه پژوهشی فرهنگی انقلاب اسلامی