news/content
نسخه قابل چاپ
1403/03/02

حضور رهبر انقلاب در منزل رئیس‌جمهور شهید حجت‌الاسلام والمسلمین رئیسی

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی چهارشنبه شب (۱۴۰۳/۰۳/۰۲) با حضور در منزل حجت‌الاسلام‌‌والمسلمین شهید دکتر رئیسی و دیدار با خانواده ایشان، رئیس‌جمهور فقید را مظهر شعارهای انقلاب اسلامی دانستند و اظهار ارادت مردم به ایشان را پیامی به دنیا به نفع جمهوری اسلامی توصیف کردند.

در این دیدار که حجت‌الاسلام‌والمسلمین علم‌الهدی، سرکار خانم دکترعلم‌الهدی همسر شهید رئیسی، فرزندان و بستگان ایشان حضور داشتند، رهبر انقلاب اسلامی، فقدان آقای رئیسی را خسارت سنگین و غیرقابل جبرانی برای کشور توصیف کردند.

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای با اشاره به حضور مردم در تشییع رئیس‌جمهور که از دید مهمانان خارجی دیدارکننده با ایشان هم پنهان نمانده بود، آن را پیامی به دنیا به نفع جمهوری اسلامی توصیف کردند که ریشه‌ی مردمی جمهوری اسلامی و قوت آن را نشان داد؛ قدرت و قوتی که در عمق جامعه و ملّت ایران ریشه دارد.

رهبر انقلاب اسلامی در ادامه این دیدار با تأکید بر اینکه خدمات خالصانه رئیس‌جمهور فقید فقط به دوره حیاتش خلاصه نمی‌شود افزودند: آقای رئیسی بعد از حیاتشان هم خدمات ارزنده‌ای به کشور کردند.

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای همچنین به اظهار لطف، محبت و ارادت مردم پس از وقوع حادثه در شهرهای مختلف، اشاره کرده و افزودند: این اجتماعات که با دعا و روضه برای سلامتی رئیس‌‌جمهور همراه بود، نشان‌ دهنده‌ی دلبستگی مردم به انقلاب و شعارهای انقلاب اسلامی است.

ایشان با بیان اینکه شهید رئیسی مظهرِ شعارهای انقلاب اسلامی بود، گفتند حرفهای اصلی انقلاب از زبان رئیس جمهور خارج می‌شد و ایشان این شعارها را، شعارهای خود قرار داده بود.

رهبر انقلاب اسلامی در پایان این دیدار ضمن دعا و طلب مغفرت برای حجت‌الاسلام‌المسلمین رئیسی، برای بازماندگان ایشان از درگاه خداوند صبر مسئلت کردند.

 
 

لطفاً نظر خود را بنویسید:

کدامنیتی : *
اعدادي را که مي بینيد ، وارد کنید
*
آخرین‌ها
پايگاه اطلاع‌رسانی دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آيت‌الله‌العظمی سيدعلی خامنه‌ای (مد‌ظله‌العالی) - مؤسسه پژوهشی فرهنگی انقلاب اسلامی