news/content
پیوندهای مرتبطعکسعکسفيلمفيلمفيلمفيلمصوتصوت
نسخه قابل چاپ
1403/03/05

مراسم بزرگداشت رئیس‌جمهور شهید و همراهان گرامی ایشان با حضور رهبر انقلاب

مراسم بزرگداشت شهدای خدمت، حجت الاسلام والمسلمین رئیسی، آقای دکتر امیر عبداللهیان، حجت الاسلام والمسلمین آل‌هاشم امام جمعه تبریز، آقای دکتر مالک رحمتی استاندار آذربایجان شرقی، سردار سیدمهدی موسوی فرمانده یگان حفاظت ریاست جمهوری و کادر پروازی؛ امیر سرتیپ دوم خلبان سید طاهر مصطفوی، امیر سرتیپ دوم خلبان محسن دریانوش و سرهنگ دوم فنی بهروز قدیمی صبح امروز در حسینیه امام خمینی(ره) با حضور رهبر انقلاب اسلامی برگزار شد.

در این مراسم هزاران نفر از اقشار مختلف مردم، خانواده‌های شهدا، سران قوا، مسئولان کشوری و لشکری، میهمانان خارجی به ویژه رئیس جمهور عراق و شمار دیگری از مقامات این کشور و همچنین سفیران کشورهای مختلف حضور داشتند، قاریان بین‌المللی به تلاوت آیاتی از قران و مداحان اهل‌بیت علیهم‌السلام به مداحی و ذکر مصیبت پرداختند.

در این مراسم حجت‌الاسلام رفیعی در سخنانی خدمت به مردم، اخلاص و توسل را سه ویژگی شهدای خدمت بویژه حجت‌الاسلام و المسلمین رئیسی برشمرد و گفت: براساس وعده الهی کسانی که عمل صالح و خدمت به مردم را خالصانه و صادقانه انجام دهند، خداوند محبت آنها را در دل مردم قرار می‌دهد و این موضوع را در تشییع باشکوه این شهدا دیدیم.

لطفاً نظر خود را بنویسید:

کدامنیتی : *
اعدادي را که مي بینيد ، وارد کنید
*
آخرین‌ها
پايگاه اطلاع‌رسانی دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آيت‌الله‌العظمی سيدعلی خامنه‌ای (مد‌ظله‌العالی) - مؤسسه پژوهشی فرهنگی انقلاب اسلامی